Chat with us, powered by LiveChat

Nowy Renault Trafic i Renault Master wchodzą na rynek. Ile kosztują w Polsce?

10 4 735

Nowy Renault Trafic i Renault Master wjeżdżają na polski rynek. Pojazdy przeszły face lifting, który wprowadził kilka zmian wizualnych oraz w gamie napędów. Nowy model Trafic można zamawiać w cenie rozpoczynającej się od 76.600 zł, natomiast Master kosztuje w polskich salonach 87.400 zł netto.

Renault Trafic – co się zmieniło? Samochód został dostosowany do gamy Renault poprzez delikatne zmiany w wyglądzie zewnętrznym. Dodano światła do jazdy dziennej w kształcie litery C, które znamy choćby z takich modeli jak Megane czy Talisman. Poprawki objęły maskę oraz grill, który otoczono chromowaną listwą. Trafic otrzymał grafitowy kolor wykończenia deski rozdzielczej, nową dźwignię zmiany biegów, z kolei materiały tapicerek są bardziej odporne na zużycie. W zależności od wersji model pomieści od 3,2 do 8,6 m3 ładunku a przestrzeń transportowa została podświetlona co ułatwia pakowanie i rozładunek przewożonych materiałów.

Renault Trafic jest napędzany 2-litrowym silnikiem dCi, który zastąpi w ofercie jednostkę o pojemności 1.6 litra. Klienci będą mieli wybór wersji o mocy: 120, 145 oraz 170 KM. Pojazd będzie oferowany z automatyczną przekładnią EDC. Zużycie paliwa zostało ograniczone o 0,6 l/100 km. Cena bazowa Trafica w polskich salonach rozpoczyna się od 76.600 zł netto. Klienci będą mogli zamówić Trafica wersji dostawczej, pasażerskiej, a także w wariancie Space Class, którą mieliśmy okazję się testować. Relacja już wkrótce na Francuskie.pl.

Renault Master – jeszcze więcej zmian. Na zewnątrz Renault Master możemy dostrzec nowe światła do jazdy dziennej, które są znakiem rozpoznawczym modeli francuskiej marki. Projektanci Renault podnieśli linię maski i zmienili wygląd grilla. Lifting dodał pojazdowi nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd zewnętrzny.

Zmian nie brakuje także we wnętrzu pojazdu. Renault zmniejszyło liczbę schowków, ale ich łączna pojemność nie uległa zmianie i wynosi 105 litrów. Model zyskał nowe otwory wentylacyjne, nowy ekran systemu multimedialnego oraz kamerę w lusterku wstecznym, która wyświetla widok z tyłu pojazdu. Pasażer ma dostęp do wysuwanej półki, na której można umieścić coś do jedzenia lub laptop umożliwiający pracę podczas jazdy. W ofercie znajdziemy nowe systemy poprawiające bezpieczeństwo takie jak: system poprawiający stabilność podczas silnych podmuchów wiatru, wspomaganie parkowania, system ostrzegający o obiektach w martwym polu oraz wspomaganie hamowania.

Renault Master jest dostępny z 2.3-litrową jednostką dCi, która generuje od 130 do 180 KM mocy oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zużycie paliwa zmniejszyło się w porównaniu z poprzednim modelem o 1 l/100 km.

Cena Renault Master wynosi w Polsce od 87.400 zł netto. W listopadzie pojawi się także wersja Z.E. z napędem elektrycznym, która została wyceniona na ok. 257 tys. zł.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
10 Autorzy komentarzy
ArekPiotr001AtrurMichalTomasz Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

Jak bym miał to bym brał L3H3 180 kuniów

Lukasz
Gość
Lukasz

Jestem tego samego zdania

Leszek
Gość
Leszek

Jedno wielkie Bagno auta z Renault.. Mam Vivaro i już nigdy więcej tego badziewia. Wolę już WV kupić z dobrych rąk. W tych autach Renault to po przebiegu 150tys. Wszystko się zaczyna psuć. A rocznie zrobię 70 tys. Padło i tyle.

Piotr
Gość
Piotr

Jeśli coś to VW. Master jest góra

Tomek
Gość
Tomek

Vivaro to Opel a nie Renault

Tomasz
Gość
Tomasz

Mam Mastera z 2011 3 gen, kupiony z przebiegiem 324 tys. Zrobiłem w 6 miesięcy 37 tys. Z auta jestem zachwycony, spalanie średnie/10 000 km 9.5l/100: ładunki od 400kg do 2 ton , jazda do 120km/h.

Michal
Gość
Michal

Co ty gadasz, master 2016 450tys raz skrzynia i jeden wtryskiwacz, poza tym tylko oleje i filtry, ale wcześniej niż zaleca producent olej 20 tyś wszytko inne co 40 no i pasek osprzętu z rolką co 180 tys

Piotr001
Gość
Piotr001

@Leszek nawet nie wie, że ma Opla… Słabe! Trafic’i i Mastery znam na wylot- najlepsze auta do transportu! Oczywiście Trafic z 2.0 dCi, a Master z 2.3 dCi! Od nowości do przeszło 250 tysięcy tylko spokój i serwisy eksploatacyjne. W autach jeżdżących krótsze odcinki po Polsce po 250 dwumasa do wymiany, w „latających” po Europie wytrzyma dłużej- uważam to za dobry wynik. Czepiać się będę tylko spasowania elementów kabiny- od aut za ponad 100 koła netto (np. Master L3H2) oczekuje więcej! Renault!!! Pomyślcie o kierowcach, którzy w tych autach spędzają sporo czasu! @Leszek wysil się bardziej!

Atrur
Gość
Atrur

Powinni pytać się kierowców co należy zmienić a co jest dobre.

Arek
Gość
Arek

pytali księgowego :)