Nowy Renault Triber, który cieszy się bardzo dużą popularnością w Indiach, trafił właśnie na rynek Afryki Południowej.
Renault Triber, czyli 7-miejscowy minivan o długości nie przekraczającej 4 m jest najnowszym bestsellerem marki spod znaku rombu w Indiach. Samochód, który powstał na tej samej platformie co model Kwid przekonuje przede wszystkim przestronnym wnętrzem o licznych możliwościach konfiguracji oraz przystępną ceną. Po debiucie na rynku indyjskim pod koniec sierpnia tego roku, Renault wprowadziło Tribera do Indonezji a kolejnym rynkiem jest Afryka Południowa.
Dzięki Triberowi firma Renault zwiększyła sprzedaż w Indiach o 70% w ciągu ostatnich 2 miesięcy i jest jedną z niewielu marek motoryzacyjnych, która w tym roku może pochwalić się wzrostem w tym kraju.
„Wraz z wprowadzeniem modelu Triber Renault wkroczyło w największy i najszybciej rozwijający się segment indyjskiego rynku motoryzacyjnego. Triber stał się już przełomową koncepcją i spotkał z ogromną akceptacją wśród szerokiego grona nabywców. Sprzedaliśmy już ponad 20.000 Triberów w Indiach i z dumą rozpoczynamy eksport pierwszej partii 600 egzemplarzy do Południowej Afryki. Będziemy kontynuować tę dynamikę wzrostu, rozszerzymy eksport modelu do innych części Afryki oraz krajów azjatyckich i zwiększymy sprzedaż Tribera w Indiach” – powiedział Venkatram Mamillapalle, dyrektor generalny Renault India.
Najnowsze komentarze