Wizytówka marki w Brazylii nie powstała tak zupełnie bez sensu. To pierwsze tego typu miejsce poza Europą, a że w okolicach São Paulo funkcjonują przemysłowe przedsięwzięcia koncernu PSA Peugeot Citroën, nic więc dziwnego, że zdecydowano się właśnie na tę metropolię.
Francuzi z PSA bardzo dynamicznie rozwijają obie swoje marki, aby uczynić je globalnymi graczami. Kierunki są różne, ale Ameryka Łacińska wciąż pozostaje w kręgu zainteresowań koncernu. Tym bardziej, że Brazylia, Argentyna i inne kraje regionu ciepło przyjmują produkty francuskiej grupy. Na przyszły miesiąc zaplanowana jest premiera handlowa modelu DS3.
Jak więc widać otworzenie Citroën Experience Center w największym mieście Brazylii ma sporo sensu. Na inaugurację zaproponowano odwiedzającym to miejsce zapoznanie się w Citroënem DS3 WRC – autem, które właśnie podwójnie wygrało Rajd Argentyny. I choć przy ulicy Oscara Freire’a znajduje się wiele instytucji finansowych, to samochodu tego nie skredytują, bo go po prostu kupić nie można ;-)
Citroën Experience Center powinien być obleganym miejscem, bowiem wybrana lokalizacja jest chętnie odwiedzana zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów, z Brazylii i z zagranicy.
Podobnie, jak przy paryskim C_42 Champs-Elysées, tak i w São Paulo oprócz miejsc ekspozycyjnych w salonie zlokalizowano przestrzeń dla fanów marki. Można tam zajrzeć do butiku, ale też skorzystać z interaktywnych ekranów prezentujących najświeższe wieści dotyczące Citroëna, m.in. na Facebooku®, Twitterze®, YouTube®. Nie wiemy jeszcze, czy któryś z ekranów będzie poświęcony wortalowi Francuskie.pl ;-)
KG
zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze