czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy SUV Peugeot 3008 nagrodą w finałowej edycji cyklu Garmin Iron Triathlon 2017

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2017-07-25
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 6 minut
33 1
0
29
UDOSTĘPNIEŃ
98
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

W niedzielę 16.07 miała miejsce finałowa edycja cyklu Garmin Iron Triathlon, którego sponsorem strategicznym była marka Peugeot – fundator nagrody: nowego SUV-a Peugeot 3008.

Płocki finał zlokalizowany był na urokliwym Starym Rynku w Płocku, gdzie mieściło się biuro zawodów, strefa zmian, EXPO oraz meta. Etap pływacki odbył się w Zalewie Sobótka, położonym nad Wisłą, u stóp 50-metrowej skarpy. Trasa kolarska przebiegała przez Maszewo i Brwilno w stronę miejscowości Biskupice, drogą wojewódzką nr 562, a po każdej pętli triathloniści przejeżdżali przy samym urzędzie miejskim, tuż obok strefy zmian. Najbardziej widowiskowy był z pewnością bieg, podczas którego zawodników można było obserwować w pobliżu Starego Rynku, na ulicach centrum miasta i na górnej promenadzie wzdłuż Wisły.

Tradycyjnie zawody rozpoczęły się od startów dzieci, które wzięły udział w biegach na: 200 m (1-7 lat), 500 m (8-11 lat) oraz 1000 m (12-15 lat). Po dzieciach do rywalizacji przystąpili triathloniści, którzy mieli do pokonania krótszy dystans – 1/8 IM. Najlepsi okazali się: Bartosz Latawiec (Warsaw Masters Team) z czasem 01:08:46, drugi na mecie był Tomasz Kowalski (Trinergy Team, 01:08:59), a trzeci Jakub Śliwka, którego czas na mecie to: 01:10:06. Wśród pań zwyciężyła Marta Łagownik (Smaruj na trening team, 01:11:06), druga na podium była Marta Zygmunt (MLUKS Triathlon Koło, 01:13:46), trzecia linię mety przekroczyła Wioleta Jarocka (Tri Level, 01:18:03).

W samo południe odbył się start głównego dystansu, czyli popularnej „ćwiartki”. Pierwszy po pływaniu był Robert Wilkowiecki, drugi Marcin Ławicki, a trzeci Maciej Bodnar. Po etapie rowerowym najlepszy był już Łukasz Kalaszczyński, po nim na trasę biegowa ruszyli kolejno: Marcin Ławicki i Robert Wilkowiecki.

Po niezwykle zaciętej walce, w finałowej edycji cyklu Garmin Iron Triathlon, zwyciężył Łukasz Kalaszczyński (GVT BMC), którego czas na mecie to: 02:01:00. Drugie miejsce zajął Marcin Ławicki (MKS Polkowice CCC Sprandi, 02:01:42), trzecie miejsce na podium wywalczył Robert Wilkowiecki (GVT BMC, 02:02:29). Rywalizację kobiet wygrała Monika Smaruj (Smaruj na trening team) osiągając wynik: 02:19:05. Drugie miejsce przypadło Annie Peterek (Loco Print Team, 02:29:17), a trzecie Monice Sierpińskiej (WMT, 02:34:26).

Klasyfikacja generalna cyklu, czyli „Battle of the sexes” (bitwa płci), to połączona klasyfikacja kobiet i mężczyzn. Klasyfikacja ta prowadzona jest oddzielnie dla dystansu 1/4 IM oraz dla 1/8 IM. Łączny czas najlepszych czterech wyników z imprez na dystansie 1/4 IM pierwszego mężczyzny i łączny czas pierwszej kobiety porównano z wynikami Mistrzów Świata z Hawajów z 2016 roku: Jana Frodeno (8:06:30) i Danieli Ryf (8:46:46). Analogicznie przeprowadzono klasyfikację generalną na dystansie 1/8 IM. Poszczególne wyniki porównano do Mistrzów Świata z Australii w 2016 roku, Tima Reeda (3:44:14) oraz Holly Lawrence (4:09:12).

Bezdyskusyjne zwycięstwo w klasyfikacji „Battle of the sexes” z czasem 07:59:18 odniósł Marcin Ławicki i odebrał nagrodę główną, czyli rower Giant Trinity Advanced Pro 2. Drugie miejsce w „generalce” przypadło Maciejowi Bodnarowi, który pokonał „Ironmana na raty” w czasie 08:04:27 i otrzymał urządzenie marki Garmin. Trzecie miejsce zajął Robert Wilkowiecki, a jego łączny czas to 08:05:05, a jego nagroda to najnowszy model pianki Arena.

Na dystansie 1/8 IM najlepsza okazała się Marta Łagownik, jej łączny czas z najlepszych czterech imprez wyniósł 04:29:50, wyprzedziła Bartosza Latawca, którego wynik to 04:26:20. Trzecie miejsce w „Battle of the sexes” zajął Tomasz Wojciechowski (Tom-Car Konin, 04:32:18).

Najlepszą drużyną w całym cyklu Garmin Iron Triathlon 2017 została  Kuźnia Triathlonu z czasem 42:54:32. Drugie miejsce zajęła ekipa Labosport Team (43:52:18), a trzecie Kadyny Folwark Hotel Triathlon Team (53:28:23).

Jak zawsze, w trakcie wielkiego finału Garmin Iron Triathlon, zawodnicy, którzy ukończyli minimum cztery imprezy wchodzące w skład cyklu GIT 2017, wzięli udział w konkursie pn. „Kto pierwszy, ten lepszy”. Nowym samochodem SUV 3008 Peugeot wyjechał z Płocka Marcin Nowak. Nagrodę główną przekazał Tomasz Chodkiewicz – Dyrektor Sprzedaży do Firm Peugeot Citroën DS Automobiles.

Nowy SUV Peugeot 3008 stanowi doskonałą odpowiedź na oczekiwania wymagających klientów, poszukujących nowych doznań i możliwości wyróżnienia się. Dysponuje mocnymi atutami – spektakularnym Peugeot i-Cockpit® drugiej generacji, przykuwającym wzrok designem, zoptymalizowaną konstrukcją i zaawansowanym technologicznie wyposażeniem. Gdy wsiada się do nowego SUV-a Peugeot 3008, nie sposób nie zwrócić uwagi na fantastyczne, futurystyczne stanowisko kierowcy – to właśnie najnowszy Peugeot i-Cockpit® czyli jeszcze bardziej kompaktowa kierownica, ekran dotykowy 8″ przypominający tablet, zainstalowany w centralnym punkcie deski rozdzielczej oraz panel wirtualnych zegarów o przekątnej 12,3”, który ma możliwość konfiguracji i personalizacji. Dostarcza on wszystkich niezbędnych podczas jazdy informacji. Panel centralny został również wyposażony w 6 przełączników typu „Toggle switch”, które zapewniają bezpośredni dostęp do głównych funkcji auta takich jak system audio, klimatyzacja, nawigacja, parametry samochodu i telefonu.

Nowy SUV Peugeot 3008 to uosobienie wartości marki Peugeot – elegancki, dynamiczny, zaprojektowany z dbałością o najdrobniejsze detale i zapewniający niespotykaną dotąd przyjemność z jazdy.

Walory nowego SUV-a Peugeot 3008 doceniło międzynarodowe grono dziennikarzy nagradzając ten model prestiżowym tytułem Car of the Year 2017.

 

PEUGEOT

Marka Peugeot obiecuje użytkownikom swoich samochodów niezapomniane wrażenia i przyjemność z jazdy, bezkompromisową jakość i elegancką stylistykę, które uwalniają wyjątkowe emocje za kierownicą każdego samochodu Peugeot.

Peugeot działa w blisko 160 krajach i posiada sieć ponad 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2016 r. sprzedaż marki wzrosła o 12,3%, do poziomu 1.919.460 samochodów. Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.

W tym roku marka zapisała nową kartę w swojej historii, sięgającej 1889 roku, dzięki niedawnemu potrójnemu zwycięstwu nowego Peugeot 3008 DKR w kolejnej edycji legendarnego Rajdu Dakar.

 

 

źródło: Peugeot Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 3008GarminPeugeot
Udostepnij12Tweet7Udostepnij2
Poprzedni

Navya Arma – autonomiczny i elektryczny model z Francji

Następny

Dacia Duster – wyprawa do ojczyzny (część VI)

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Dacia Duster – wyprawa do ojczyzny (część VI)

Peugeot zwycięża drugi raz z rzędu w Silk Way Rally

Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 08/2017

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.