czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowy SUV Renault Austral to najważniejsza premiera marki w 2022 roku

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-02-13
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
2.9k 91
16
2.6k
UDOSTĘPNIEŃ
8.6k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie

UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu

Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja

Nowy Renault Austral zostanie oficjalnie zaprezentowany za kilka tygodni. Będzie to prawdopodobnie najważniejsza premiera marki w tym roku. Renault wiąże bardzo duże nadzieje z Australem i chce, by stał się mocnym elementem oferty SUV na rynku. Zamierza konkurować z takimi samochodami jak Peugeot 3008, Citroën C5 Aircross, Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4, Kia Sportage czy Hyundai Tucson. Renault ma tutaj mocne atuty.

Zobacz: Promocyjne ceny na nowe samochody Renault

Austral powinien odnieść sukces, bo marce udało się stworzyć przepis na udane samochody. Dynamiczne  oszczędne silniki, piękne nadwozie, bardzo wygodne i przestronne a przy tym wyjątkowo ładne wnętrze, nowa jakość tworzyw i materiałów wykończeniowych oraz świetnie działające multimedia, najlepsze w swojej klasie, bazujące na Google, to recepta skuteczna. Renault przykłada bardzo dużą wagę do premiery nowego modelu. Możemy się więc spodziewać zarówno szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej jak również korzystnych ofert, rozumianych na tym nieco rozchwianym rynku samochodowym jako dobre połączenie różnych opcji wyposażenia w pakiety.

Zobacz: Renault Austral z eleganckim wnętrzem 

Renault Austral to samochód zupełnie nowej generacji i pewien przełom dla Renault pod względem tego, co zobaczymy w środku. Koncepcja dwóch dużych ekranów bardzo się podobała dziennikarzom, którzy jeździli nowym Mégane E-Tech. System działa płynnie, jest intuicyjny, nie zapomniano również o tych, którzy wolą klasyczne przełączniki. W recenzjach pojawiły się wręcz entuzjastyczne oceny tego rozwiązania. Producent obiecuje wyższy komfort i lepsze wyciszenie, niż w poprzednich modelach. Dużo wysiłku włożono w to, aby na pokładzie Australa dobrze się czuć i cieszyć świetnym wyglądem wnętrza oraz wyższą jakością materiałów. To duży plus.

Austral ma też to, czego często brakuje konkurencji: spójny świetny wygląd. Renault odrobiło lekcję, zazdrośnie patrząc m.in. na wielki sukces Peugeot 3008. I sięgnęło po te same metody: spójny i nowoczesny projekt nadwozia, elementy stylistyczne, które poprawiają sylwetkę, do tego piękne i spójne wizualnie wnętrze. I chociaż nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów bo premiera dopiero przed nami to wiemy z rozmów z pracownikami, którzy już widzieli auto, że efekt końcowy jest świetny i oryginalny. Renault niczego nie kopiowało z designu, co zdarza się producentom np. koreańskim.

Zobacz: Renault Austral sfotografowany przed premierą!

Renault obiecuje również wyższy komfort jazdy niż w poprzednich modelach. Na pewno to porównamy, bo w redakcji mamy Renault Kadjar z 2019 roku, którym na codzień jeździ redaktor naczelny naszego portalu, Krzysztof Gregorczyk. Auto sprawuje się od początku bez zarzutu, silnik 1.3 TCe o mocy 140 KM jest niezawodny i dynamiczny. A konkurencja dla Australa to m.in. rewelacyjny Peugeot 3008 czy komfortowy Citroën C5 Aircross. Są też Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4, Kia Sportage czy Hyundai Tucson, z którymi nowy SUV Renault musi się zmierzyć i ma mocne argumenty za swoją wygraną.

Na premierę czekamy z niecierpliwością. Będzie ona miała miejsce 8 marca. Zostały więc trzy tygodnie. Na razie Renault kusi nas kolejnymi komunikatami i ujawnianiem fragmentów wyglądu auta – choćby pięknego wnętrza.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.8 5 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AustralRenault
Udostepnij1034Tweet646Udostepnij181
Poprzedni

Citroën CX, Traction Avant oraz Rosalie nowy C5 X na targach Retromobile 2022. Święto fanów klasyków we Francji już za miesiąc

Następny

Polska i Francja muszą chronić dziedzictwo Citroëna. Nie pozwolimy by odeszło w niepamięć!

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Polska i Francja muszą chronić dziedzictwo Citroëna. Nie pozwolimy by odeszło w niepamięć!

Używana Renault Laguna 2.0 dCi 175 KM oczami właściciela. "Śmiało mogę polecić ten samochód"

Nowe Maserati Grecale testowane na Śląsku. Przyłapaliśmy prototyp!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

16 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Bart - DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Chip - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Krzysztof - Nowa Dacia Duster Commercial już w sprzedaży. Zmiana wizerunku i ceny
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Volf - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Anonimowo - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • tomy - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Ekspert - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Ekspert zimowy - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Slawo - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie
  • UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik
  • Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
16
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.