Z dniem 1 kwietnia 2023 roku Roman Franke, obecnie Head of Product & Pricing Citroën Germany, awansuje w ramach marki i został mianowany szefem marketingu Citroën Germany. 36-latek zastąpił Nicolasa Luttringera, który objął nowe stanowisko Szefa Marketingu Citroën France.
„Wraz z Romanem Franke marketingiem Citroëna w Niemczech przejmuje ekspert od marketingu motoryzacyjnego z wieloletnim doświadczeniem krajowym i międzynarodowym z naszej własnej firmy” – mówi szef Citroën Germany Patrick Dinger. „Wspólnie z Romanem chcemy jeszcze bardziej wzmocnić obecność marki z podwójnym kątem w Niemczech, uruchomić unikalne kampanie i dalej prowadzić transformację w kierunku marki Ë. Dziękuję Nicolasowi Luttringerowi za znakomite wyniki i życzę mu samych sukcesów w nowej roli na rodzimym rynku Citroëna”.
Roman Franke posiada tytuł MBA (Master of Business Administration) uzyskany w paryskiej szkole biznesu ESCE (École Supérieure du Commerce Extérieur) i oprócz rodzimego języka niemieckiego biegle posługuje się między innymi językiem francuskim.
Z marką Citroën związany jest od sześciu lat. Po stażach w Audi w Australii i francuskiej grupie handlowej z branży motoryzacyjnej Rousseau Automobile, Franke rozpoczął swoją karierę jako konsultant w Elite Consulting w Kolonii w 2013 roku. Od momentu dołączenia do Citroëna w 2017 roku, zajmował różne stanowiska w marketingu i zarządzaniu produktem. Od 2019 roku Franke jest odpowiedzialny za marketing produktów dla Citroëna w Niemczech.
źródło: Citroën Deutschland
Najnowsze komentarze