poniedziałek, 4 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowy Renault Trafic – narzędzie pracy, które łączy przyjemne z pożytecznym

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-04-26
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 23 minut
139 7
0
125
UDOSTĘPNIEŃ
417
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?

Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok

Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022

Od 1980 roku Renault Trafic sprzedało się w łącznej liczbie 2,2 miliona egzemplarzy w ponad 50 krajach na całym świecie. W ciągu tych 40 lat stało się jednym z liderów rynku w tym segmencie i prawdziwym wsparciem dla użytkowników biznesowych. W 2021 roku uplasowało się na trzecim miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się lekkich samochodów dostawczych w Europie.

Obecna najnowsza edycja Renault Trafic została dogłębnie zmodernizowana. Dzięki nowemu przodowi i reflektorom, wykonanym w całości w technologii LED, sylwetka Trafica stała się bardzo atrakcyjna. Samochód zyskał całkowicie nowe wnętrze. Atrakcyjny design i wysoka jakość wykończenia wnętrza oraz poziom wyposażenia są porównywalne ze standardami modeli osobowych.

Od 40 lat w służbie klientów biznesowych Nowe Renault Trafic jest idealnym narzędziem pracy dzięki cechom wpisanym w jego DNA: dużej ładowności, modułowości i rozbudowanej gamie dostępnych wersji. W obecnym wydaniu samochód dysponuje szeregiem nowych systemów bezpieczeństwa, nowoczesnym systemem multimedialnym oraz bogatszą i udoskonaloną gamą silników.

Bardziej nowoczesny, bardziej komfortowy i lepiej wyposażony Nowy Trafic plasuje się w ścisłej rynkowej czołówce. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, w szczególności małych firm usługowych i handlowych oraz klientów flotowych, poszukujących użytecznego, a jednocześnie przyjemnego narzędzia pracy.

Zamówienia na Nowe Renault Trafic można składać od 10 września ubiegłego roku.

Trafic to ponad 40 lat sukcesów handlowych! To wzorcowy model w segmencie lekkich furgonów. Przy pracach nad najnowszym modelem sięgnęliśmy do korzeni Renault Trafic i skupiliśmy się na jego mocnych stronach. Nowy Trafic dysponuje teraz największą w swoim segmencie długością przestrzeni ładunkowej i zachowuje niezmienioną łatwość modyfikacji zabudów, co pozwala oferować rozwiązania dostosowane do potrzeb każdego z klientów biznesowych. Jednocześnie wsłuchiwaliśmy się w opinie naszych klientów, aby jeszcze lepiej udoskonalić wnętrze i systemy wspomagania prowadzenia! Nowy Trafic łączy teraz w sobie to, co najlepsze z obu segmentów: wydajny pojazd dostawczy spełniający standardy samochodu osobowego. Renault Pro+ i Trafic zawsze będą służyć naszym klientom biznesowym i będą wsparciem w rozwoju ich działalności – Thierry Plantegenest, dyrektor handlowy Renault na świat i dyrektor ds. samochodów dostawczych Renault.

DESIGN NADWOZIA

Chociaż nowe Renault Trafic pozostaje rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka, cały przód został kompletnie zmieniony. Wykonane w technologii LED światła mają charakterystyczny układ w kształcie litery „C”. Zmodernizowane nadwozie zyskało szereg nowych akcesoriów i kolorów karoserii.

Bardziej wyrazisty przód

Nowy Trafic, zaprezentowany w inauguracyjnym, unikatowym kolorze nadwozia Niebieski Cumulus, ma bardziej poziomą pokrywę silnika z przetłoczeniami i bardziej pionową osłonę chłodnicy z czterema szerokimi poziomymi i chromowanymi listwami. Nowy styl wzmacnia wrażenie dynamiki i solidności auta.

Stylizowane przednie światła

Odświeżony wygląd Nowego Trafica narzuca skojarzenia z zaawansowanymi technologiami i zyskuje na estetyce. Górna i dolna chromowana listwa osłony chłodnicy płynnie łączy się z linią reflektorów.

Są one obecnie wykonane w 100% w technologii LED i dostępne w standardzie z funkcją automatycznego włączania. Światła do jazdy dziennej zyskały charakterystyczny dla marki układ w kształcie litery „C” (C-Shape).

Nowe kolory nadwozia

Nowy Trafic jest dostępny w dwóch nowych kolorach nadwozia: Niebieski Cumulus (niemetalizowany) i Czerwony Carmine.

Pozostałe kolory dostępne w ofercie to Biel Alpejska, Czerwony Magma, Szary Urban, Szary Highland, Szary Comète i Czarny Midnight.

Nowe akcesoria

Nowy Trafic zyskał nową antenę radiową, nowy model 17-calowych obręczy kół i dwa nowe modele bardziej dopracowanych stylistycznie 16-calowych kołpaków kół.

DESIGN WNĘTRZA

Wnętrze Nowego Renault Trafic ma obecnie całkowicie nowy wygląd. Kabina przeszła metamorfozę. Oprócz nowego wystroju łączącego przyjemne z pożytecznym, znacznej poprawie uległa jakość wykończenia i jakość użytych materiałów. Dorównują one obecnie poziomem samochodom osobowym.

Nowoczesna deska rozdzielcza

Deska rozdzielcza zwraca uwagę układem poziomych linii. Ozdobiona jest listwą, biegnącą przez całą jej długość i zachodzącą na nowe płaty drzwi. Nowoczesny design deski rozdzielczej potęguje wrażenie przestrzeni w kabinie. Miejsce kierowcy zostało wyposażone w kolorowy wyświetlacz TFT zespołu zegarów o przekątnej 4,2’’, nową kierownicę i nową gałkę dźwigni zmiany biegów.

W ofercie dostępne są dwie różne deski rozdzielcze (zależnie od poziomu wyposażenia). Deska w wersji podstawowej posiada 3 otwarte schowki. W wyższych wersjach wyposażenia deska posiada dwa zamykane schowki oraz schowek-szufladę „Easylife”.

Schowki w kabinie o łącznej pojemności 88 l

Nowy Trafic dba o komfort podróżowania wszystkich pasażerów. Został wyposażony w ładowarkę indukcyjną i dwa duże uchwyty na kubki. Łączna pojemność schowków wynosi 88 litrów (19,7 litra w środkowej konsoli, 14,6 litra w drzwiach i 54 litry w kanapie). W wyższych poziomach wyposażenia schowek w desce rozdzielczej zamienia się w szufladę „Easylife”, której pomysłowy sposób otwierania zapewnia kierowcy lepszy dostęp do jej wnętrza o pojemności 6,6 litra.

Mobilne biuro

Renault Trafic było pierwszym na rynku samochodem dostawczym oferującym swoim użytkownikom funkcję „mobilnego biura”. Po złożeniu przedniego środkowego siedzenia jego oparcie zamienia się w biurko (z miejscem na notes) lub stolik do spożywania posiłków. Dzięki modelowi Renault Trafic to pomysłowe rozwiązanie stało się elementem wyposażenia nieodzownym dla użytkowników biznesowych.

Inne elementy wyposażenia

Nowy Trafic jest teraz wyposażony w elektrycznie składane lusterka, funkcję automatycznego włączania reflektorów w standardzie. Może także zostać wyposażony w kartę hands-free pozwalającą na automatyczne otwieranie zbliżeniowe, blokadę drzwi przy oddalaniu się od samochodu oraz strefowe blokowanie drzwi. Ta ostatnia funkcja umożliwia na przykład zamknięcie kabiny niezależnie od strefy ładunkowej, aby chronić przewożone towary lub przechowywane narzędzia.

ASPEKTY PRAKTYCZNE

Nowe Renault Trafic zachowuje w całości swoje DNA i przy okazji optymalizuje wszystkie aspekty praktyczne. Wierne cechom, którym zawdzięcza pozycję bestsellera, wciąż dysponuje największą przestrzenią ładunkową, wyjątkową modułowością oraz bardzo licznymi możliwościami zabudowy bądź przebudowy.

Nowy Trafic wyznacza najwyższe standardy na rynku – jest wciąż najlepszy pod względem długości strefy ładunkowej, modułowości i możliwości personalizacji przestrzeni ładunkowej.

Nowy Trafic jest dostępny:
– w 2 długościach (5,48 i 5,80 m) i w 2 wysokościach (1,967 m i 2,498 m)
– z pojemnością użyteczną wersji furgon od 5,8 do 8,9 m³
– w wersji platformy z kabiną lub bez
– z długością strefy ładunkowej do 4,15 m (w przedłużonej wersji L2 z zamontowaną w przegrodzie klapą na długie ładunki).

Możliwości konfiguracji wnętrza i personalizacji, które spełnią wszystkie potrzeby

Nowy Trafic jest dostępny z dużą liczbą opcji, akcesoriów i zabudów wykonywanych „na miarę”. Niektóre z nich są wykonywane bezpośrednio w fabryce.

Wersja „platforma z kabiną” Nowego Trafica jest dostosowana do montażu różnych zabudów, takich jak izoterma, food truck, kontener transportowy itd.

Nowy system multimedialny

Zależnie od poziomu wyposażenia, deska rozdzielcza w Nowym Traficu może być wyposażona w system multimedialny Renault EASY LINK z 8-calowym ekranem dotykowym z pokładowym systemem nawigacji lub bez niego. Ponadto w opcji samochód może być także wyposażony w ładowarkę indukcyjną 15 W do smartfonów, trzy gniazda USB.

Jeśli chodzi o możliwości podłączenia smartfonów, system Renault EASY LINK można połączyć przewodowo dzięki Android Auto i Apple CarPlay.

BEZPIECZEŃSTWO I SYSTEMY WSPOMAGANIA PROWADZENIA

Bezpieczeństwo – jeden z filarów strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Renault – stanowi kluczowy priorytet w ramach długofalowego zaangażowania Renault na rzecz odpowiedzialnej mobilności. Aby zaspokoić oczekiwania klientów, poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego w Nowym Renault Trafic jest taki sam jak w samochodach osobowych.

Systemy wspomagania prowadzenia

W celu zapewnienia całkowicie bezstresowej jazdy i ułatwienia manewrów parkowania, Nowego Trafica wyposażono w liczne systemy wspomagania prowadzenia. Oferta obejmuje:

  • System wspomagania nagłego hamowania: system, aktywny w zakresie od 7 do 170 km/h, kontroluje – dzięki umieszczonej z przodu kamerze i radarowi – odległość od poprzedzającego pojazdu (poruszającego się lub zatrzymanego). W przypadku wykrycia ryzyka kolizji, system ostrzega kierowcę sygnałami wizualnymi i dźwiękowymi, a następnie:
    – zwiększa siłę działania układu hamulcowego, jeśli kierowca hamuje, ale nadal istnieje ryzyko kolizji
    – automatycznie uruchamia hamulce lub wzmacnia siły hamowania, jeśli kierowca nie hamuje lub hamuje zbyt słabo.
  • System monitorowania martwego pola: system aktywny w zakresie od 30 do 140 km/h, ostrzega kierowcę o potencjalnym ryzyku kolizji z innym pojazdem poruszającym się z boku lub z tyłu auta podczas manewru zmiany pasa ruchu. Cztery czujniki ultradźwiękowe (dwa umieszczone z tyłu i dwa z przodu auta) wykrywają obecność obiektów poruszających się w martwym polu widzenia (również samochodów i motocykli). W razie wykrycia w tym polu obiektów lub osób, zapala się umieszczona w danym lusterku bocznym kontrolka LED.
  • Wspomaganie parkowania 360°: system złożony z sześciu czujników czołowych, sześciu czujników umieszczonych po bokach i z tyłu samochodu oraz tylnej kamery umożliwia bezproblemowe wykonywanie manewrów dzięki polu widzenia 360°. Obejmuje dźwiękowe i wizualne sygnały ostrzegawcze (obraz z kamery oraz dynamiczne linie naprowadzające, wyświetlane na ekranie multimedialnym lub w wewnętrznym lusterku wstecznym).
  • Aktywny regulator prędkości: system, w połączeniu z regulatorem prędkości, oblicza minimalną bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu i włącza hamulce, gdy ta odległość staje się zbyt mała lub odwrotnie, aktywuje pedał gazu, jeśli droga przed samochodem jest pusta.
  • Regulator i ogranicznik prędkości z funkcją hamowania: system zabezpiecza przed przekroczeniem wybranej prędkości, w razie potrzeby włącza hamulce, np. podczas jazdy w dół.
  • Automatyczne światła drogowe
  • System ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu.
  • System rozpoznawania znaków drogowych z funkcją wizualnego ostrzegania o przekroczeniu dozwolonej prędkości na ekranie TFT zespołu zegarów. Jeśli samochód jest wyposażony w system multimedialny Renault Easy Link z wbudowanym systemem nawigacji, funkcja ta jest wzbogacona o informacje związane z mapą drogową.
  • Ostrzeganie o niestabilnym torze jazdy: system wykrywa nietypowe ruchy kierownicą i zapobiega uśnięciu kierowcy poprzez generowanie dźwiękowych i wizualnych sygnałów ostrzegawczych.
Wyposażenie zwiększające bezpieczeństwo

Aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa biernego, Nowy Trafic został wyposażony w czołową poduszkę powietrzną chroniącą pasażera na przednim środkowym siedzeniu.

SILNIKI

Gama silników Blue dCi Nowego Renault Trafic obejmuje jednostki o czterech poziomach mocy – od 110 do 170 KM. Automatyczna skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem jest dostępna w wersjach o mocy 150 i 170 KM.

Bardziej rozbudowana gama silników

4-cylindrowy silnik 2.0 l Blue dCi, spełniający wymagania normy czystości spalin Euro6 D Full i montowany w Nowym Traficu, zyskał na mocy i kulturze pracy. W zależności od wersji ma on od 5 do 15 KM więcej i od 10 do 20 Nm większy moment obrotowy. W standardzie jest wyposażony w funkcję Stop & Start.

Dostępne poziomy mocy przedstawiają się następująco:
– 110 KM w wersji z 6-stopniową skrzynią mechaniczną
– 130 KM w wersji z 6-stopniową skrzynią mechaniczną
– 150 KM w wersji ze skrzynią mechaniczną lub 6-stopniową automatyczną skrzynią EDC
– 170 KM w wersji ze skrzynią mechaniczną lub 6-stopniową automatyczną skrzynią EDC

Automatyczna skrzynia biegów EDC

Zapewnia komfort jazdy typowy dla skrzyni automatycznej przy jednoczesnym utrzymaniu zużycia paliwa i emisji CO2 na poziomie zbliżonym do wersji z mechaniczną skrzynią biegów.

Skrzynia biegów EDC (Efficient Dual Clutch) posiada dwa sprzęgła: jedno do biegów nieparzystych (1, 3, 5), drugie do biegów parzystych (2, 4, 6 i wsteczny). Zmiana biegów jest sterowana siłownikami elektrycznymi, kontrolowanymi przez moduł elektroniczny, idealnie dobierający właściwe przełożenie skrzyni w zależności od polecenia kierowcy. Podczas zmiany biegów sprzęgło załączone otwiera się i jednocześnie sprzęgło obsługujące kolejny bieg zamyka się. Zmiana biegów jest dzięki temu szybka. Płynne przenoszenie mocy bez przerw i szarpnięć zwiększa skuteczność napędu i komfort jazdy. System EDC dba o utrzymanie jak najniższych obrotów silnika. Pozostaje na najwyższym dopuszczalnym dla danej prędkości przełożeniu, co z kolei pozwala zachować pełną kontrolę nad zużyciem paliwa i emisją CO2.

Dane techniczne
FURGON L1H1 L2H1 L1H2 L2H2
Maksymalna pojemność użyteczna (m3) 5,8 6,7 7,75 8,9
Wymiary zewnętrzne
Długość całkowita 5.080 5.480 5.080 5.480
Szerokość bez lusterek bocznych/ z lusterkami bocznymi  1.956/2.283
Wysokość pojazdu nieobciążonego 1.971 1.967 2.495 2.498
Rozstaw osi 3.098 3.498 3.098 3.498
Przedni zwis 1.014
Tylny zwis 968
Strefa ładunkowa
Szerokość x długość klapy w przegrodzie 510 x 222
Długość użyteczna na poziomie podłogi 2.537 2.937 2.537 2.937
Długość użyteczna na poziomie podłogi (łącznie ze strefą pod kanapą) 2.950 3.350 2.950 3.350
Długość użyteczna na poziomie podłogi (łącznie z wnęką na nogi) 3.750 4.150 3.750 4.150
Długość użyteczna na wysokości 400 mm od podłogi 2.537 2.937 2.537 2.937
Długość użyteczna na wysokości 1 m od podłogi 2.250 2.650 2.250 2.650
Maksymalna szerokość wewnętrzna 1.662
Szerokość między wnękami kół 1.268
Wysokość użyteczna 1.387 1.898
Boczne drzwi przesuwne
Szerokość otworu bocznych drzwi przesuwnych na wysokości 600 mm nad podłogą 907
Szerokość otworu bocznych drzwi przesuwnych na wysokości 100 mm nad podłogą 1.030
Wysokość otworu bocznych drzwi przesuwnych 1.284
Tylne drzwi
Szerokość otworu drzwiowego na wysokości 70 mm nad podłogą 1.391
Wysokość otworu drzwi 1.320 1.820
Wysokość progu załadunku 552
Prześwit 160
Tylne drzwi
Dopuszczalna masa całkowita (DMC)* – wersja o standardowej / zwiększonej ładowności 2.800 / 2.900–3.010 – / 3.010–3.070 – / 2.900–3.010 – / 3.010
Masa pojazdu gotowego do jazdy* 1.783–2.066 1.819–2.102 1.885–2.116 1.921–2.153
Maksymalna ładowność – wersja o standardowej / zwiększonej ładowności 1.017 / 1.227 1.251 1.125 1.089
Dopuszczalny nacisk na przednią oś 1.625 1.625 1.625 1.625
Dopuszczalny nacisk na tylną oś 1.650 1.650 1.650 1.650
Dopuszczalna masa przyczepy (bez hamulców/ z hamulcami) z mechaniczną skrzynią biegów 750 / 2000-2.500 750 / 2.000-2.500 750 / 2.500 750 / 2.500
Dopuszczalna masa przyczepy (bez hamulców/ z hamulcami) ze skrzynią biegów EDC – wersja o zwiększonej ładowności 750 / 1.900 (1.690-1.800) 750 / 1.630-1.690 – –
PLATFORMA Z KABINĄ L2H1
Wymiary zewnętrzne (mm)
Rozstaw osi 3.498
Przedni zwis 1.014
Tylny zwis 817
Długość całkowita 5.397
Szerokość bez lusterek bocznych/ z lusterkami bocznymi 1.956/2.283
Wysokość całkowita pojazdu nieobciążonego 1.953
Minimalny prześwit 160
Wymiary do zabudowy (mm)
Maksymalna długość całkowita zabudowy 5.495
Maksymalna długość użyteczna zabudowy 3.100
Maksymalny zwis tylny zabudowy 1.217
Maksymalna szerokość użyteczna zabudowy 2.150
Wysokość całkowita zabudowy 2.700
Masa i ładowność
Dopuszczalna masa całkowita (DMCZ)* 2.960 (3.010**)
Masa własna pojazdu gotowego do jazdy* 1.557–1.683
Maksymalna ładowność 1.403 (1.503**)
Dopuszczalny nacisk na przednią oś 1.625
Dopuszczalny nacisk na tylną oś 1.650 (1.735**)
* Zależnie od silnika.
** W opcji na specjalne zamówienie pod zabudowę.

 

SILNIKI Blue dCi 110 Blue dCi 130 Blue dCi 150 Blue dCi 150 EDC Blue dCi 170 Blue dCi 170 EDC
Pojemność skokowa (cm3) / Liczba cylindrów / zaworów 1.997/4/16
Maksymalna moc kW KM) przy obr./min 81 (110) przy 3.500 96 (130) przy 3.500 110 (150) przy 3.500 110 (150) przy 3.500 125 (170) przy 3.500 125 (170) przy 3.500
Maksymalny moment obrotowy Nm przy obr./min 300 przy 1.500 320 przy 1.500 350 przy 1.500 350 przy 1.500 380 przy 1.500 380 przy 1.500
Typ wtrysku Common Rail
Paliwo i pojemność zbiornika (l) ON – 80
Pojemności zbiornika AdBlue (l) 24,7
Norma czystości spalin  Euro 6 DFull
Układ oczyszczania spalin Katalizator / Filtr cząstek stałych / zbiornik AdBlue
Rodzaj skrzyni biegów Mechaniczna Mechaniczna Mechaniczna Automatyczna EDC Mechaniczna Automatyczna EDC
Liczba biegów 6
OSIĄGI
Prędkość maksymalna (km/h) dla H1 160 170 178 176  
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 15,1 12,8 11,8 10,9 10,8 10
ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2
Protokół homologacji WLTP
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km)  6,7–7,8 6,7–7,8 6,7–7,8 6,8-7,8 6,8–7,8 6,8-7,8
Emisja CO2 (g/km) 176-204 176-204 176-204 178-205 178-205 178-205
UKŁAD KIEROWNICZY 
Średnica zawracania kół (m) Krótki rozstaw osi: 11,84 – Długi rozstaw osi: 13,17
UKŁAD HAMULCOWY
Przód: tarcze wentylowane Ø / grubość (mm) 296/28
Tył: tarcze pełne Ø (mm) / grubość (mm)  280/12
OPONY
Rozmiar opon W standardzie: 205/65 R16
W opcji: 215/60 R17
W standardzie: 215/65 R16
W opcji: 215/60 R17

Dane techniczne

 

Renault

Renault – producent samochodów o wieloletnich tradycjach i lider w segmencie samochodów elektrycznych w Europie – jest znany z innowacyjnych modeli. Wraz z przyjęciem strategicznego planu „Renaulution” marka stawia na ambitne, tworzące nową wartość zmiany, aby oferować jeszcze bardziej konkurencyjne, zoptymalizowane i zelektryfikowane samochody. Celem Renault jest wyznaczanie nowych standardów i wprowadzanie innowacyjnych usług w obszarze technologii, wykorzystania energii i mobilności nie tylko w branży motoryzacyjnej.

 

 

źródło: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.7 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultTrafic
Udostepnij50Tweet31Udostepnij9
Poprzedni

Technologiczne tajniki nowego logo Peugeot 308

Następny

Nowe obligacje Stellantis – 2,75% na rok 2032

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowe obligacje Stellantis - 2,75% na rok 2032

Dlaczego Stellantis chce zrezygnować z dealerów?

Nie, producenci samochodów nie kupują pralek, by wyjmować z nich chipy do produkcji nowych aut

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jakman - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok
  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?
  • Stellantis & Nidec zbudują pierwsze silniki elektryczne jeszcze w tym roku. Projekt M3
  • DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.