Grupa Renault przedstawi kompleksową wizję współdzielonej mobilności oraz kluczowych partnerów i nowatorskie eksperymenty podczas konferencji VIVA Technology. Konferencja odbywa się w dniach 16-18 maja w Porte de Versailles w Paryżu.
Grupa Renault przygotowuje się do nadchodzącej ery ekologicznej mobilności dla każdego. Prace prowadzone są w czterech głównych obszarach innowacji. Są one kluczowe dla zrewolucjonizowania branży: elektromobilność, inteligentna mobilność, autonomiczność i rozwój nowych usług w zakresie mobilności.
Pod koniec 2018 roku Grupa Renault zaprezentowała trzy samochody koncepcyjne: EZ-GO, EZ-PRO oraz EZ-ULTIMO. Każdy z nich ucieleśnia wizję przyszłej miejskiej współdzielonej mobilności.
W tym roku Renault kontynuuje realizację planów na przyszłość i tworzy wraz z kluczowymi partnerami kompleksową wizję współdzielonej mobilności. Prowadzi również nowatorskie eksperymenty w zakresie transportu osób, jak i dostaw towarów.
Grupa Renault zaprezentuje na konferencji VIVA Technology istniejące i przyszłe rozwiązania oraz pokaże cały łańcuch korzyści w zakresie samochodów, zarządzania flotą, platform wspierających mobilność i aplikacji klientów.
Zapraszamy na nasze stoisko na targach VIVA Technology
16-18 maja 2019 roku
hala 1, stoisko H13
Grupa Renault
Międzynarodowy koncern Renault, produkujący samochody od 1898 roku, sprzedał w 2018 roku blisko 3,9 mln pojazdów w 134 krajach. Grupa zatrudnia obecnie ponad 180 tys. pracowników i posiada 36 zakładów i 12.700 punktów sprzedaży na całym świecie. Chcąc stawić czoła wielkim wyzwaniom technologicznym przyszłości i kontynuować strategię rentownego wzrostu, Grupa opiera się na rozwoju na rynkach pozaeuropejskich i wzajemnie dopełniających się pięciu markach (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine i Łada), produkcji samochodów elektrycznych i aliansie z Nissanem oraz Mitsubishi. Jest również silnie zaangażowana w Formułę 1 wraz ze stajnią, która bierze udział w mistrzostwach od 2016 roku. Sport motoryzacyjny jest dla Renault czynnikiem przyspieszającym wprowadzanie innowacji, a także budującym wizerunek i popularność marki.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze