Citroën ma „długą i owocną” tradycję produkcji i sprzedaży samochodów w segmencie kompaktowym, w którym od czasu wprowadzenia na rynek swojego pierwszego C4 w 1928 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie ponad 12,5 miliona egzemplarzy.
Tradycja ta będzie kontynuowana dzięki wprowadzeniu na rynek Citroëna C4 i ë-C4, wyprodukowanego w Madrycie. Segment C zajmuje centralne miejsce na europejskim rynku samochodowym.
Z tego powodu Citroën podkreśla swoje zaangażowanie w segmencie od czasu pojawienia się w 1928 roku pierwszego C4. Ponadto w całej historii marki mocno zaznaczyły się modele takie jak GS i GSA, ZX czy Xsara.
Najnowszy Citroën C4 i jego elektryczna wersja stanowią nowy sposób spojrzenia na segment, „z estetycznym i technicznym ukłonem w stronę klasycznych modeli marek, takich jak GS”. „Rezultatem jest pojazd, który łączy w sobie elegancję i dynamizm, które charakteryzują kompakty, z wszechstronnością i duchem przygody ucieleśnianym przez SUV-y” – czytamy w komunikacie marki.
„Nowa generacja C4 staje się pierwszorzędnym ambasadorem ekskluzywnego programu„ Citroën Advanced Comfort ”, łączącego innowacje, takie jak ultrakomfortowe zawieszenie i wygodne fotele z ciszą oraz płynnością mobilności elektrycznej w Citroënie ë-C4 ”, twierdzi producent.
Najnowsze komentarze