W reklamach niezbyt często możemy oglądać tak dużą ilość samochodów mieszczących się w kręgu zainteresowań naszego dziennika, jak w nowym filmie Citroena. W kampanii wystąpiły modele: 2CV, Type H, Mehari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, C4 Cactus oraz CXperience.
Citroen rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Nasza wizja mobilności zrodziła się z pragnienia wolności”, który jest kontynuacją sloganu „Inspired by You”. Hasło ma kojarzyć się z żądzą przygód, wolności, rodzinnych wycieczek i wspólnych wypadów z przyjaciółmi. Reklama przedstawia historię autostopowicza, którego można uznać za szczęściarza, ponieważ łapie okazję Citroenami: 2CV, Type H, Mehari, CX, Visa GTi, nowymi C3 Aircross i C4 Cactus oraz koncepcyjnym CXperience. Jest to również nietypowy sposób promocji samochodu ponieważ głównym bohaterem tym razem nie jest kierowca, ale pasażer.
https://www.youtube.com/watch?v=WvCuM3FNcWQ&feature=youtu.be
Każdy z pojazdów jest otoczony światem swojej epoki, a podróż została połączona w jedną ciekawą historię. W filmie możemy dostrzec nawiązania do: Tour de France oraz koni, które mogą kojarzyć się z ciekawą reklamą Citroena pod tytułem „Les chevrons sauvages”, czyli dzikie szewrony emitowaną w latach 80 (znajdziecie ją poniżej). W filmie są również panowie lubiący klimat złotych łańcuchów i mocnych basów wydobywających się z samochodowego głośnika. Wreszcie wchodzimy we współczesność i… przyszłość. Ostatnim modelem jest CXperience, czyli samochód koncepcyjny, który zadebiutował podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2016 roku.
Obecność ostatniego konceptu marki może być zastanawiające. Nie jest to ani najnowszy samochód Citroena, ani model seryjny. Jego pojawienie się w reklamie możemy upatrywać w planach Citroena, które wiążą się m.in. z następcą modelu C5. Reklamie towarzyszą przyjemne dźwięki utworu “Take the long way home” Rogera Hodgsona.
„Citroen od prawie 100 lat cieszy się popularnością ponieważ przez pokolenia inspirowało nas życie zwykłych ludzi: od studenta w modelu 2CV lub C1, do prezydenta w CX lub C6″ – powiedział Arnaud Belloni, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji Citroena. „Po premierze hasła „Citroen Inspired by You” sprzed niespełna dwóch lat, prezentujemy nowy film z udziałem kilku kultowych pojazdów, które ukształtowały nasze dziedzictwo, mimo iż nie jest to film historyczny. Marka Citroen zawsze z uwagą obserwowała oczekiwania dotyczące pojazdów i mobilności. Historia współgra także z naszą obecną ofertą, dzięki wyjątkowemu wzornictwu i pierwszorzędnemu komfortowi!”
https://www.youtube.com/watch?v=L0xdvJJnArA
Najnowsze komentarze