Renault Clio zostało wprowadzone na rynek w 1990 roku i w tym roku obchodzi swoje 30 urodziny. Z okazji jubileuszu francuska marka zachęca do dzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z modelem i prezentuje nową kampanię reklamową.
Od debiutu w 1990 roku, Clio stało się bestsellerem Grupy Renault na całym świecie. Od początku produkcji sprzedano już ponad 15 milionów egzemplarzy wszystkich pięciu generacji miejskiego modelu. Aby uczcić 30-lecie tak ważnego dla marki samochodu i zaznaczyć, że z pojazdem łączy się mnóstwo ludzkich historii, firma Renault rozpoczęła kampanię w sieciach społecznościowych pod hasłem #cliogeneration. Na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie producent zachęca wszystkich właścicieli Clio do dzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z modelem.
Renault nie tylko przypomina o poprzednich generacjach modelu, ale także o wprowadzeniu nowego Clio E-Tech. W internecie zadebiutował film promocyjny pod tytułem „Nowy rozdział wspaniałej historii” opracowany przez Renault i Publicis Conseil. Reklama wyreżyserowana przez Sebastiana Strassera przedstawia więź, która przez lata łączy matkę z synem oraz ważne wydarzenia z życia, którego nieodłączną częścią od lat jest Renault Clio. Model w kolejnych ujęciach ewoluuje aż do najnowszego Clio E-Tech.
Najnowsze komentarze