wtorek, 5 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Ofensywa jakościowa Opla w pełnym rozkwicie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-05
w Opel, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
95 1
0
82
UDOSTĘPNIEŃ
274
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?

Najlepsze wyniki modeli Opla w statystykach awarii ADAC i w raporcie TÜV. Jakość najnowszych modeli Opla poprawiła się o 25% w ciągu zaledwie jednego roku! Marka ma ambitny cel: stać się numerem 1 pod względem jakości wśród popularnych producentów samochodów.

Znacząco wzrosła jakość modeli Opla w gamie zarówno samochodów osobowych, jak i w segmencie lekkich pojazdów dostawczych (LCV). Na przykład w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy jakość nowych modeli wzrosła o 25%. Wartość ta jest wynikiem nowych norm produkcyjnych określonych wewnętrznie przez producenta, co wyrażają opinie klientów w ciągu pierwszego roku po zakupie. Ostatnio wprowadzone na rynek modele, Opel Corsa i Opel Mokka, od samego początku wykazywały wzorcową jakość produkcji, niezależnie od silnika, czy to z wydajnymi silnikami spalinowymi, czy też w wersjach w 100% elektrycznych.

Opel postawił sobie za cel zero usterek. Aby to osiągnąć, producent samochodów z Rüsselsheim wprowadził nowe metody analizy, które mają predykcyjny wpływ na produkcję. Systemy te rozpoznają, kiedy parametry zmieniają się w taki sposób, że mogą powodować potencjalne błędy w produkcji i interweniują zapobiegawczo. Dzięki temu nie powstają żadne wadliwe komponenty, produkcja przebiega bez zakłóceń, a jakość jest zawsze wysoka.

„W firmie Opel i całej Grupie Stellantis wyznaczyliśmy sobie ambitne cele jakościowe. Chcemy stać się liderami w tej dziedzinie wśród marek popularnych. W każdym punkcie, w jakim jest możliwość wyeliminowania usterek, podnosimy jakość, zwiększając w ten sposób zadowolenie klientów, a jednocześnie obniżamy koszty” — mówi dyrektor generalny firmy Opel Uwe Hochgeschurtz.

W niemieckich zakładach w Rüsselsheim i Eisenach przejście na najnowszą platformę Grupy również przyniosło dalsze korzyści. Strategia wspólnej platformy i redukcja niepotrzebnej złożoności są ważnymi czynnikami wysokiej jakości i niezawodności pojazdów. W siedzibie firmy Opel właśnie rozpoczęła się seryjna produkcja nowej generacji Astry. Tutaj pięciodrzwiowa Astra, a wkrótce także kombi Astra Sports Tourer, cieszą się słynną niemiecką precyzją na linii montażowej. Wszystkie wersje Grandlanda są budowane w Eisenach zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Potwierdza to również najnowszy raport TÜV, w którym flagowy SUV Opla zajął doskonałe 11. miejsce w ogólnej klasyfikacji wśród 128 przebadanych modeli. Ponadto według statystyk awaryjności ADAC z 2022 roku modele Opla w różnych segmentach rynku, od Grandlanda i Crosslanda po Adama, wyróżniają się jako wysoce niezawodne samochody na rynku aut używanych.

Inżynierowie Opla koncentrują się również na dalszym podnoszeniu jakości w dłuższej perspektywie. W tym celu zintensyfikowano współpracę z dostawcami. Inżynierowie mówią o „solidności” przy określaniu czasów realizacji i norm dla części i komponentów. Oprócz dobrze znanych ankiet satysfakcji klientów „Strażnicy jakości” z Rüsselsheim oceniają również opinie i sugestie na forach i w innych kanałach mediów elektronicznych. Ponadto dealerzy Opla angażują się w jak największym stopniu, aby umieć też patrzeć z punktu widzenia klienta, gdzie można wprowadzić dalsze ulepszenia. Wszystkie opinie są traktowane poważnie i postrzegane jako okazja do poprawy jakości.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Opel

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AstraCorsaCorsa-eCrosslandGrandlandMokkaMokka-eOpel
Udostepnij33Tweet21Udostepnij6
Poprzedni

Nasz wywiad: Peugeot, Renault i Citroën mają w sobie coś niebywałego – Monika Habas, Miłośnicy Francuzów

Następny

Citroën ë-Relay teraz z lepszą ceną i większą pojemnością akumulatorów

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroën ë-Relay teraz z lepszą ceną i większą pojemnością akumulatorów

Dacia Duster 1.2 TCe 125 KM kontra Audi A6 2.4 177 KM V6? Zaskakujące porównanie silników

DS Automobiles – niekwestionowany lider na rynku premium

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Kasia - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Dawid - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Kolo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Mariusz - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Radek - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Pracuje w salonie - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • adam - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Yoyo - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.
  • Fiat 500e najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Niemczech i we Włoszech


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.