Renault powróciło na najsłynniejszy paryski bulwar. Wczoraj wieczorem odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu marki – „Le Défilé Renault” na Polach Elizejskich. To nie tylko miejsce ekspozycji samochodów, ale przestrzeń łącząca historię, emocje i wizję mobilności przyszłości.
Otwarcie nowego salonu Renault to powrót do tradycji, która przez dekady przyciągała paryżan i turystów z całego świata. Kolejne pokolenia odwiedzały „pub Renault” czy Atelier Renault, aby z bliska zobaczyć bolidy Formuły 1, najnowsze modele czy koncepty przyszłości. Nowa odsłona, nazwana „Le Défilé Renault”, odwołuje się właśnie do tych wspomnień i dziecięcej fascynacji motoryzacją. Guillaume Sicard, dyrektor generalny Renault France, podkreślał podczas inauguracji: – „To przestrzeń, która przekracza granice zwykłej witryny. Dotyka marzeń, dzieciństwa, wspólnej pamięci. I przypomina, że motoryzacja wciąż potrafi budzić emocje.”

Nowy salon Renault został zaprojektowany tak, by sam w sobie stanowił atrakcję. Ruchome rampy, obrotowe platformy i specjalny samochodowy ascensor nawiązują do „garaży z dzieciństwa”, w których zabawkowe autka krążyły bez końca. To zabieg symboliczny – podkreślający, że nawet w erze elektromobilności samochód pozostaje przedmiotem fascynacji. Według Renault, otwarcie salonu na Polach Elizejskich ma charakter zarówno emocjonalny, jak i manifestacyjny. Z jednej strony przypomina, że samochód to nadal symbol wolności i innowacji. Z drugiej – udowadnia, że nowoczesne, czyste i zrównoważone auta mają swoje miejsce w sercu europejskich metropolii. – „Tak, samochód wciąż potrafi rozpalać wyobraźnię. Tak, nowoczesne i przyjazne środowisku auto zasługuje na obecność w samym centrum miasta” – mówił Sicard.
Renault w sercu Paryża

„Le Défilé Renault” ma być miejscem spotkań, wymiany idei i prezentacji wizji przyszłości. To przestrzeń otwarta nie tylko dla entuzjastów marki, ale też dla wszystkich, którzy chcą poczuć atmosferę francuskiej kreatywności i innowacyjności.













