sobota, 25 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Ogromny wzrost sprzedaży Peugeot. Gdzie?

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-09
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
171 11
7
156
UDOSTĘPNIEŃ
520
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy

Wakacyjna Playlista Renault Trucks Polska

Nowa Dacia Duster kontra Land Rover Defender. Który model lepiej poradzi sobie w terenie?

Peugeot całkiem dobrze radzi sobie na europejskim rynku, co niestety niespecjalnie potwierdza się w Polsce. No ale kraj nad Wisłą, to specyficzny rynek dla motoryzacji. Jest jednak kraj, poza Europą, w którym sprzedaż Peugeota rok do roku (dane za jedenaście miesięcy) wzrosła aż o 133,5%. To Brazylia.

W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy br. Peugeot sprzedał w Brazylii 26.043 samochody. To już o 93% więcej, niż w całym roku 2020 i o 133,5% więcej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Bestsellerem pozostaje Peugeot 208, na którego zdecydowało się w Brazylii 14.518 kierowców. Z takimi wynikami Peugeot jest najszybciej rozwijającą się marką na rynku brazylijskim w 2021 roku..

W samym tylko listopadzie sprzedano 3.042 samochody Peugeot, co oznacza wzrost o 65% w porównaniu do tego samego miesiąca w 2020 roku. Pozwoliło to na osiągnięcie 1,9% udziału w rynku w bieżącym miesiącu. Peugeot notuje lepsze wyniki nawet w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Zarejestrowano o 62% więcej pojazdów w porównaniu do listopada roku 2019, kiedy to sprzedano w Brazylii 1.877 egzemplarzy aut Peugeot.

„Żyjemy w Brazylii w szczególnym momencie, z wynikami, które są lepsze z miesiąca na miesiąc, utrzymując wzrost znacznie powyżej średniej na rynku krajowym, nawet w okresie spadku gospodarczego. Marka utrzymuje silną synergię pomiędzy wszystkimi obszarami, aby lepiej prowadzić dialog z brazylijskimi konsumentami. Oprócz ważnej współpracy z dealerami i siecią obsługi posprzedażnej, koncentrujemy się na jakości produktów i usług” – twierdzi André Montalvao, odpowiedzialny za działalność komercyjną Peugeot Brasil.

Peugeot 208 nadal prowadzi w segmencie B-hatch z silnikami o pojemności skokowej powyżej 1.0. W listopadzie br. sprzedaż 208-ki wzrosła o 8,7 punktu procentowego w porównaniu z tym samym okresem roku 2020 i stanowi już 11% tego segmentu. To wyjątkowy wynik, ponieważ segment B-hatch z silnikami powyżej 1.0 skurczył się o 25,6% w porównaniu z tym samym okresem w 2020 roku.

W 2021 roku sprzedano już 14.518 egzemplarzy modelu 208, co stanowi wzrost o 338% w porównaniu do 2020 roku. Tylko w listopadzie sprzedano 1.640 sztuk tego modelu, na co ogromny wpływ miała akcja promocyjna Lion Day, kiedy w ciągu zaledwie jednego dani sprzedano 800 samochodów, w tym ponad 600 przypadło na Peugeota 208. Impreza, która odbyła się 20. listopada, była największą akcją sprzedażową marki, obejmującą wszystkie salony sieci Peugeot w Brazylii.

Ten rekord sprzedaży potwierdza, że 208-ka oczarowała Brazylijczyków. W 2020 roku, w roku swojej premiery, nowy Peugeot 208 był wielkim zwycięzcą Europejskiego Samochodu Roku, jednej z najbardziej pożądanych nagród motoryzacyjnych na świecie, a także otrzymał tytuł Najlepszego Kompaktowego Hatchbacka przyznany przez Premio UOL Carros. W bieżącym roku model został wybrany Najlepszym Samochodem Kompaktowym w jedenastej edycji CAR AWARDS BRASIL i został wyróżniony przez „Motorshow Magazine”. Elektryczna wersja sportowego hatchbacka, która właśnie pojawiła się na brazylijskim rynku, również zdobyła swoje pierwsze duże wyróżnienie: e-208 GT otrzymał tytuł Najlepszego Samochodu Elektrycznego w konkursie Premio Car Awards Brasil 2022, organizowanym przez „Car Magazine”.

Dodajmy jeszcze, że w segmencie B-SUV Peugeot 2008 odnotował w Brazylii wzrost sprzedaży o 54% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 2008208Ameryka ŁacińskaPeugeotsprzedaż
Udostepnij62Tweet39Udostepnij11
Poprzedni

Używany Peugeot 407 2005 2.0 140 KM z gazem – wrażenia użytkownika

Następny

Nowy Peugeot 308 podrożał. Podwyżki także w ofercie 208, 2008 i 3008

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Nowy Peugeot 308 2022

Nowy Peugeot 308 podrożał. Podwyżki także w ofercie 208, 2008 i 3008

UOKiK: 69 Citroënów Berlingo do serwisu

UOKiK: 79 Peugeotów Partner i Rifter do serwisu

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Ins - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Ins - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Szymon - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • maniek - Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy
  • Grzegorz - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Roman - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Tom - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Krzysiek - Renault Megane II niczym nówka z salonu. Tylko 258 kilometrów przebiegu
  • Piotr001 - Jak nadrobić 10 lat zacofania i zdążyć do 2035 roku?
  • Krzysiek - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Polak na praktykach w fabryce Renault: 9-10 godzin pracy dziennie, zwalniają bez odszkodowania
  • Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy
  • Wakacyjna Playlista Renault Trucks Polska
  • Nowa Dacia Duster kontra Land Rover Defender. Który model lepiej poradzi sobie w terenie?
  • Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Jak nadrobić 10 lat zacofania i zdążyć do 2035 roku?
  • Renault Megane II niczym nówka z salonu. Tylko 258 kilometrów przebiegu
  • Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Renault Arkana po teście długodystansowym. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 07/2022
  • Co to jest samochód, dlaczego arkusze ujęte są w chomąty oraz inne ciekawostki o autach z przedwojennej Polski


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
7
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.