Oleje TOTAL z formułą Age Resistance Technology w jesiennej telewizyjnej kampanii reklamowej TOTAL

1 72

TOTAL zaprezentował jesienną kampanię reklamową dla swoich flagowych produktów – olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology. Działania promocyjne obejmować będą emisję spotu we wszystkich największych stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.

Na konferencji prasowej w dniu 6 września 2018 roku, zaprezentowano najnowszy spot telewizyjny, który ukaże się w stacjach TVN, TVP, TVN Turbo, Polsat oraz na platformie VOD. Działania promocyjne obejmować będą także media społecznościowe, takie jak Instagram, YouTube oraz Facebook. Kampania trwająca od 10 września do 31 października 2018 roku będzie promować oleje Total Quartz z formułą Age Resistance Technology (ART).

„Dynamiczny spot reklamowy w ciekawy sposób pokazuje to, co odróżnia oleje Total Quartz z innowacyjną formułą ART od olejów silnikowych innych marek. Chcieliśmy, aby przekaz reklamowy korespondował z zaawansowaniem technologicznym naszych produktów, dlatego w produkcji spotu wykorzystaliśmy nowoczesne techniki modelowania postaci oraz ich animacji. Dzięki temu reklama jest spójna w warstwie komunikacyjnej, atrakcyjna wizualnie i w przystępny sposób oddaje przewagę oleju Quartz z formułą ART” – mówi Ewa Kalinowska, Dyrektor Marketingu i Badań Rynkowych w Total Polska.

Na konferencji prasowej zaprezentowano także najświeższe dane dotyczące rynku olejowego w Polsce, opracowane przez wiodącą firmę badawczą branży motoryzacyjnej – Moto Data. Dodatkowym punktem spotkania była prezentacja programu wsparcia TOTAL dla niezależnych warsztatów oraz platformy edukacyjnej dla kierowców i pasjonatów motoryzacji „Team Total”. W skład zespołu Team Total wchodzą: gospodarz programu TVN Turbo „Samochód marzeń – kup i zrób” – Adam Klimek, dziennikarz motoryzacyjny i współautor programów TVN Turbo – Patryk Mikiciuk oraz kierowca rajdowy – Klaudia Podkalicka.

– „Total Quartz z formułą ART (Age Resistance Technology) ogranicza powstawanie osadów aż o 18% skuteczniej niż zaleca norma ACEA. Badanie przeprowadzone przez ACEA – Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów – potwierdziło, że dzięki temu nasz olej zapewnia wydłużenie optymalnej ochrony silnika aż o 64%. Decyduje o tym specjalnie dobrany pakiet dodatków, zoptymalizowany pod wymagania poszczególnych producentów aut. Dlatego w ofercie Total znajduje się kilka rodzajów Total Quartz z formułą ART, które chronią silnik w każdych warunkach” – tłumaczy Andrzej Husiatyński, dyrektor działu technicznego Total Polska.

Kampania reklamowa w telewizji, promująca oleje Total Quartz z formułą Age Resistance Technology, potrwa od 10 września do 31 października 2018 roku.

O Total Lubrifiants

Total Lubrifiants to wiodący producent i sprzedawca olejów silnikowych oraz środków smarnych. Zatrudnia ponad 5.800 pracowników w 150 krajach świata, mając 41 zakładów produkcyjnych. Total Lubrifiants oferuje innowacyjne, wydajne i przyjazne środowisku produkty i usługi, nad których stałym rozwojem pracuje ponad 130 inżynierów w dedykowanym centrum badawczym. Partnerstwo z Total często wybierają firmy działające w branży motoryzacyjnej, w przemyśle i w sektorze morskim.

O Dziale Marketingu i Usług Total

Dział Marketingu i Usług Total opracowuje i wprowadza na rynek produkty zasadniczo tworzone z ropy naftowej – wraz z wszystkimi powiązanymi usługami. 31.000 pracowników Działu pracuje w 110 krajach, zaś ich produkty i oferty usługowe proponowane są na rynkach 150 krajów. Każdego dnia Dział Marketingu i Usług Total obsługuje ponad 8 mln klientów w swej sieci obejmującej przeszło 16.000 stacji obsługi w 65 krajach. Jako czwarty na świecie dystrybutor środków smarnych oraz wiodący dystrybutor produktów naftowych w Afryce, Dział Marketingu i Usług Total prowadzi 50 wytwórni na całym świecie, gdzie wytwarzane są środki smarne, asfalt, dodatki uszlachetniające, specjalne paliwa i płyny zapewniające stały wzrost firmy.

O firmie Total

Total jest globalnym producentem zintegrowanej energii oraz dostawcą, wiodącą międzynarodową firmą branży ropy naftowej i gazu, jednym z głównych graczy w dziedzinie niskowęglowej energii. Naszych 98.000 pracowników pracuje nad sprawieniem, by energia była lepsza, czystsza, bezpieczniejsza, wydajniejsza, bardziej innowacyjna i dostępniejsza dla tak wielu ludzi, jak to możliwe. Jako odpowiedzialny obywatel korporacyjny, skupiamy się na zapewnianiu, by nasze działania w ponad 130 krajach całego świata były nieprzerwanie owocne w sensie ekonomicznym, społecznym i środowiskowym.

Informacja prasowa Total

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
Roman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Roman
Gość
Roman

Bez wątpienia Total produkuje dobrej jakości oleje. Kampania reklamowa ma znaczenie czysto marketingowe, a najlepszą bazą dla oceny olejów silników może być karta właściwości technicznych danego oleju, a w niej warto zwrócić uwagę na tzw. wskaźnik lepkości oleju (ang. viscosity index). Im wartość tego wskaźnika jest wyższa ( w niektórych współczesnych olejach wskaźnik ten przekracza już 200) tym olej ma bardziej stabilne parametry w szerokim zakresie temperatur w jakich pracuje w silniku. Każdy może to sprawdzić w karcie danych technicznych i wówczas przekona się, że pomiędzy olejami silnikowymi tej samej klasy lepkości ale różnych producentów potrafią występować bardzo duże różnice… Czytaj więcej »