Najtańszy w katalogu Opel Frontera jest hybrydą z automatem, w bazowej wersji Edition oferuje manualną klimatyzację, uchwyt na smartfon oraz stalowe obręcze kół. Te ostatnie cechy brzmią jak typowa wersja podstawowa, ale nawet proste rozwiązania Opla są wygodne, czytelne i mają swoją estetykę.
Opel Frontera Edition w najtańszym wydaniu za 102.900 zł ma pod maską trzycylindrowy silnik benzynowy 1.2 wspierany jednostką elektryczną. Moc tego układu to 100 KM, skrzynia biegów to dwusprzęgłowy automat eDCT6. Spalanie wg. analiz producenta w cyklu mieszanym wynosi 5,4 l /100 km. Bak ma pojemność 44 litry.
Frontera posiada całkiem sensownych rozmiarów bagażnik – startujący od pojemności 460 litrów z pierścieniami mocującymi, ruchomą podłoga i półką.
Podstawowa wersja pojazdu wygląda na samochód maksymalnie uproszczony, wyposażony tylko w to, co niezbędne, ale podane w przystępny i estetyczny sposób. Z tej pewnie przyczyny Frontera Edition ma całkiem spory 10-calowy, czytelny wyświetlacz wskaźników i (jedynie) uchwyt na smartfon.

Klimatyzacja jest automatyczna, wariant bazowy charakteryzują czujniki parkowania oraz stalowe obręcze z kołpakami. Tu producent oferuje możliwość uatrakcyjnienia pojazdu poprzez Pakiet White. Opcja dostępna za dopłatą 1.800 zł umożliwia wyposażenie Frontery w biały dach oraz malowane na biało stalowe felgi. Ma to swój urok i wygląda całkiem atrakcyjnie zarówno w zestawieniu z kolorem bez dopłat – czyli pomarańczowym, jak i w przypadku połączeń z innymi, dodatkowo płatnymi kolorami.

Zobacz: Nowy Opel Frontera na żywo. SUV spod znaku błyskawicy czy bliźniaczy Citroën C3 Aircross?
Opel Frontera Edition – opcje wyposażeniowe
Opel oferuje swoim klientom model bazowy z możliwością dokupienia pakietów dodatkowych takich jak Pakiet Tech oraz Pakiet Komfort. Obydwa pakiety są dostępne po dopłacie w wysokości 4.500 zł.
Pakiet Tech zawiera 10-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy z radiem DAB i nawigacją, kamerę cofania 130°, konsolę centralną z podłokietnikiem i schowkiem oraz wielofunkcyjne koło kierownicy pokryte skórą ekologiczną.
Pakiet Komfort posiada natomiast ergonomiczne fotele Intelli-Seats z przodu z podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Pokrycie foteli jest wykonane w znacznym stopniu z materiałów odnawialnych. Klimatyzacja w Pakiecie Komfort jest sterowana elektronicznie, wielofunkcyjne koło kierownicy pokryte jest skórą ekologiczną i ma możliwość podgrzewania, podgrzewana jest również przednia szyba.
Nie ma natomiast rozwiązania dla wielbicieli muzyki, którzy muszą zadowolić się dwoma głośnikami lub wybrać wyższy wariant.
Zobacz: Nowy Opel Grandland i Frontera mają wielki atut. 125 lat innowacji w fotelach
Dla zainteresowanych – Opel Frontera w wersji Edition – lista wyposażenia:
Nadwozie i wnętrze
- Ozdobne nakładki dolne zderzaków w kolorze czarnym
- Światła tylne halogenowe
- Obudowa lusterek zewnętrznych w kolorze czarnym
- Reflektory przednie ECO LED
- Lusterko wewnętrzne z funkcją przyciemniania
- Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
- Klimatyzacja sterowana manualnie
- Elektryczne wspomaganie kierownicy, z jej kolumną regulowaną w dwóch płaszczyznach
Bezpieczeństwo i systemy wspomagania
- Czujniki parkowania z tyłu
- Blokada drzwi, sterowana centralnie przyciskiem na desce rozdzielczej
- Elektryczne wspomaganie kierownicy
- Asystent utrzymania pasa ruchu
- Czujniki parkowania z tyłu
- Ostrzeganie przed kolizją
- Aktywne hamowanie awaryjne
- Wyświetlanie znaków ograniczenia prędkości
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- Wykrywanie zmęczenia kierowcy
Multimedia
- Stacja dokująca do smartfona z łącznością przez Bluetooth
- 10-calowy wyświetlacz graficzny kierowcy z komputerem pokładowym i wskaźnikami temperatury na zewnątrz oraz zmiany biegów
- Łączność Bluetooth do streamingu muzyki i trybu głośnomówiącego
- 2 pełnozakresowe głośniki z przodu
- Gniazdo ładowania 12 V (z przodu)
- 1 gniazdo ładowania USB typu C (z przodu)
Najnowsze komentarze