• Najnowsze

Opel i Vauxhall na Salonie Samochodowym we Frankfurcie

2019-09-18
Citroen C4

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

2021-02-25
Peugeot 308

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

2021-02-25

Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru

2021-02-25

Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku

2021-02-25

Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!

2021-02-25

Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021

2021-02-25
Peugeot logo

Peugeot zmienia logo. To nadejście „nowej ery”

2021-02-25

Citroën 2CV pick-up z 1984 roku szuka nowego właściciela

2021-02-25

Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?

2021-02-25

Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?

2021-02-24
piątek, 26 lutego, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Opel i Vauxhall na Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2019-09-18
w Opel, Wiadomości
Czas czytania2min
9 0
1
12
UDOSTĘPNIEŃ
25
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru

Grupę PSA reprezentowały na tegorocznym Salonie Samochodowym we Frankfurcie tylko dwie marki: Opel i Vauxhall. Nie było Peugeota, nie było Citroëna, nie było nawet DS Automobiles, który nota bene rozwija swoją sieć dealerską w Niemczech.

Co pokazały Opel i Vauxhall? Przede wszystkim Nową Corsę, w tym Corsę-e (cena w Niemczech od 29.900 euro), czyli elektryczną wersję popularnego auta miejskiego. Samochód sprawia wrażenie wyraźnie większego od Peugeota e-208. Prezentuje też typowo oplowską stylistykę, co zresztą bardzo dobrze. Grupa PSA przykłada istotną wagę do odrębności stylistycznej Opla. Chce zachować tę markę możliwie blisko dotychczasowych osiągnięć integrując ją jednocześnie ze swoimi technologiami. Taki mariaż może być doskonałym rozwiązaniem. Tam, gdzie Opla się ceni i lubi, będzie się sprzedawał dobrze i tam też skupi się jego marketing. Tam, gdzie mocniejszą pozycję mają marki francuskie, tam będą one promowane bardziej.

Opel i Vauxhall mają się jednak dobrze. Co ciekawe Vauxhall Corsa prezentowany we Frankfurcie miał kierownicę po lewej stronie. Ważną częścią stoiska obu marek były też Opel i Vauxhall Corsa-e. Widać wyraźnie, że Grupa PSA mocno „idzie w elektromobilność”. Wyjścia nie ma, ale też Citroën i Peugeot mają na tym polu niemałe doświadczenie. Inna sprawa, że elektryczne modele obu marek oferowane były głównie we Francji. Za to w motogazetkach o tym raczej niewiele przeczytacie.

Opel pokazał też najnowszą Astrę, pod maskę której trafiają nowe silniki. Warto podkreślić, że nie są to jeszcze jednostki PureTech, ale silniki opracowane przez niemieckich inżynierów. Za to już Grandland X, czy Combo Life, to techniczne bliźniaki modeli francuskich. Zachowały jednak, zwłaszcza pierwszy z nich, swój styl. To dobrze, bo w ten sposób koncern korzysta z efektu skali, a nie ogranicza się do miłośników określonej stylistyki. Z pewnością przełoży się to pozytywnie na globalną sprzedaż Grupy.

Opel pokazał też starą Corsę pięknie odrestaurowaną, ale też nową Corsę-e Rally.

Gdybyście jeszcze w tym tygodniu pojawili się we Frankfurcie, to szukajcie Opla w hali nr 11.

 

 

Krzysztof Gregorczyk

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: AstraComboCorsaGrandland XopelPSAtargi motoryzacyjneVauxhall
Udostepnij7Tweet2Udostepnij1
Poprzedni

Używana Dacia Duster, Peugeot 206 i 307 oraz Renault Clio wśród najszybciej sprzedających się aut na rynku wtórnym

Następny

UOKiK: 73 Renault Kangoo II do serwisu

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

UOKiK: 73 Renault Kangoo II do serwisu

Legendarny Berliet T100 na Europejskich Dniach Dziedzictwa

Nowy Renault Trafic i Renault Master wchodzą na rynek. Ile kosztują w Polsce?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Czerwiec 2021
Cze 04 - 06 2021

Amicale Citroën Pologne: zlot i parada klasyków nad morzem

Koszalin
Lipiec 2021
Lip 09 - 10 2021

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 11 2021

XIX Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 15 - 18 2021

XIII Zlot Citroen Oldtimer Club Polska

Sierpień 2021
Sie 26 - 29 2021

VII Ogólnopolski Zlot Dacii

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Jarzak o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Anonimowo o Nowa Dacia Duster – 10 powodów, dla których nie warto kupić tego samochodu
    • Anonimowo o Nowy Renault Kadjar testowany w śnieżnej scenerii
    • Anonimowo o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Marcin o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • jan o Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?
    • DjAnj o Nowy Citroen C5 (lub C6) na wizualizacji. Nadchodzi nowy król komfortu!
    • Anonimowo o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Janusx o Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?
    • Teodor o Nowy Opel Astra na wizualizacji. Debiut w 2021 roku


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni
    • Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru
    • Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku
    • Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!
    • Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Peugeot zmienia logo. To nadejście „nowej ery”
    • Citroën 2CV pick-up z 1984 roku szuka nowego właściciela
    • Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?
    • Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    1
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.