Opel jest zadowolony z przejęcia przez PSA. Nowe samochody sprzedają się coraz lepiej

5 3 888

Nowe modele, elektryfikacja gamy i redukcja kosztów działalności a przede wszystkim osiągnięcie zysków, to główne powody do zadowolenia po przejęciu Opla przez PSA. Wzrost jest zauważalny i stały.

W Oplu, po okresie zmian, rośnie pewność siebie: „Nasz powrót na rynek został dobrze przygotowany. Rozwijamy się w sposób opłacalny i zrównoważony”, powiedział dyrektor generalny Opla Michael Lohscheller w Rüsselsheim. W pierwszej połowie roku producent samochodów przekazał około 700 milionów euro na wynik operacyjny Grupy PSA. Był to wzrost o 40 procent w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.

Opel dołączył do PSA w sierpniu 2017 r. Od amerykańskiego producenta samochodów General Motors (GM). Grupa z tradycyjnymi markami Peugeot i Citroën zainicjowała następnie trudny etap restrukturyzacji. Warto przypomnieć, że Opel od lat przynosił straty.

Od czasu przejęcia przez PSA, Opel zmniejszył zatrudnienie. Prawie 6200 pracowników wybrało przepisy dotyczące zwolnień lub przejścia na emeryturę. W porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku zysk netto grupy PSA wzrósł do 2,1 mld euro, czyli o 335 mln euro więcej niż wcześniej.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
5 Autorzy komentarzy
KoloBożydarArekDeroLutek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Lutek
Gość
Lutek

Ten opel wygląda zdecydowanie lepiej niż peugeot 208!

Dero
Gość
Dero

Też tak myślę

Bożydar
Gość
Bożydar

Oby tylko jakość francuska nie została

Arek
Gość
Arek

chyba spory udział w zysku…..ma…..redukcja zatrudnienia……
Nissan teraz też zwalnia chyba 10tys. ludzi.
……branża motoryzacyjna zwalnia, tnie koszty, konsoliduje się….ciekawe kto kogo teraz połknie…..

Kolo
Gość
Kolo

Peugeot i Opel to obecnie najciekawsze z grupy PSA koncerny, DS ujdzie, a najnudniejszy jest Citroen.