Wiadomości

Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. „Zrobi nawet milion albo więcej”

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-09
Wiadomości

UOKiK: 19 Jeepów Cherokee MY 2016-2017 do serwisu

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-06-07
Wiadomości

Mercedes bierze rozwód z Renault? Nie będzie nowego wspólnego auta dostawczego

autor Tomasz Nowicki
2023-06-03
Nowy Fiat Topolino 2023
Wiadomości

Nowy Fiat Topolino: ekskluzywna wersja Citroena Ami? Przygotowania do kampanii reklamowej

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-02
Wiadomości

Kosiarka pod maską Dacii Duster? Przejedź się takim 1.0, zanim zaczniesz krytykować

autor Tomasz Nowicki
2023-06-04
Wiadomości

Ponad 2000 osób złożyło pozew przeciwko Renault we Francji. Chodzi o silnik 1.2 TCe, montowany także w samochodach Dacia, Nissan i Mercedes

autor Tomasz Nowicki
2023-06-08
Wiadomości

Stellantis chce prowadzić recykling samochodów. Podpisano dokument w tej sprawie

autor Małgorzata Kozikowska
2023-06-05
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Opel przywraca submarkę GSe dla dynamicznych modeli

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-09-14
w Wiadomości, Opel
Czas czytania 3 minut
136 10
A A
1

GSe – te trzy litery jednoznacznie kojarzą się klientom firmy Opel: usportowione modele z bogatym wyposażeniem. Dzisiaj Opel przywraca i definiuje na nowo GSe jako submarkę flagowych wersji swoich produktów. Jednocześnie niemiecki producent deklaruje, że od 2024 roku każdy model z jego oferty będzie dostępny ze zelektryfikowanym napędem, a od 2028 roku będzie sprzedawał w Europie wyłącznie samochody elektryczne. Kiedyś skrót GSe oznaczał „Grand Sport Einspritzung” (samochody sportowe z wtryskiem paliwa) – jak w przypadku modeli Commodore GS/E czy Monza GSE. Teraz jego rozwinięcie będzie inne.

„Z wielką przyjemnością ogłaszam powrót GSe jako submarki naszych usportowionych modeli w najbogatszych wersjach, który będzie miał miejsce już w najbliższej przyszłości. Po raz kolejny sięgamy po inspiracje do naszej bogatej tradycji – tak jak w przypadku nowego i entuzjastycznie przyjętego śmiałego i przejrzystego wzornictwa, któremu nadaliśmy współczesne oblicze. W przyszłości emblemat GSe będzie umieszczany na dynamicznych samochodach zapewniających radość z jazdy, jako skrót od Grand Sport electric, w pełni zgodnie z naszymi ambitnymi planami przekształcenia się w markę samochodów wyłącznie elektrycznych” – powiedział Florian Huettl, dyrektor generalny firmy Opel.

Oprócz usportowionego wyglądu opartego na nagradzanym wzornictwie Opla, przyszli klienci submarki GSe mogą liczyć na zawieszenie zestrojone pod kątem przyjemności z angażującej jazdy. Jak wszystkie modele Opla, również wersje GSe będą świetnie sprawdzały się na autostradach – zwłaszcza niemieckich, na których przechodzą kompleksowe testy. Jednak modele GSe będą łączyć w sobie te atuty z lokalnie bezemisyjną mobilnością w duchu obecnych czasów.

Opel zaprezentował niedawno model Manta GSe, będący nowoczesną interpretacją legendarnej Manty z 1970 r. Na jej przykładzie widać, jak ponadczasową sylwetkę udało się wtedy zaprojektować. Muskularność i prostota sprzed pół wieku wciąż idealnie współgrają z dzisiejszą filozofią stylistyki Opla. Z mocnej i pewnej pozycji rozpoczyna ona nową erę: elektryczności, lokalnej bezemisyjności i mnóstwa emocji. Opel Manta GSe jest też hołdem dla urodziwej Manty, która niedawno była inspiracją dla nowego oblicza marki Opel Vizor – jednolitego panelu w naturalny sposób integrującego przedni grill, system oświetlenia i logo z błyskawicą. Teraz Vizor mają wszystkie modele, w tym nowy Opel Astra i Opel Astra Sports Tourer.

Uhonorowana licznymi nagrodami Manta GSe wiernie i swobodnie podąża drogą „po prostu elektrycznego” Opla, którą marka przyjęła zarówno dla samochodów osobowych, jak i lekkich pojazdów użytkowych. Do 2024 r. każdy Opel będzie zelektryfikowany. Już dziś klienci mają do wyboru 12 zelektryfikowanych modeli: od hybryd plug-in, takich jak Grandland i Astra, po samochody o napędzie w pełni elektrycznym, w tym małą Corsę-e i „salonkę na kołach” Zafira-e Life a także dostawcze Combo-e Cargo i Movano-e.

 

 

źródło: Opel Polska / Stellantis


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Maj 2023 – Grupa Renault i koncern Stellantis na największym samochodowym rynku Europy

2023-06-09

Jürgen Klopp elektryzuje ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSe”

2023-06-08

Maj 2023 – Vauxhall nadal jest wiodącą marką elektrycznych samochodów dostawczych w Wielkiej Brytanii

2023-06-07

Vauxhall Corsa i Mokka najlepiej sprzedającymi się samochodami elektrycznymi w swoich segmentach w 2023 roku w UK

2023-06-07
Tagi: CommodoreMantaManta GSe ElektroMODMonzaOpel
Udostepnij50Tweet31Udostepnij9
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Dacia spodziewa się dużego wzrostu zamówień po premierze trzeciej generacji Dustera

    1937 udostępnienia
    Udostepnij 775 Tweet 484
  • Napis na tylnej klapie tego Citroëna C3 wzbudził uśmiechy kierowców. Za kierownicą siedział mężczyzna

    1619 udostępnienia
    Udostepnij 648 Tweet 405
  • Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. „Zrobi nawet milion albo więcej”

    763 udostępnienia
    Udostepnij 305 Tweet 191
  • Czy i która marka w koncernie Stellantis będzie pełnić rolę Dacii?

    1940 udostępnienia
    Udostepnij 776 Tweet 485

Testy samochodów

Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 508 – 2.0 BlueHDi 180 KM EAT8. Pierwsze wrażenia z jazdy. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2019-02-28
Renault Clio
Renault - testy i opinie

Test: Nowe Renault Clio 1.0 TCe 100 – czym przekona nas rywal Peugeot 208 i VW Polo? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-05-05
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 Picasso oczami użytkownika. Za co lubię ten samochód? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy.

autor Małgorzata Kozikowska
2018-01-10
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 1.6 HDi 110 KM MCP 2007 – jak się jeździ ze zautomatyzowaną skrzynią biegów? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2007-02-12
Peugeot

Test: Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 160 KM – przestronny czy ciasny? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-12-02

Najnowsze komentarze

  • Krzysztof Gregorczyk - Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. „Zrobi nawet milion albo więcej”
  • Desmont - Citroën popełnił błąd, sprzedając samochody dostawcze z logo Toyota?
  • Desmont - Citroën popełnił błąd, sprzedając samochody dostawcze z logo Toyota?
  • Właściciel siódmego francuza - Maj 2023 – Grupa Renault i koncern Stellantis na największym samochodowym rynku Europy
  • Anonimowo - Czy i która marka w koncernie Stellantis będzie pełnić rolę Dacii?
  • Krzysztof - Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. „Zrobi nawet milion albo więcej”
  • Krzysztof - Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. „Zrobi nawet milion albo więcej”

Zobacz też

Wyścig Total Economy w Afryce

Kierowca na głodzie

Nowy koncept Renault zapowiedziany na 24. maja

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.