sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Opel zwiększa sprzedaż lekkich samochodów dostawczych w całej Europie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-14
w Opel, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
114 4
1
101
UDOSTĘPNIEŃ
338
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Opel znacząco zwiększył sprzedaż swoich lekkich samochodów dostawczych w całej Europie w ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2021 roku. W porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku sprzedaż wzrosła o 12,1 procent do około 100.000 sztuk (29 krajów). Znacząco przyczyniły się do tego wyniki na ważnych rynkach, takich jak Niemcy (+9,0 proc.), Wielka Brytania (+8,1 proc.), Francja (+25,2 proc.) i Hiszpania (+6,0 proc.).

Szczególnie cieszy wzrost sprzedaży w okresie w okresie od stycznia do października elektrycznego Vivaro-e oferowanego pod marką Opel, ale i pod jego brytyjską siostrzaną marką Vauxhall. W Europie Vivaro-e jest liderem segmentu D-van z udziałem na poziomie 21%. W ogólnym rankingu wszystkich zelektryfikowanych pojazdów użytkowych średniej wielkości ten van zajmuje trzecie miejsce – również dzięki wysokiej sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Tam Vivaro-e ma prawie 50% udziału w rynku w tym segmencie. W Niemczech Opel Vivaro-e znalazł się na trzecim miejscu w rankingu. Popyt na niedawno wprowadzone do sprzedaży Combo-e jest już równie dobry.

„Nasze lekkie samochody dostawcze z powodzeniem utrzymują się na rynku i wcale nie wyczerpały swojego pełnego potencjału” – powiedział dyrektor generalny firmy Opel, Uwe Hochgeschurtz. – „Teraz, gdy wszystkie nasze lekkie samochody dostawcze – Opel Combo-e, Vivaro-e i Movano-e – są dostępne w wersjach bezemisyjnych z napędem akumulatorowym, spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży”.

Lekkie samochody dostawcze Opla są wysoko cenione przez klientów i media. Na przykład Opel Combo (2019) i Opel Vivaro-e (2021) zostały uznane za Vana Roku przez międzynarodowe jury ekspertów. Fanem elektrycznych samochodów dostawczych z Rüsselsheim jest legenda wspinaczki górskiej Reinhold Messner, który używa Opla Zafiry-e Life i Opla Vivaro-e do bezemisyjnych przewozów wahadłowych i dostaw do swoich górskich muzeów.

Klienci flotowi są obecnie szczególnie zainteresowani bezemisyjnym Vivaro-e. Siostrzana marka Opla, Vauxhall, podpisała już kontrakty na 3.000 pojazdów Vivaro-e z napędem akumulatorowym z British Gas oraz na kolejne 655 pojazdów dla firmy serwisowej Mitie. W Niemczech rejestracje Combo wzrosły o 27% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, co jest najwyższym wzrostem we flocie samochodów dostawczych Opla.

Oprócz kompaktowego vana Combo i średniej wielkości vana Vivaro, Opel oferuje także dużego vana Movano w wersji Movano-e z napędem akumulatorowym. podobnie jak w przypadku wszystkich zelektryfikowanych pojazdów użytkowych marki, z pełną funkcjonalnością i analogiczną przestrzenią ładunkową, jak w konwencjonalnych wariantach. To sprawia, że Opel jest obecnie jedyną marką, która oferuje całe portfolio elektrycznych, bezemisyjnych lekkich samochodów dostawczych możliwych do natychmiastowego zamówienia.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Opel

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: Combo-eelektryczny OpelMovano-eOpelsprzedażVivaro-e
Udostepnij40Tweet25Udostepnij7
Poprzedni

Używane Renault Megane I 1.6 107 KM z automatem od pierwszego właściciela „w spadku”

Następny

Kobiety chętniej wybierają mechanika przez internet

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
kobieta, kierowca

Kobiety chętniej wybierają mechanika przez internet

Sukces sprzedażowy francuskich aut! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 50/2021

10 najpopularniejszych używanych samochodów francuskich na rynku w Polsce. Grudzień 2021

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.