Platforma Stellantis Support, która miała ruszyć 15 stycznia 2025 roku, na razie pozostaje niedostępna dla klientów. Jest to internetowy serwis wspierający klientów marek Citroën, DS Automobiles, Peugeot lub Opel, którzy są posiadaczami wadliwych silników 1.2 PureTech.
Stellantis nie może poradzić sobie z uruchomieniem platformy Stellantis Support. Pomimo zapowiedzi startu projektu w dniu 15 stycznia 2025 roku, platforma nadal nie działa. Osoby, które wejdą na stronę i chciałyby zarejestrować się oraz uzyskać wsparcie od producenta m.in. w związku z silnikami 1.2 PureTech, 1.5 blueHDi czy systemem AdBlue, znajdą na stronie jedynie suchy komunikat:
„Szanowny Kliencie,
dziękujemy za odwiedzenie naszej internetowej platformy zwrotów online. Proces składania wniosków rozpocznie się w połowie stycznia 2025 r. Czekamy na ponowne spotkanie z Tobą na tej stronie internetowej.
Twój Zespół Wsparcia Stellantis”
Kilka dni temu producent uruchomił jednak – prawdopodobnie w wyniku pomyłki – całą platformę z częścią funkcjonalności, dzięki czemu mogliśmy poznać jak wygląda i jakich dokumentów wymaga, aby uzyskać dostęp do jej funkcji.
Przeczytać można o tym w poniższym materiale:
Mieliśmy możliwość również pozostać zestaw oferowanych przez platformę Stellantis Support funkcjonalności, które opisujemy poniżej:
Jak żyć, co zrobić?
Kłopoty z uruchomieniem platformy Stellantis Support nie świadczą najlepiej o koncernie, który swoje własne zapowiedzi traktuje mało poważnie i obniża swoją wiarygodność. Czekamy na oficjalny start platformy o którym poinformujemy w oddzielnym materiale.
Najnowsze komentarze