Citroen świętuje swoje 100-lecie na całym świecie. Urodziny przyjmują bardzo ciekawe formy: począwszy od wystaw samochodów zabytkowych, przez gadżety dla kolekcjonerów aż po kampanie reklamowe. W Argentynie z okazji swojego jubileuszu, francuska marka zaprezentowała film ilustrujący poszczególne lata w historii.
Citroen postanowił zobrazować 100 lat swojego istnienia w ciekawej kampanii reklamowej. Przedstawienie każdego roku z historii marki na jednym filmie wydaje się mało możliwe ze względu na bogactwo pojazdów i zdarzeń, ale zadanie udało się zrealizować w bardzo ciekawy sposób. Efekt końcowy to dynamicznie zmieniające się obrazy prezentujące lata od 1919 do 2019. Poszczególne cyfry skrywają kolorowe ilustracje najważniejszych momentów oraz modeli Citroena.
Kampania ruszyła w ubiegłym tygodniu podczas wystawy AutoClásico, która odbyła się w miejscowości San Isidro położonej w pobliżu Buenos Aires. Odwiedzający targi mieli nie tylko możliwość zobaczenia filmu, ale także otrzymania obrazu z rokiem swojego urodzenia pochodzącym z kampanii jako pamiątki.
Najnowsze komentarze