Nowy Citroën C3 Aircross wkrótce zadebiutuje na rynku europejskim, ale wersja dla Indii od kilku miesięcy jest obecna w salonach dealerskich. Mało tego, francuska marka przygotowała specjalną wersję „Dhoni Edition”, która jest limitowana do zaledwie 100 egzemplarzy.
Dlaczego Dhoni? Nazwa wersji specjalnej nawiązuje do imienia i nazwiska kapitana reprezentacji krykieta, który jest ambasadorem francuskiej marki w Indiach. Oprócz promowania modelu, Mahendra Singh Dhoni doczekał się własnej wersji miejskiego SUV-a.
Po czym możemy poznać, że mamy do czynienia z Citroënem C3 Aircross „Dhoni Edition”? Francuska marka podpisała nadwozie nazwiskiem zawodnika i wybraną przez niego cyfrą 7. Klienci, którzy zdecydują się na zakup modelu znajdą w kabinie specjalne pokrowce na fotele i pasy, poduszki oraz podświetlane listwy progowe. Citroën C3 Aircross w specjalnej wersji dodatkowo otrzymał również kamerę samochodową a jeden ze szczęśliwych klientów dostanie w prezencie rękawicę z podpisem Dhoniego.
Wszystkie 100 egzemplarzy C3 Aircrossa w specjalnej edycji jest napędzane za pomocą silnika 1.2 o mocy 110 KM, który można skonfigurować z manualną 6-biegową przekładnią lub automatem.
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprezentować ekskluzywną edycję „Dhoni” dla modelu C3 Aircross, która jest dostępna w limitowanej do zaledwie 100 sztuk serii. Nasz ambasador marki Dhoni jest uosobieniem wytrzymałości, zdolności przywódczych i doskonałości – cech, które idealnie pasują do zaangażowania Citroena w dostarczanie wyjątkowych wrażeń. Ta rzadka, limitowana edycja stanowi wyjątkowy hołd dla legendarnej podróży Dhoni, oferując fanom niezrównaną okazję do posiadania kawałka historii motoryzacji. Nie przegapcie swojej szansy, aby być jednym z niewielu, którzy doświadczą tej niezwykłej współpracy!” – powiedział Shishir Mishra, dyrektor marki Citroën w Indiach.
Zobacz nasze testy samochodów marki Citroën
Najnowsze komentarze