Oto nowy Peugeot 308? Zobaczymy go już w przyszłym roku w Paryżu

26 10 231

Nowy Peugeot 308 zostanie zaprezentowany w 2020 roku. Będzie większy, bardziej komfortowy i wykonany ze znacznie lepszych materiałów niż aktualna odsłona. Producent wykorzysta w nim doświadczenia z nowych modeli 508 i 208. 

Peugeot zapowiada, że nowy 308 będzie wyróżniał w segmencie kompaktów oryginalnym projektem, stylem oraz rozwiązaniami, których nie spotyka się w tej klasie.

Z całą pewnością możemy spodziewać się stylistycznych nawiązać do obu modeli – czyli charakterystycznych świateł LED, przypominających zęby tygrysa szablozębnego czy oryginalnego tyłu z ciemnym pasem na wysokości światem. Auto ma też urosnąć, w szczególności w środku, oferując więcej przestrzeni dla pasażerów na tylnej kanapie.

Wnętrze to także najnowszej generacji i-cockpit 3D, nowe bardzo wygodne fotele i wysokiej jakości materiały wykończeniowe. Pod maskę trafią napędy hybrydowe i elektryczne. W najwyższych wersjach wyposażenia pojawi się system wspomagania autonomicznej jazdy . Planowana jest także wersja sportowa.

źródło: Peugeot / Auto Plus / grafika: Auto Plus

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
21 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
17 Autorzy komentarzy
MarrMarekMarcinMaxMarcin Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Slawo
Gość
Slawo

Jeśli „urośnie” to będzie ciekawie – wyżej pozycjonowana 508 będzie ciaśniejsza od 308 :D

Kaz
Gość
Kaz

Dobrze by było, gdyby samochód urósł. Mam 308 z zeszłego roku i trochę jest z tyłu ciasna. Mnie to nie przeszkadza, bo jeżdżę sam, ale dla innych może to być sporym minusem.

Slawo
Gość
Slawo

Musi urosnąć patrząc co oferuje końkurencja, tylko będą mieć z tym problem przez ciasną 508. Ale zawsze mogą marketingowym bełkotem uzasadnić ciasnotę „sportem”, „prestiżem” i „premium”, a jak wiadomo klasa premium musi być ciasna ;)

Daro
Gość
Daro

Peugeot cały czas jakieś nowości i nowe modele… Dlaczego z Citroenem tak nie może być? Niech ktoś przejmie ta markę z PSA. To jedyne wyjście

zimen
Gość
zimen

Niefrancuski Citroen to już nie Citroen więc chyba nie tędy droga a co do nowego 308 – jak mnie złoszczą te kopiuj-wklej ‚kły’ w każdym nowym Peugeocie.

Daro
Gość
Daro

No Peugeot klepie teraz każdy taki sam samochód w środku też coś jak Volkswagen

Daro
Gość
Daro

Nie musi być francuski przecież. Ważne żeby był taki jak kiedyś

Piotr
Gość
Piotr

„Ważne żeby był taki jak kiedyś”. Kiedyś to Citroen był trzy razy bankrutem i trzy razy ktoś go przejmował. Jeżeli marka nie będzie zarabiała to zniknie jak Saab, nad którym trochę popłakano i szybko zapomniano.

Daro
Gość
Daro

Jak kiedyś to znaczy jak C5 z hydro c4 albo ds5 4 i 3

Daro
Gość
Daro

To proszę mi powiedz co mogę kupić w segmencie d albo c i to kombi w citroenie?

Daro
Gość
Daro

Nie interesują mnie kwestie finansowe tej marki i zle zarządzanie bo dlatego tak się działo A dobre samochody jakie kiedyś były

Daro
Gość
Daro

I zobaczysz że z Citroenem też tak będzie. Z roku na rok spada globalna sprzedaż…

Piotr
Gość
Piotr

Po kolei. Po pierwsze Citroen już nie jest i zapewne nie będzie samochodem dla Ciebie. To marka kierowana do młodzieży (ciałem bądź duchem), ekologów, artystów, kobiet, itp. Nie będzie żadnych rodzinnych kombi ani napędu 4×4. Taka nisza. Po drugie Citroen zawsze dużo produkował, ale sprzedawał często poniżej kosztów (jak Opel czy Ford). Polacy zachwycają się C5 hydro… z otomoto. Nowych jakoś nie kupowali, z resztą podobnie jak pozostali Europejczycy (o poziomie sprzedaży DS 5 i 4 nie wspomnę z litości), Aktualnie Citroen sprzedaje mniej, ale z dobrą marżą. Zarząd PSA musi znaleźć pomysł na Citroena, bo powrotu do radosnej twórczości… Czytaj więcej »

Marr
Gość
Marr

Przecież te kły są inne niż w 508. Poza tym raczej wszystkie firmy starają się aby ich samochody miały spójny design. A nowa 308 bardzo ładna, jak pozostałe nowe Peugeoty i własnie stąd u mnie 508, także z dwoma kłami.

Michał508
Gość
Michał508

Skończ z tym lamentem. W najbliższych dwóch latach pojawią się nowe modele – kompakt oraz auto klasy średniej, możliwe, że i duży SUV. PSA jest dobrym właścicielem i nie sprzeda tej marki. Nie zapomnieli o tej marce, bo wprowadzili przecież nowego C5 Aircross. Mają swoją strategię i się jej trzymają. Nowa C4 ma mieć też napęd hybrydowy, może chcą zaoferować auto dopracowane, a nie testować takie rozwiązania na ludziach.

Daro
Gość
Daro

Nie będę czekać tyle na c4 albo c5… Jakoś Peugeot nie robi przerw w produkcji. O czym ty mówisz? Co dopracować? Przecież to będzie to samo co 308 tylko taniej wykonane

Kolo
Gość
Kolo

Psa inwestuje tylko w Peugeota i Opla, DS to śmiech na sali, dwa modele, crossovery, bo SUVy to to nie są, w dodatku za nieadekwatne pieniądze, a Citroen nie ma nic ciekawego w ofercie poza C3 i C5 aircross. Marka Citroen zwija się z roku na rok jak Fiat. Peugeot za to wygląda super pod względem oferty, jest płynność w oferowanych modelach, wybór, fajne wykończenie. Wyglądają nowe peugeoty duzo bardziej prestiżowo niż plastikowe, cukierkowe, pokraczne Citroeny. Zgadzam się, że skoro psa nie ma pomysłu na Citroena niech go sprzeda. Oby tylko nie zrobili z Oplem takiej lipy jak z Citroenem,… Czytaj więcej »

Premium
Gość
Premium

Peugeot niestety, mimo licznych prezentacji, poza Francją nie odnosi sukcesów. W marce nikomu nie zależy na jakości a tym bardziej na wolumenie. 508 podziela los 607 przed 8-9 laty. Pozbierała nagrody i…. tyle. Niestety, marka nie potrafi ani przykuć swoich dotychczasowych klientów, ani nie przyciąga nowych – tych zrażają ceny i odsprzedaż, utrata wartości. Można wycierać sobie „gębę” vw, skodą czy toyotą – ale ta marki mają inne postrzeganie na rynku niż Peugeot. Bycie „premium” kosztuje.

kris
Gość
kris

Jeżeli chodzi o Europe to jednak Peugeot sprzedaje się dużo lepiej niż skoda czy toyota. Peugeoty 3008/5008 mimo bardzo wysokiej ceny sprzedają się bardzo dobrze. Kolejna sprawa to jakość, np. porównanie jakości wnętrza auris/308, wnętrze japończyka to jak dla mnie poziom tylko dustera, 308 prezentuje się dużo lepiej.

Piotr001
Gość
Piotr001

Niestety niektórzy koledzy wyżej, są ograniczeni jak większość w tym społeczeństwie do własnego podwórka z przerwami na all inclusiv w Egipcie i przerwa to dobre określenie, bo rownież większość nie pamięta co robiła na urlopie, bo chlała! Nie rozumiem problemu- nie podoba ci się, to kupuj auta konkurencji. Proste jak drut!

Kolo
Gość
Kolo

W tym rzecz, że po tym jak Citroen stał się zwykłą masówką większość klientów poszła do konkurencji, została do tego zmuszona, i nie sądzę, że do PSA, bo tam za grosz nie ma klimatu Citroena, ani w DS, ani w Peugeot, ani tym bardziej w Oplu. Została jeszcze grupka fanów, która utrzyma się przez długi jeszcze czas, bo nawet nieistniejący Saab ma sporą grupę entuzjastów. Mało dzisiaj jest marek, które mają to coś. W zasadzie powiedziałbym, że tylko Alfa Romeo pozostała, ale to tylko kwestia czasu, bo jej kondycja finansowa nie jest najlepsza i coś z tym trzeba zrobić. Kiedyś… Czytaj więcej »

Marcin
Gość
Marcin

Obecna generacja Peugeota 308 może nie zachwyca wyglądem zewnętrznym (premiera była w 2013 roku), ale jeśli chodzi o wnętrze to przeskakuję o kilkanaście lat nie jedną nowość na rynku. Na przykładu nowy model Mazdy 3 jest niesamowicie ciasny, wnętrze jak to w japońskich samochodach bez polotu. Następna nowość to nowa Corolla – plastik, plastik i jeszcze raz plastik, fotele jak w Daewoo Lanosie. Nowy model Rav4 – tragedia, poziom wykończenia Daci Duster. Peugeot 3008 to jest BMW X6 przy Toyocie Rav4……

Max
Gość
Max

Tak najlepiej z silnikiem opracowanym przez BMW który pracuje jak kombajn do czereśni z łańcuchem rozrządu z plasteliny!

Max
Gość
Max

To jakiś żart silnik którego kultura pracy jest na poziomie dna i BMW coś takiego zaprojektowało po 100 tyś przebiegu żre olej jak lokomotywa węgiel! Masskra!

Marcin
Gość
Marcin

Podejrzewam że masz na myśli stary silnik 1.6 THP. Obecna generacja 1.6 Pure Tech jest dużo lepsza.

Marek
Gość
Marek

Dokładnie, wadliwe były 1.6 THP, tam gdzie swoje ręce moczyli fachowcy od BMW….. Silniki HDI, PureTech są konstrukcjami Peugeota. Są jednymi z najlepszych konstrukcjami na rynku, oraz są niezawodne.