Reklama emitowana podczas emisji ulubionego programu czy filmu, w większości przypadków, nie jest niczym przyjemnym ani pożądanym. Na szczęście zdarzają się wyjątki. Peugeot ma na swoim koncie kilka zabawnych filmów promocyjnych, na które nawet po latach patrzy się z przyjemnością i z lekkim przymrużeniem oka.
Jedna z reklam, do których dotarliśmy udowadnia, że wybór Peugeota, to decyzja na całe życie. Francuska marka przekonuje, że samochód jest niczym prawdziwy przyjaciel i powinien towarzyszyć nam do końca naszych dni. Niestety nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem i nie zawsze funkcja jaką spełnia później, jest odzwierciedleniem pierwotnego przeznaczenia pojazdu.
W tym miejscu nie mogło zabraknąć słynnej reklamy Peugeota 206 prezentującej realia życia w Indiach. Jak znaleźć się w posiadaniu wymarzonego samochodu? Bynajmniej nie trzeba w tym celu odwiedzać salonu sprzedaży. Młody mężczyzna ma na to lepszy i przede wszystkim tańszy sposób. Wystarczy pomysłowość i trochę talentu. A efekt? Prawie jak oryginał.
Kolejny film odnosi się do czystości i niech nie zwiedzie was zabrudzona karoseria modelu 206 z początku filmu. Chodzi o jednostki napędowe Peugeota oraz ich ograniczony wpływ na środowisko. Natura jest w stanie wynagrodzić technologię francuskiej marki i dowodzi tego pewna zbłąkana owieczka.
A tutaj reklama z tej samej serii, tym razem z udziałem gołębia, który zazwyczaj jest utrapieniem dla właścicieli samochodów. Takie zachowanie uciążliwych ptaków, bylibyśmy w stanie zaakceptować. :-)
Nie jesteśmy przekonani, czy dawna reklama Peugeot 207 faktycznie zachęca do zakupu tego samochodu. Okazuje się, że za kierownicą tego modelu można mieć poważne problemy z pamięcią. Główny bohater się chyba tym jednak nie przejął.
Reklama zaczyna się zwyczajnie i wręcz niewinnie: mężczyzna podwozi swojego syna. Chłopiec wprawdzie nie wygląda na specjalnie zadowolonego z celu podróży, ale kochający ojciec uspokaja. A gdzie w tym wszystkim miejsce na promocję samochodu? Sami zobaczcie.
Na koniec mamy trochę smutny film promocyjny. Prezentuje samochód o nadprzyrodzonych zdolnościach, który próbuje przyciągnąć do siebie kolejnych przechodniów. Każdy samochód chciałby być jak 206, ale niestety nie każdy może.
Najnowsze komentarze