czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Pełna informacja o X Ogólnopolskim Rajdzie Citroena w Toruniu

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2006-05-17
w Wiadomości
Czas czytania 5 minut
6 0
0
5
UDOSTĘPNIEŃ
18
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid

Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?

UOKiK: Opel Crossland X do serwisu

Kto może jechać i gdzie będzie spał?

Do udziału w imprezie zaproszeni są wszyscy posiadacze samochodów marki CITROEN. Samochody muszą być sprawne i dopuszczone do ruchu na drogach RP. Uczestnikami są kierowca i pilot. Pozostali pasażerowie są osobami towarzyszącymi. Wszyscy uczestnicy będą zakwaterowani w Wojskowym Domu Wczasowym “ŻAGIEL” w Pieczyskach nad Zalewem Koronowskim.

Koszty

Wpisowe wynosi 95,- złotych od osoby (budynek hotelowy i segment Kormoran) i 70,- złotych od osoby (domki kempingowe). W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują:

  • obiadokolację w sobotę,
  • konsumpcję w trakcie imprezy przy ognisku,
  • nocleg,
  • śniadanie w niedzielę.

    W budynku hotelowym i w Kormoranie dopstępne są pokoje 3-osobowe (z możliwością rozszerzenia do 4 osób) z pełnym węzłem sanitarnym, pokoje 3-osobowe (z możliwością rozszerzenia do 4 osób, wyposażonymi w dwie oddzielne sypialnie) z pełnym węzłem sanitarnym. Domki kempingowe wyposażone są w umywalki i ciepłą wodę (pełne węzły sanitarne w budynku hotelowym).

    W karcie zgłoszenia należy zaznaczyć wyraźnie, który wariant Państwo wybieracie!

    UWAGA: Ilość miejsc jest ograniczona!

    Zgłoszenia

    Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 29 maja 2006 roku /poniedziałek/. Zgłoszeń można dokonywać w siedzibie Automobilklubu Toruńskiego przy ulicy Ducha Świętego 5 w Toruniu w godzinach od 9.00 do 16.00 (telefony: 62-283-61 lub 62-286-91, fax.:622-86-91 kierunkowy do Torunia 0-prefix 56, e-mail: [email protected]). Termin zgłoszeń jest podyktowany koniecznością rezerwacji noclegów i posiłków dla Państwa. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest wpłacenie wpisowego w Automobilklubie Toruńskim lub na konto: BANK MILLENNIUM nr 58 1160 2202 0000 0000 5530 5571 (z dopiskiem w podtytule wpłaty Afrodyta 2006-wpisowe) i nadesłanie kopii dowodu wpłaty oraz czytelnie wypełnionej karty zgłoszeń dołączonej do regulaminu.

    Dokonanie wpłaty stanowi potwierdzenie znajomości i akceptacji regulaminu imprezy, jego postanowień w formie komunikatów, oraz jest podstawą do dokonania przez organizatora stosownych rezerwacji na Państwa rzecz. Po podanym wyżej terminie i w dniu imprezy zgłoszenia nie będą przyjmowane (ze względu na brak gwarancji na zabezpieczenie świadczeń na miejscu!). Przed dokonaniem i przesłaniem zgłoszenia prosimy upewnić się telefonicznie, czy interesujący Was wariant kwatery posiada wolne miejsca!

    Uwaga! Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny!!!
    Uwaga! Zgłoszenia po terminie mogą być przyjęte tylko po uprzedniej konsultacji z organizatorem!!!

    Trasa rajdu

    Długość trasy wynosi ok. 120 kilometrów i wiedzie malowniczymi zakątkami województwa kujawsko pomorskiego. Przebieg trasy uczestnicy otrzymają w formie prostego opisu słowno-graficz¬nego. W czasie przejazdu trasy na uczestników czekać będą pytania turystyczne, historyczne, ze znajomości prawa o ruchu drogowym oraz próby zręczności jazdy i zadania specjalne. Szczegółowa punktacja wszystkich konkurencji zostanie podana na odprawie przed imprezą.

    Wyposażenie niezbędne na rajd

  • przybory do pisania i linijka (lub inny przyrząd do mierzenia długości)
  • mapa regionu,
  • ok. 20 metrów sznurka.

    Zbiórka uczestników

    Zbiórka uczestników nastąpi 10 czerwca (tj. w dniu imprezy) o godzinie 9.00 na Placu Zwycięstwa przy pomniku artylerii /u zbiegu ulic: Grudziądzkiej i Warneńczyka, przy trasie nr 1/ w Toruniu (patrz szkic!). Biuro zawodów mieścić się będzie w restauracji Polonia.

    Tam będzie można dopełnić formalności związane ze zgłoszeniami. Start do imprezy nastąpi o godz. 11.00 z Placu Zwycięstwa w Toruniu.

    W związku z umiejscowieniem startu na Placu Zwycięstwa w Toruniu a PKC na parkingu przy Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, zobowiązuje się wszystkich uczestników do zachowania szczególnej ostrożności oraz stosowania się do poleceń przedstawicieli organizatora i Policji. Pojazdy uczestników będą zaparkowane w wyznaczonych miejscach do momentu podjazdu na START i PKC. Zasada zachowania szczególnej ostrożności obowiązuje na całej trasie imprezy!

    Harmonogram imprezy

    sobota (10.06.2006.):
    8.30 – otwarcie biura zawodów – Restauracja Polonia,
    9.00 – zbiórka i formalizowanie zgłoszeń,
    10.20 – odprawa uczestników,
    10.45 – uroczyste otwarcie rajdu,
    11.00 – start I załogi – Plac Zwycięstwa,
    15.00 – przyjazd na metę I załogi,
    15.00 – 17.00 – zakwaterowanie,
    17.00 – 18.30 – obiadokolacja,
    21.00 – ognisko i impreza.

    niedziela (11.06.2006.):
    9.00 – 10.00 – śniadanie,
    12.00 – uroczyste zakończenie imprezy

    Plan minutowy imprezy może ulec zmianie, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni.
    Zabawa przy ognisku odbywać się będzie na terenie Ośrodka ŻAGIEL w Pieczyskach.

    Organizatorami rajdu są Automobilklub Toruński, EXMOT Bydgoszcz przy współpracy firm oraz instytucji: Toruński Klub Motorowy, Restauracja „POLONIA” ul. Czarnieckiego w Toruniu. Patrona honorowy objął Józef Ramlau – Wojewoda Kujawsko-Pomorski. Sponsorami rajdu są Citroen Polska, Autoryzowany Dealer Citroena – EXMOT Bydgoszcz, Autoryzowany Dealer Citroena – POLMOZBYT Toruń , BPH PBK Bydgoszcz, Europejski Fundusz Leasingowy, Drukarnia FORMATOR, Galeria Pomorska w Bydgoszczy, G E Money Bank, PSA Finance, Studio Reklamy SIGNA. Patronat medialny objęły Gazeta Pomorska, Radio PiK, Radio GRA, TVP 3 – Bydgoszcz.

    Karta rajdu

  • pobierz plik (format xls, 7 kB)

    Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


    trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

    Galeria

    0 0 głosy
    Ocena artykułu
  • Tagi: Citroen
    Udostepnij2Tweet1Udostepnij
    Poprzedni

    11 tysięcy kilometrów rajdu 43 letnim Peugeotem

    Następny

    Cytrynowa klimatyza(k)cja

    Krzysztof Gregorczyk

    Krzysztof Gregorczyk

    Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

    Następny

    Cytrynowa klimatyza(k)cja

    Peugeot 207: pełen cennik

    Road Show Renault już w tą niedzielę

    Subskrybuj
    Powiadom o
    guest
    guest
    0 komentarzy
    Komentarze inline
    Zobacz wszystkie komentarze
    Facebook Twitter LinkedIn

    Komentarze

    • Anonimowo - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
    • Jan - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
    • alice - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
    • alice - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
    • alice - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
    • alice - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
    • alice - Przy stacjach w Polsce pojawiły się pralkomaty. Ile kosztuje pranie z suszeniem?
    • Piotr - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
    • Klic - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
    • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
    • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
    • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
    • Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
    • Opel Mokka-e częścią „Rekordu opłynięcia Turcji żaglówką turystyczną”. W jaki sposób?
    • Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
    • Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
    • Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro
    • Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
    • Czerwony, zwrotny, elektryczny: Opel Rocks-e w fabrycznej straży pożarnej Opla


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
    [email protected]

     

     



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.