5 lutego jest dniem premiery rynkowej nowego Peugeot 2008 we Włoszech. Francuska marka rusza z intensywną kampanią reklamową, wkrótce rozpoczną się również pierwsze dostawy.
Kolejny rynek w Europie wzbogacił się o nowego Peugeot 2008. Crossover w końcu przybywa do włoskich dealerów. Z okazji debiutu Peugeot zorganizował lokalną kampanię komunikacyjną na bardzo dużą skalę. Reklamy pojazdu pojawią się w najpopularniejszych programach telewizyjnych i w najlepszym czasie antenowym, m.in. podczas relacji z Sanremo Festival 2020. O Peugeot 2008 II generacji będzie można dowiedzieć się z radia, billboardów oraz czasopism. Nowy crossover trafi także do kin oraz mediów społecznościowych.
Kampania będzie skupiona na świetnym wyglądzie Peugeot 2008 oraz nowej technologii wraz z i-Cockpitem oraz zegarami 3D. Marka spod znaku lwa skupi się również na możliwości wyboru trzech wersji napędowych: benzyny, diesla i modelu elektrycznego.
Peugeot sprzedał na ryku włoskim 140.000 egzemplarzy poprzedniej generacji modelu. W przypadku następcy producent liczy na jeszcze większy sukces. Wkrótce 2008 zostanie dostarczony klientom, którzy jako pierwsi złożyli zamówienia. Konkurent Renault Captura jest oferowany we Włoszech w cenie 21.050 euro (ok. 89 tys. zł) za wersję podstawową Active. Na polskim rynku cena rozpoczyna się od 79.900 zł. Wspomniany Captur II kosztuje u nas co najmniej 66.900 zł.
Najnowsze komentarze