Peugeot 205 GTi pod wpływem zamiłowań właściciela do motorsportu stopniowo ewoluował. Teraz jest samochodem wyścigowym o potężnych osiągach. Uwagę przyciąga przede wszystkim zestaw aerodynamiczny z ogromnym dyfuzorem.
Zanim Peugeot 205 GTi 2.0 Crazy Aero przyjął aktualną postać, służył jako samochód do jazdy na co dzień. Patrick Hedinger, który jest właścicielem auta, zapragnął zmienić 205-tkę w samochód wyścigowy, który nie ma sobie równych. Efektem zamiłowań były kolejne modyfikacje. Nadwozie otrzymało pokaźny zestaw dodatków aerodynamicznych. Najbardziej imponującym elementem jest jeden z największych dyfuzorów w świecie motorsportu. Jest szerszy od samochodu.
Napęd Peugeot 205 GTi Crazy Aero pochodzi od 4-cylindrowej, wolnossącej jednostki o pojemności 2 litrów, która generuje 290 KM mocy. Pojazd o masie zaledwie 830 kg służy do startów w wyścigach górskich typu Hill Climb. Na poniższym filmie możecie zobaczyć jak radzi sobie podczas rywalizacji.
Najnowsze komentarze