Peugeot Argentina zaprezentował kampanię reklamową, która promuje nowy model 208 jako samochód dostarczający mnóstwo emocji z jazdy i endorfin na cały dzień.
Reklama zrealizowana przez agencję Hoy by Havas we współpracy z BETC Brasil podkreśla wrażenia z jazdy skupione emocjach i na dobrym samopoczuciu człowieka. Reklama została zainspirowana endorfinami, małymi białkami uwalnianymi podczas odczuwania pozytywnych wrażeń i aktywującymi centralny układ nerwowy. Kampania ma pokazać, w jaki sposób prowadzenie nowego Peugeota 208 zapewnia wyjątkowy komfort, przyjemność i dynamikę, wnosząc satysfakcję z jazdy na wyższy poziom.
Peugeot 208 II 1.2 PureTech: wrażenia z jazdy, problemy. Ciężki żywot w wypożyczalni
Peugeot 208 – wyjątkowe wrażenia z jazdy
„Tworząc kampanię dla nowego Peugeot 208, chcieliśmy zgłębić ideę wyjątkowych wrażeń z jazdy, które są nie tylko zwinne i ekscytujące, ale także zapewniają użytkownikowi poczucie komfortu i szczęścia. Nowy 208 ma unikalną tożsamość, która wzmacnia to połączenie, zapewniając nowy rodzaj przyjemności z jazdy” – powiedział Sebastian Gimenez, dyrektor marketingu Stellantis Argentina.
Peugeot cieszy się dużym zainteresowaniem w Argentynie. Od momentu debiutu modelu w 200 roku sprzedano już 100.000 egzemplarzy. Hatchback spod znaku lwa produkowany jest lokalnie w fabryce El Palomar, z której wyjechało już 200.000 sztuk. Trzy lata po premierze Peugeot Argentina wprowadził do sprzedaży model po face liftingu. Klienci mogą zamawiać trzy wersje pojazdu: Active, Allure i GT. Premiera wprowadziła najnowszą tożsamość marki na rynek Argentyny.
Od chwili wprowadzenia na rynek 208 szybko odniósł sukces, stając się najlepiej sprzedającym się samochodem na całym rynku argentyńskim.
Ile kosztuje nowy Peugeot 2008 w Polsce? Cena, wersje, wyposażenie
Najnowsze komentarze