Stellantis inwestuje w Indiach a kluczową marką dla rozwoju obecności koncernu na tym rynku ma być Citroën. Tymczasem indyjskie media donoszą o sfotografowaniu w mieście Ćennaj zamaskowanych Peugeotów 208. Czyżby i ta marka miała plan wejścia na tutejszy rynek? Niekoniecznie.
Zobacz: nowy Citroën C4. Ultrakomfortowy przestronny kompakt za 74.800 zł
Peugeot 208 może być bowiem wykorzystywany jako platforma testowa dla silników oraz innych komponentów, które będą wykorzystywane przez nowego Citroëna C3, którego produkcja będzie w dużej mierze odbywać się lokalnie. Produkcja części i podzespołów na miejscu ma na celu obniżenie kosztów produkcji i ceny – ta jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu w Indiach.
Zobacz: Nowy Citroën C4. Test najbardziej komfortowego kompaktu
Peugeot 208 może być w nie wyposażany i testowany zgodnie z wymogami homologacyjnymi bez ujawniania sylwetki nowego Citroëna. Nowy Citroën C3 będzie oferowany z 1,2 litrowym silnikiem turbo w wariancie z 5-biegowym manualem oraz dwusprzęgłowym automatem. Projektowany jest w formule niskokosztowej, bardziej dostępnej dla nabywców.
źródło: Team BHP Indie
Najnowsze komentarze