Od czasu premiery handlowej w 2009 roku Peugeot sprzedał już 400.000 egzemplarzy swojego crossovera 3008. Może na polskich drogach tego nie widać, ale to ciekawe auto cieszy się wielkim powodzeniem, choć przecież do najtańszych propozycji nie należy. W swojej klasie jest jednak interesującą propozycją, do tego dobrze wyposażoną i bardzo przyjemną w użytkowaniu, co sami mogliśmy sprawdzić przed trzema laty w naszej wyprawie na Krym.
Teraz Peugeot chce podkreślić turystyczny charakter modelu prezentując – we współpracy z marką Napapijri – limitowaną wersję swojego crossovera.
Napapijri, to firma sygnująca tzw. odzież outdoorową. W portfolio znajdują się jednak nie tylko ubrania dla wędrowców i odkrywców, ale również dla aktywnych użytkowników żyjących głównie w miastach. Zawsze jednak jest to garderoba funkcjonalna i solidna.
Napapijri działa od ćwierć wieku, a nazwa ta oznacza w języku fińskim koło podbiegunowe.
Nic więc dziwnego, że Peugeot nawiązał współpracę z Napapijri. Logo firmy pojawiło się w wielu miejscach 3008-ki, m.in. na progach, matach podłogowych, kierownicy, fotelach, czy karoserii. Również felgi zostały spersonalizowane specjalnie dla tego modelu.
Nie mamy dobrych wiadomości dla fanów aut benzynowych – 3008 Napapijri oferowany jest wyłącznie z jednostkami wysokoprężnymi:
– 1.6 HDi 112 KM FAP;
– 1.6 e-HDi 112 KM FAP;
– 2.0 HDi FAP.
Do wyboru są cztery kolory karoserii: Black Pearl, Pearl White, Rich Oak oraz Vapour Grey. W wyposażeniu samochodu znajdziecie m.in. nawigację WIP Nav, Head-Up Display, tylne czujniki parkowania, czy „Adventure Pack”.
Peugeot 3008 Napapijri zostanie zaprezentowany światu na paryskich targach, które rozpoczynają się już za tydzień. Auto w cenie bazowej 29.200 euro będzie oferowane w piętnastu krajach, ale nie mamy jeszcze potwierdzenia, że również w Polsce.
KG; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze