W obliczu obostrzeń spowodowanych epidemią koronawirusa we Francji, Peugeot musiał wymyślić nowy sposób na sprzedaż samochodów. W siedzibie firmy w Velizy powstał więc wirtualny salon samochodowy, w którym można oglądać nowości producenta spod znaku lwa m.in. 3008 po face liftingu.
Przedsiębiorcy we Francji muszą radzić sobie z zamknięciem punktów dystrybucji i dotyczy to także sprzedawców samochodów. Peugeot zamiast wizyty w tradycyjnym punkcie dealerskim proponuje odwiedziny salonu wirtualnego, który powstał w siedzibie firmy w Velizy we Francji. Klienci za pośrednictwem internetu mogą przyjrzeć się nowym modelom 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 20:00. W salonie wystawiono najnowsze modele marki, można zobaczyć Peugeot 3008 i 5008 po face liftingu a nawet 508 w najmocniejszej 360-konnej wersji Sport Engineered z napędem hybrydowym.
W salonie obecni są sprzedawcy i doradcy, którzy w razie potrzeby odpowiedzą na pytania dotyczące m.in. wyposażenia seryjnego, opcji, napędów oraz cen. Istnieje także możliwość demonstracji produktów. W imieniu klienta sprzedawca zajrzy w każdy zakamarek pojazdu za pomocą kamery internetowej. Za pośrednictwem Peugeot Store klient może kupić samochód całkowicie online.
Źródło: BFM Business
Najnowsze komentarze