Peugeot 3008 otrzymał nowy układ napędowy typu Plug-in Hybrid o mocy 195 KM. Samochód jest już dostępny w polskiej ofercie. Ile kosztuje?
W lipcu na polskiej stronie internetowej Peugeota pojawił się nowy cennik 3008. Bez obaw, cena bazowa pozostała bez zmian, ale klienci otrzymali dodatkową opcję w gamie układów napędowych. Do tej pory można było zamówić model wyłącznie w wersji mild Hybrid o mocy 136 KM lub w wersji elektrycznej e-3008 o mocy 210 KM. W katalogu debiutuje właśnie trzeci wariant dla kierowców, którzy chcą cieszyć się zaletami jazdy samochodem elektrycznym, ale bez rezygnacji z jednostki spalinowej. Układ napędowy Peugeot 3008 plug-in Hybrid o mocy 195 KM został oparty na silniku benzynowym 1.6. Zastosowanie akumulatora litowo-jonowego o pojemności 17,9 kWh pozwoliło, zgodnie danymi producenta, pokonać w trybie elektrycznym do 85 km.
Zobacz także: Peugeot 3008 Hybrid kontra Renault Austral E-Tech. Który okaże się lepszy?
Wersja plug-in Hybrid może być preferowanym wyborem także dla kierowców, którzy szukają przyjemniejszych osiągów. Kompaktowy SUV potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 7,8 sekundy i rozwija maksymalną prędkość 220 km/h. Jest to tym samym najszybszy 3008 w ofercie.
Nowy Peugeot 3008 Plug-in Hybrid kosztuje w polskich salonach 211.900 zł w wersji Allure (zobacz cennik), a więc o 42 tys. zł więcej niż podstawowy napęd Hybrid 136. Za ładowalną hybrydę w wersji GT zapłacimy 229.950 zł. Samochody z wtyczką a więc zarówno hybryda plug-in, jak i model elektryczny w wersji GT są uprzywilejowane i otrzymują 20-calowe felgi bez dopłaty.
Jakie wyposażenie posiada Peugeot 3008 Plug-in Hybrid 195?
Peugeot oferuje 3008 w dwóch poziomach wyposażenia i już w podstawie otrzymamy nie tylko niezbędne minimum, ale całkiem bogaty pakiet wraz z dwoma zintegrowanymi ekranami o przekątnej 10 cali, kamerą cofania i dwustrefową klimatyzacją. Poniżej lista wyposażenia standardowego 3008 Plug-in Hybrid 195 KM Allure:
- Reflektory w technologii PEUGEOT Eco LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów
- Tylne światła LED w kształcie trzech pazurów
- Wyświetlacz panoramiczny z dwoma zintegrowanymi ekranami o przekątnej 10„ każdy, prawy ekran dotykowy
- Peugeot i-Connect
- Radio DAB, Bluetooth® (połączenie dla 2 smartfonów), bezprzewodowy
- Mirror Screen (Apple CarPlay™ / Android Auto™)
- Kamera cofania HD i czujniki parkowania z tyłu
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie
- Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane, elektrycznie sterowane i składane z oświetleniem powitalnym
- Felgi aluminiowe 19″
- Podłoga bagażnika z możliwością ustawienia na dwóch poziomach
- Tapicerka z tkaniny tłoczonej Uziris
- Przewód ładowania trybu 3, jednofazowy 2.3
Peugeot 3008 Plug-in Hybrid GT – wyposażenie:
- Reflektory PEUGEOT PIXEL LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów
- Tylne światła 3D-LED w kształcie trzech pazurów
- Wyświetlacz panoramiczny z zakrzywionym ekranem o przekątnej 21″, prawa część ekranu dotykowa
- Podświetlenie ambientowe LED RGB na desce rozdzielczej, panelach przednich drzwi i pod panoramicznym ekranem o przekątnej 21″, powiązane z trybami jazdy, konfigurowalne w 8 kolorach
- Bezprzewodowa ładowarka do smartfona (15W)
- Zaawansowany Peugeot i-Connect®
- System nawigacji 3D, wirtualne przełączniki i-Toggles z 10 personalizowanymi skrótami
- Wirtualne przełączniki i-Toggles z 10 personalizowanymi skrótami
- Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go
- Kamera cofania HD, przednie i tylne czujniki parkowania
- Dach i tylny spojler w kolorze Perla Nera
- Automatyczny włącznik świateł z adaptacyjnym systemem High Beam Assist
- Elektrycznie sterowane drzwi bagażnika z dostępem bez użycia rąk
- Podgrzewana kierownica
- Felgi aluminiowe 20″
Najnowsze komentarze