Czy samochody demonstracyjne i zastępcze są godne uwagi? Zobaczcie, czy warto kupić pojazd demo i jaki rabat można uzyskać w salonie dealerskim na przykładzie Peugeot 308 SW w wersji GT+.
Zakup pojazdu demonstracyjnego to trudny temat. Klienci często obawiają się, że modele wykorzystywane do jazd testowych mogą być nadmiernie eksploatowane i wolą nie ryzykować. Czy słusznie? Łukasz Krzan, doradca klientów z salonu Peugeot Józef Sowa LIDER Mikołajowice pokazuje, że wcale nie trzeba obawiać się samochodów „demo”.
Przykładem testowego egzemplarza jest Peugeot 308 SW w wersji GT+. Model pochodzi z grudnia 2019 roku i jest napędzany jednostką 2.0 BlueHDi połączoną z 8-biegową automatyczną przekładnią. Przebieg pojazdu wynosi ok. 3000 km.
Do zakupu pojazdu demonstracyjnego może zachęcać wysoki rabat, który w przypadku testowego 308 SW może wynosić ponad 20 tys. zł. Szczegóły dotyczące wyposażenia, ceny i gwarancji pojazdu zostały przedstawione na poniższym filmie.
Zobacz także: test zasięgu elektrycznego Peugeot e-208.
Najnowsze komentarze