Peugeot 408 w limitowanej wersji został wyprzedany w 90 minut podczas premiery w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Peugeot 408 wchodzi na kolejne rynki. Producent przywiązuje dużą wagę do tego modelu, widząc w nim zarówno możliwość budowania przewagi konkurencyjnej z uwagi na unikalny jeszcze segment jak i wysokie marże, która można uzyskać sprzedając wyżej wyposażone modele. Dlatego ta nowa propozycja marki z lwem pojawiła się niedawno na Bliskim Wschodzie.
Peugeot wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję nowego Peugeot 408 za pośrednictwem swojego sklepu internetowego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Samochód został wyprzedany w zaledwie 90 minut! Szczęśliwi klienci będą mogli doświadczyć uroku nowego modelu jeszcze przed końcem maja w tym roku – poinformował producent.
Sprzedaż on-line jest jednym z kluczowych czelów programu Dare Forward 2030 koncernu Stellantis. Celem jest osiągnięcie co najmniej 30% udziału aut sprzedanych poprzez sieć, co ma obniżyć koszty działania koncernu i skrócić cały proces sprzedażowy. Peugeot nie informuje ile samochodów zostało sprzedanych on-line w Emiratach.
W Polsce cena Peugeot 408 rozpoczyna się od 143.000 zł za wersje Allure. Samochód ten jest dostępny z trzema wersjami napędu: 130 KM, 185 KM PHEV oraz 225 KM PHEV. W przyszłości pod maską ma się pojawić m.in. 136 KM hybryda, nie jest też wykluczone, że zostanie zaprezentowana wersja sportowa czyli 300 KM hybryda 4×4. Peugeot 408 zostanie wyprodukowany także w wersji 100% elektrycznej.
Skonfiguruj swojego Peugeot 408 teraz.
Najnowsze komentarze