Peugeot 5008, to kompaktowy minivan, ale miejsca wewnątrz ma sporo. Auto długości nieco ponad 4,5 metra występuje w konfiguracji pięcio- lub siedmiomiejscowej, przy czym oznacza to, że na pokładzie jest dokładnie tyle indywidualnych foteli. Testowe auta były przystosowane do przewozu siedmiu osób i takie właśnie samochody będzie można zobaczyć w naszym materiale.
Opis wrażeń z jazd, jakie zorganizowano na podwiedeńskim torze pozwalającym na doskonalenie jazdy na chyba wszystkim, co Wam przyjdzie do głowy, łącznie z odrębnymi torami dla Seagway’ów i skuterów śnieżnych, zamieścimy niebawem. Nad bezpieczeństwem uczestników jazd testowych czuwali sympatyczni ludzie z Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomka Kuchara, który zresztą towarzyszył nam podczas całej wyprawy.
Oczywiście nie zabrakło silnej grupy z Peugeot Polska z Prezesem, Panem Stefano Casadio na czele. Gospodarze roztoczyli nad nami opiekę i w każdej chwili byli do naszej dyspozycji. Serdecznie im już teraz za to wszystko dziękuję – było świetnie!
Odrębny materiał powstanie w oparciu o wrażenia ze wspomnianej już fabryki PSA Peugeot Citroën w Trnavie. Zrobiłem sporo zdjęć, którymi chętnie się z Wami podzielę. Postaram się też zaprezentować chociaż podstawowe informacje na temat tego nowoczesnego zakładu, który jako jeden z trzech na świecie produkuje model Peugeot 207 i jako jedyny na świecie – w uznaniu doskonałej jakości – model Citroën C3 Picasso.
Na razie, aby zaostrzyć Wasze apetyty, pokazujemy tylko kilka fotek, ale większe materiały opracujemy niebawem. Zaglądajcie więc na Francuskie.pl, bo tu codziennie pojawiają się nowe teksty związane z francuską motoryzacją.
KG
Najnowsze komentarze