fiat multipla Wiadomości
Wiadomości

Nowy Fiat Multipla 2027. Znienawidzony model w nowej odsłonie jako rywal SUV-a typu Dacia Bigster

autor Tomasz Nowicki
2025-06-12
citroen c4 02 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Citroën e-C4 kontra Volkswagen ID.3 – który elektryk lepszy dla rodziny? Porównanie według brytyjskiego Autocar

autor Małgorzata Kozikowska
2025-06-15
ds 7 Wiadomości
Wiadomości

Wyprzedaż DS Automobiles. Francuska klasa premium w promocji, tylko do 23 czerwca

autor Tomasz Nowicki
2025-06-13
fiat topolino 01 Wiadomości
Wiadomości

Fiat Topolino podbija serca Francuzów. Można go tam mieć już za równowartość 234 zł miesięcznie

autor Tomasz Nowicki
2025-06-13
archer samolot Wiadomości
Wiadomości

Archer Aviation pozyskał 850 milionów dolarów od Stellantis, Boeinga i United Airlines

autor Tomasz Nowicki
2025-06-14
Renault Austral face lifting
Wiadomości

Renault Austral po face liftingu na jazdach testowych we Wrocławiu. SUV zmienił styl

autor Małgorzata Kozikowska
2025-06-11
alpine przygotowalo sie do 24 godzinnego wyscigu le mans 1 Wiadomości
Wiadomości

Alpine przygotowało się do 24-godzinnego wyścigu Le Mans

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-06-13

Najnowsze komentarze

  • Roman - Rozczarowanie w Le Mans: ambitna strategia Peugeot nie wystarczyła, by powalczyć o czołówkę
  • Barti - Donald Trump wypowiedział wojnę samochodom elektrycznym. Zmiana prawa w USA
  • Michał508 - Donald Trump wypowiedział wojnę samochodom elektrycznym. Zmiana prawa w USA
  • Barti - Efekt wow w sercu Stellantis: Sony Crystal LED zmienia legendarną salę Dome w cyfrowe arcydzieło
  • Anonimowo - Nowa Dacia Sandero już wkrótce. Duży facelifting, zmiana silników i wyposażenia. LPG 120 KM!
  • Anonimowo - Donald Trump wypowiedział wojnę samochodom elektrycznym. Zmiana prawa w USA
  • Lancia_sie_odrodzi - Nowy luksusowy DS N°8 przetestowany. Zachwycający komfort, wyróżniający się design – pierwsze opinie
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Peugeot 508 HYBRID, 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 – polska gama i cenniki

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2019-10-10
w Wiadomości, Peugeot
Czas czytania 14 minut
145
A A
1
Peugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 01 Wiadomości

Po wprowadzonym ostatnio nowym Peugeot e-208 (w 100% elektrycznym), marka Peugeot prezentuje w Polsce Peugeot 508 HYBRID, Peugeot 508 SW HYBRID oraz Peugeot 3008 HYBRID4 (z napędem na cztery koła). Nowe układy napędowe PLUG-IN HYBRID z silnikiem benzynowym proponowane w tych modelach wpisują się w filozofię marki, w myśl której klient ma możliwość wyboru układu napędowego pasującego do jego sposobu użytkowania samochodu. Nowa oferta jest uzupełnieniem istniejących napędów montowanych w Peugeot 3008 oraz nowych Peugeot 508 i 508 SW.

„Elektryfikacja kolejnych modeli naszej marki potwierdza strategię Peugeot, w myśl której przyszłość motoryzacji nie musi być nudna. Chcemy, aby nasze samochody były ekologiczne, ale zarazem dawały jeszcze większą przyjemność z jazdy. Takie podejście pozwoli nam dotrzeć do klientów, którzy są otwarci na nowe technologie, a jednocześnie nie chcą stracić przyjemności prowadzenia swojego samochodu. Takich klientów jest w Polsce coraz więcej. Nasza oferta jest idealną odpowiedzią na ich oczekiwania – Paweł Gawryluk – dyrektor marki Peugeot w Polsce

Jazda samochodem Peugeot wzbogaca się o dwa nowe tryby jazdy, które zapewniają całkowicie nowy rodzaj doznań i jeszcze więcej przyjemności dzięki magicznemu efektowi zeroemisyjnego trybu elektrycznego, skuteczności napędu na cztery koła (HYBRID4), mocy trybu Sport i uniwersalności trybu HYBRID.

Zastosowane technologie są proste i intuicyjne. Zapewniają absolutną swobodę w użytkowaniu dzięki przystosowaniu do jazdy po mieście, jaki poza nim, a także po bezdrożach. Umożliwiają swobodę wyboru dzięki napędowi na dwa lub cztery koła, mocy 225 lub 300 KM i wersjom nadwozia hatchback, kombi lub SUV, a także swobodę korzystania z czterech dostępnych trybów jazdy.

Warto przeczytać!

peugeot le mans Wiadomości

Rozczarowanie w Le Mans: ambitna strategia Peugeot nie wystarczyła, by powalczyć o czołówkę

2025-06-16
peugeot e 5008 Wiadomości

Zużył mniej niż deklaruje producent. Nowy Peugeot e-5008 pokazał, że jest zaskakująco oszczędny!

2025-06-15

Uwaga na hamulce! Stellantis ogłasza pilną akcję serwisową dla marek Peugeot, Citroën, DS i Opel

2025-06-15

Peugeot VLV – francuski elektryk z czasów okupacji: jak marka z lwem oszukała Niemców

2025-06-15

Technologia PLUG-IN HYBRID

W układach napędowych PLUG-IN HYBRID zostało zastosowanych szereg zaawansowanych technologii. Współpracują one ze sobą w prosty i niezauważalny dla użytkownika sposób.

Spalinowy silnik benzynowy

Silnik 1.6 l PureTech został specjalnie przystosowany, m.in. poprzez dodanie dwufunkcyjnego alternatora-rozrusznika i wyposażenie w specjalny układ chłodzenia. Silnik ma moc 180 KM z napędem HYBRID i 200 KM w przypadku HYBRID4.

Nowa, automatyczna, elektrycznie sterowana skrzynia biegów

Silnik PureTech współpracuje z nową, automatyczną, 8-stopniową skrzynią biegów e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission), która jest specjalnie przeznaczona do napędów Peugeot PLUG-IN HYBRID.

Silnik elektryczny współpracujący ze skrzynią ma moc 110 KM/80 kW, przenoszoną na przednią oś.

Dla uzyskania optymalnego i niewyczuwalnego sposobu przełączania między napędem spalinowym a elektrycznym, sprzęgło hydrokinetyczne z wersji spalinowych zostało zastąpione mokrym sprzęgłem wielotarczowym. Efektem tych zmian jest wzrost momentu obrotowego o 60 Nm, a w konsekwencji skrócenie czasu reakcji układu.

Elektrycznie napędzana tylna oś

W wersjach HYBRID4 tylna oś z wielowahaczowym zawieszeniem jest wyposażona w falownik, silnik elektryczny o mocy 110 KM/80 kW i reduktor umożliwiający przeniesienie napędu na cztery koła. Rozwiązanie to nie spowodowało zmniejszenia miejsca w kabinie.

Litowo-jonowy akumulator trakcyjny

Wysokonapięciowy (300V), litowo-jonowy akumulator jest umiejscowiony pod drugim rzędem siedzeń zarówno w wersji HYBRID jak i HYBRID4.

Akumulator ma jedną z najwyższych oferowanych na rynku pojemności, która wynosi 11,8 kWh (HYBRID) lub 13,2 kWh (HYBRID4). Umożliwia pokonanie dystansu do 50 kilometrów według WLTP(2) (60 kilometrów zgodnie z normą NEDC(1)) w trybie w 100% elektrycznym.

Dla umożliwienia maksymalnego wykorzystania jazdy w trybie w 100% elektrycznym, trybem domyślnym jest tryb zeroemisyjny (ZEV). Włącza się za każdym razem, gdy akumulator jest odpowiednio naładowany. Jazda w trybie elektrycznym jest możliwa do prędkości 135 km/h, przy której następuje przełączenie na napęd spalinowy.

Przydatne funkcje, które zwiększają przyjemność jazdy

Nowa funkcja Brake

Kierowca może zdecydować o aktywowaniu jedynej w swoim rodzaju funkcji Brake, która umożliwia wyhamowanie samochodu bez użycia pedału hamulca. Funkcja wykorzystuje hamowanie silnikiem i umożliwia ponadto doładowywanie akumulatora trakcyjnego, na przykład podczas jazdy w dół. Chcąc włączyć tryb Brake w trybie Drive wystarczy jeden raz pociągnąć do tyłu dźwignię automatycznej skrzyni biegów Shift and Park by wire. Kolejne pociągnięcie dźwigni dezaktywuje funkcję.

Nowy układ hamulcowy z elektrycznym wspomaganiem

Dla zwiększenia zasięgu samochodu w trybie elektrycznym zastosowano układ hamulcowy i-Booster o wysokiej sprawności energetycznej. Odzyskuje on energię podczas hamowania lub zwalniania, bez użycia pedału hamulca (w wersjach spalinowych energia ta jest tracona). Układ i-Booster jest wyposażony w elektryczną pompę wspomagania w miejsce wspomagania podciśnieniowego stosowanego w wersjach spalinowych.

Nowa funkcja e-SAVE 

Przyjemność jazdy w trybie elektrycznym na życzenie jest możliwa dzięki funkcji e-SAVE. Umożliwia ona kierowcy przygotowanie się do planowej trasy poprzez zarezerwowanie odpowiedniego zasięgu (10 km, 20 km lub pełnej pojemności akumulatora). Funkcja jest łatwo dostępna z menu e-SAVE na ekranie dotykowym. Po zaprogramowaniu informacja jest wyświetlana na ekranie zespołu zegarów z podaniem zarezerwowanego zasięgu w kilometrach. Wystarczy wybrać pokrętłem tryb zeroemisyjny (ZEV), aby w odpowiednim momencie aktywować napęd elektryczny.

Łatwe i szybkie doładowanie akumulatora trakcyjnego

Pełne doładowanie odbywa się maksymalnie:
– w ciągu 8 godzin ze standardowego gniazda (ładowarka 3,3 kW, 8 A),
– w ciągu 4 godzin z gniazda przyspieszonego ładowania typu Green’up® (ładowarka 3,3 kW, 14 A),
– a nawet w niecałe 2 godziny w przypadku terminala typu Wallbox (ładowarka 6,6 kW dostępna w opcji, 32 A).

Świetlne wskaźniki umieszczone wokół gniazda ładowania umożliwiają łatwy i szybki odczyt stanu naładowania akumulatora. Po podłączeniu wtyczki zmieniające się kolory informują o postępie ładowania.

Pokrywa gniazda ładowania jest dyskretnie umiejscowiona na tylnym lewym błotniku (symetrycznie względem pokrywy wlewu paliwa). Przewód ładowania można z łatwością umieścić we wnęce pod podłogą bagażnika.

Intuicyjna jazda, która dostarcza więcej wyjątkowych doznań

Peugeot wykorzystuje swoje bogate technologiczne dziedzictwo i oferuje klientom tak samo intensywne i niepowtarzalne doznania z jazdy niezależnie od rodzaju napędu.

Najnowsze napędy hybrydowe Peugeot PLUG-IN HYBRID umożliwiają zupełnie nowy sposób korzystania z samochodu i dostarczają szeregu niespotykanych doznań, w szczególności dzięki nowym trybom jazdy.

Każdy tryb jazdy jest niepowtarzalny i dostarcza innego rodzaju wrażeń:
– idealnie cicha praca w 100% elektrycznym trybie ZEROEMISYJNYM,
– rewelacyjne osiągi z wykorzystaniem trybu SPORT zapewniającego całą dostępną moc,
– wszechstronność w trybie HYBRID,
– zwiększona skuteczność napędu w trybie 4WD (Peugeot 3008 HYBRID4),
– komfort w trybie COMFORT, który łączy wysoki moment obrotowy trybu HYBRID z komfortem elektronicznie sterowanego zawieszenia (NOWY Peugeot 508 HYBRID).

Wszystkie tryby umożliwiają, w zależności od poziomu naładowania akumulatora, jazdę z wykorzystaniem tylko napędu elektrycznego.

Pomimo technologicznej złożoności napędy HYBRID i HYBRID4 zapewniają ergonomiczne, łatwe i intuicyjne prowadzenie samochodu.

Elektryzująca jazda dzięki Peugeot i-Cockpit®

Jedno z flagowych rozwiązań wyróżniających markę, Peugeot i-Cockpit® zapewnia stymulującą i intuicyjną jazdę na co dzień. Dla lepszej kontroli nad samochodem i łatwości obsługi, wyposażono go w ekran dotykowy i cyfrowy zespół zegarów.

Cyfrowy zespół wirtualnych zegarów

Panel wirtualnych zegarów przeznaczony dla wersji hybrydowych wyświetla więcej informacji niż w wersjach z klasycznym układem napędowym. W polu widzenia kierowcy wyświetlają się informacje dotyczące trybu jazdy, zapasu energii, pozostałego dystansu możliwego do pokonania w trybie elektrycznym itd. Informacje można personalizować, tak aby dostosować je do własnych potrzeb.

Miernik zużycia mocy (powermeter) znajduje się w miejscu obrotomierza, po lewej stronie cyfrowego zespołu zegarów. Składa się z trzech łatwo rozpoznawalnych stref:
– strefa ECO odpowiada jeździe, która optymalizuje zużycie energii,
– strefa POWER odpowiada bardziej dynamicznemu stylowi jazdy, zapewniającemu maksymalne osiągi,
– strefa CHARGE informuje kierowcę o fazach odzyskiwania energii, podczas których następuje doładowywanie akumulatora, głównie w momentach zdjęcia nogi z pedału gazu.

Po obu stronach zespołu zegarów umieszczone są dwa wskaźniki: jeden dotyczy poziomu zapasu paliwa, drugi poziomu zapasu energii elektrycznej. Pod każdym z nich wyświetlany jest również pozostały zasięg, wyrażony w kilometrach.

Podczas ładowania, na zespole zegarów można w każdej chwili zobaczyć odzyskany zasięg w trybie elektrycznym (w kilometrach), poziom doładowania akumulatora (w procentach), prędkość ładowania akumulatora (w kilometrach jazdy w trybie elektrycznym) oraz pozostały czas ładowania potrzebny do pełnego naładowania akumulatora (w godzinach i/lub minutach).

Ekran dotykowy

Ekran dotykowy zawiera dodatkowe menu przeznaczone dla wersji hybrydowych. Bezpośredni dostęp do menu zapewnia dodatkowy przycisk „toggle switch”. Zakres wyświetlanych informacji obejmuje:
– zakładkę „bilans energii” (informacje o stanie działania układu hybrydowego),
– zakładkę „statystyki zużycia” (dostarcza oddzielnych informacji dotyczących zużycia energii elektrycznej i zużycia paliwa),
– zakładkę „nawigacja”, która przedstawia dodatkowe informacje:
> wykaz punktów POI, obejmujący obok lokalizacji stacji benzynowych, również lokalizację terminali ładowania,
> zasięg samochodu w trybie elektrycznym,
> łączny zasięg samochodu w trybie elektrycznym i spalinowym.
– zakładkę „klimatyzacja” z funkcją wstępnej klimatyzacji elektrycznej, która umożliwia, w zależności od temperatury otoczenia, schłodzenie lub ogrzanie kabiny.

Usługi mobilne MyPeugeot

Dla maksymalnej swobody użytkowników, funkcjonalności aplikacji MyPeugeot również zostały zmienione. Obecnie umożliwia ona w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca zdalną aktywację ładowania akumulatora, śledzenie postępu i stanu jego naładowania, wstępne schłodzenie lub ogrzanie kabiny z odpowiednim wyprzedzeniem czy też zapoznanie się z danymi dotyczącymi zużycia energii elektrycznej i paliwa.

Peugeot 3008 GT HYBRID4 – wszędzie i o każdej porze

SUV Peugeot 3008, który charakteryzuje się niespotykaną dotąd w seryjnych modelach marki mocą, wkracza w nowy wymiar wraz z wprowadzeniem do oferty wersji HYBRID4. Ta ekskluzywna* wersja jest wyposażona w napęd na cztery koła i osiąga maksymalną moc 300 KM/220 kW. To najmocniejszy seryjny Peugeot w historii!

Taki efekt został uzyskany dzięki połączeniu silnika PureTech o mocy 200 KM/147 kW z dwoma silnikami elektrycznymi (jednym z przodu, drugim z tyłu, z których każdy ma moc 110 KM/80 kW).

Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 5,9 s. Wynosząca 13,2 kWh pojemność akumulatora trakcyjnego umożliwia pokonanie w trybie w 100% elektrycznym dystansu między 56 a 59 kilometrów zgodnie z WLTP(2) (do 60 kilometrów według NEDC(1)).

Tryb 4WD pozwala zwiększyć skuteczność napędu na drogach o słabej nawierzchni i w trudnym terenie. W rezultacie, dzięki równomiernemu rozłożeniu mocy na cztery koła, samochód zachowuje doskonałą przyczepność na mokrych, błotnistych, zaśnieżonych i krętych drogach.

Peugeot 3008 HYBRID4 dysponuje zatem potężną mocą i napędem na cztery koła, a jednocześnie wyróżnia się jednym z najniższych na rynku poziomów emisji CO2, która wynosi poniżej 49 g/km w cyklu WLTP(2).

Nowe, wielowahaczowe tylne zawieszenie zapewnia pasażerom na tylnych siedzeniach wysoki komfort podróżowania. Jego wprowadzenie nie zmniejszyło przestronności kabiny, ani objętości bagażnika nad poziomem wykładziny.

Napęd HYBRID4 jest dostępny wyłącznie w wersji GT z unikatową tapicerką z Alcantary® w kolorze Szary Gréval z elementami ozdobnymi z prawdziwego, postarzanego drewna dębowego „Grey Oak”. Model dysponuje licznymi systemami wspomagania prowadzenia przejętymi z Peugeot 508, takimi jak adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go czy system utrzymywania środka pasa ruchu (LPA).

(1) Dane szacunkowe, podawane orientacyjnie i z zastrzeżeniem uzyskania homologacji.

(2) Podane wartości zostały uzyskane na podstawie protokołu WLTP. Od 1 września 2018 roku wszystkie nowe modele podlegają homologacji z wykorzystaniem światowej zharmonizowanej procedury badania samochodów lekkich (WLTP), będącej nową procedurą, umożliwiającą pomiar zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zasięgu doładowywanych modeli hybrydowych. Procedura, z testami przeprowadzanymi w bardziej realistycznych warunkach, zastępuje w całości stosowany dotychczas nowy europejski cykl jazdy (NEDC). Zasięg mierzony zgodnie z procedurą WLTP dla modeli hybrydowych typu plug-in jest w wielu przypadkach mniejszy niż mierzony według procedury NEDC. Podane wartości zasięgu są wartościami średnimi dla samochodów w gamie. Wszystkie podane wartości mogą się zmieniać w zależności od poziomu wyposażenia, zainstalowanych opcji i rodzaju ogumienia.

Peugeot 508 i 508 SW HYBRID – radykalnie efektywne

Nowe modele Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID są napędzane silnikiem PureTech 180 KM/132 kW w połączeniu z silnikiem elektrycznym 110 KM/80 kW. Ich łączna maksymalna moc, przenoszona na przednią oś, wynosi 225 KM/165 kW.

Układ napędowy HYBRID zastosowany w nowych modelach Peugeot 508 i 508 SW został dopracowany z myślą o dostarczeniu silniejszych doznań z jazdy. Pozwala zoptymalizować koszty użytkowania, dzięki bardzo wysokiej efektywności energetycznej, z emisją CO2 poniżej 49 g/km w cyklu WLTP(2).

Akumulator trakcyjny o pojemności 11,8 kWh umożliwia pokonanie w trybie w 100% elektrycznym dystansu do 40 kilometrów w cyklu WLTP(2) (50 kilometrów w cyklu NEDC(1)).

Umiejscowienie układu przeniesienia napędu nie pogorszyło parametrów użytkowych samochodu. Zachowano duże, przestronne wnętrze, a objętość bagażnika jest taka sama, jak w wersjach spalinowych (487 l w Peugeot 508 i 530 l w Peugeot 508 SW).

Oferta obejmuje trzy poziomy wyposażenia:
– Allure – najbardziej popularne wersje, świetnie wyposażone,
– GT Line – z ustawieniami, które zapewniają dynamiczną jazdę,
– GT – najwyższa wersja z unikatowym wystrojem, tapicerką z Alcantary® w kolorze Szary Gréval oferowaną w standardzie tylko w tej wersji.

 

Cennik Peugeot 508 HYBRID

Cennik Peugeot 508 SW HYBRID

Cennik Peugeot 3008 HYBRID

 

 

Peugeot

Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.

Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.

Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.

 

Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

 

 

źródło: Peugeot Polska

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Peugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 01 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 14 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 13 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 12 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 11 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 10 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 09 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 08 WiadomościPeugeot 3008 HybridPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 06 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 05 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 04 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 03 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 02 WiadomościPeugeot 508 HYBRID 508 SW HYBRID oraz 3008 HYBRID4 polska gama i cenniki 15 Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Peugeot3008508
Udostepnij60Tweet32Udostepnij9
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • dacia sandero wnetrze Wiadomości

    Nowa Dacia Sandero już wkrótce. Duży facelifting, zmiana silników i wyposażenia. LPG 120 KM!

    2854 udostępnienia
    Udostepnij 1142 Tweet 714
  • Ile kosztuje nowy Renault Captur 2025? Nowe ceny, wersje, wyposażenie i technologie, LPG

    4013 udostępnienia
    Udostepnij 1605 Tweet 1003
  • Uwaga na hamulce! Stellantis ogłasza pilną akcję serwisową dla marek Peugeot, Citroën, DS i Opel

    1609 udostępnienia
    Udostepnij 644 Tweet 402
  • Nowy Fiat Multipla 2027. Znienawidzony model w nowej odsłonie jako rywal SUV-a typu Dacia Bigster

    11998 udostępnienia
    Udostepnij 4799 Tweet 3000

Testy samochodów

Test używanego: Dacia Sandero Stepway
Testy

Test: używana Dacia Sandero Stepway i 100.000 km z silnikiem 0.9 TCe. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-01-15
Renault Kadjar Life
Testy

Test: Nowy Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM w podstawowej wersji – czy warto? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-03-27
jeep evenger 1 2 2023 2 Wiadomości
Testy

Test: Jeep Avenger Altitude 1.2 GSE T3. Pół tysiąca kilometrów w mieście i nie tylko

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-13
04. Nowa Dacia Logan MCV Wiadomości
Testy

Test: Dacia Logan MCV 1.5 dCi 90 KM – najtańsze kombi tej wielkości na rynku. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-02-28
Renault Trafic Space Class
Testy

Test: Renault Trafic SpaceClass 2.0 dCi 170 KM – eleganckie biuro na czterech kołach. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-11-27

Najnowsze komentarze

  • Roman - Rozczarowanie w Le Mans: ambitna strategia Peugeot nie wystarczyła, by powalczyć o czołówkę
  • Barti - Donald Trump wypowiedział wojnę samochodom elektrycznym. Zmiana prawa w USA
  • Michał508 - Donald Trump wypowiedział wojnę samochodom elektrycznym. Zmiana prawa w USA
  • Barti - Efekt wow w sercu Stellantis: Sony Crystal LED zmienia legendarną salę Dome w cyfrowe arcydzieło
  • Anonimowo - Nowa Dacia Sandero już wkrótce. Duży facelifting, zmiana silników i wyposażenia. LPG 120 KM!
  • Anonimowo - Donald Trump wypowiedział wojnę samochodom elektrycznym. Zmiana prawa w USA
  • Lancia_sie_odrodzi - Nowy luksusowy DS N°8 przetestowany. Zachwycający komfort, wyróżniający się design – pierwsze opinie

Zobacz też

Renault i Nissan wynajęły audytora, który zbada działanie sojuszu pod zarządem Ghosna

Renault: promocje w lipcu i sierpniu 2005

Alfa Romeo Tonale „EDIZIONE SPECIALE”: otwarcie zamówień

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz