Nowy Peugeot 508 Hybrid oraz Peugeot 3008 GT Hybrid4 są już dostępne na zamówienie w Niemczech. Ile trzeba zapłacić za hybrydowe wersje pojazdów?
Do oferty Peugeota w Niemczech trafiły hybrydowe wersje modeli 3008 i 508. Klienci mogą już zamawiać pojazdy we wszystkich punktach dealerskich na terenie tego kraju. Ile kosztują? Peugeot 3008 GT Hybrid4 z napędem na wszystkie koła został wyceniony na 50.800 euro. Za 508 Hybrid trzeba zapłacić 44.000 euro, a zakup hybrydowej wersji kombi wiąże się z wydatkiem 45.100 euro.
Napęd Hybrid4 składa się z jednostki benzynowej PureTech o pojemności 1,6 litra, która współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi. Peugeot 3008 GT Hybrid4 dysponuje mocą 220 kW (300 KM) a zużycie paliwa, jakie podaje producent wynosi średnio 1,7-1,2 l/100 km. Emisja spalin zgodnie z cyklem WLTP znajduje się na poziomie 32-30 g/100 km. Peugeot 3008 GT Hybrid4 został wyposażony w akumulator o pojemność 13,2 kWh, który umieszczono pod drugim rzędem siedzeń. Dzięki temu pojemność bagażnika jest identyczna z modelami z napędem spalinowym. Peugeot 3008 GT Hybrid4 potrafi przejechać maksymalnie do 55 kilometrów w trybie czysto elektrycznym.
Kilka miesięcy po wprowadzeniu na rynek Peugeota 3008 Hybrid4 do oferty dołączy również wersja Hybrid o mocy 225 KM i napędem tylko na przednie koła.
Peugeot 508 Hybrid oraz 508 SW Hybrid są napędzane za pomocą jednostki benzynowej 1.6 Pure Tech o mocy 133 kW (180 KM) oraz silnika elektrycznego o mocy 81 kW (110 KM). Model zgodnie z danymi producenta na każde 100 km potrzebuje średnio 1,4-1,3 l/100 km, a emisja CO2 wynosi 32-28 g/100 km. Dla Peugeota 508 SW Hybrid spalanie wynosi 1,5-1,3 l/100 km a emisja CO2: 34-30 g/km. Pojazdy potrafią pokonać na jednym ładowaniu odpowiednio 54 i 52 km. Hybrydowa wersja Peugeot 508 jest dostępna w wyposażeniu Allure oraz GT.
„Wprowadzając hybrydę plug-in, robimy kolejny krok w naszej elektrycznej ofensywie. Już teraz oferujemy cztery modele w wersji zelektryfikowanej. Wkrótce pojawią się kolejne” – powiedział Steffen Raschig, Dyrektor niemieckiego oddziału Peugeota.
Najnowsze komentarze