Peugeot 508 RXH 2016 – najoszczędniejszy samochód kombi?

40 119

Piękna sylwetka, komfortowe, przestronne, wysokiej jakości wnętrze. Niepowtarzalny stylowy samochód o ponadczasowych kształtach, którym można jechać na długą wyprawę i zjechać z asfaltu. Tak właśnie wygląda Peugeot 508 RXH. Auto prawie idealne.

Pierwszy raz Peugeot 508 RXH trafił do salonów kilka lat temu, w bardzo ciekawej wersji hybrydowej. Po raz pierwszy połączono wtedy silnik diesla i napęd elektryczny. W efekcie otrzymaliśmy oszczędne auto. Pojechaliśmy nim wtedy do Albanii, pokonując kilka tysięcy kilometrów. Nowa odsłona Peugeot 508 RXH nie jest hybrydą. Dzisiaj zamiast tego otrzymujemy luksusowo wyposażone auto z podwyższonym zawieszeniem o długości prawie 5 metrów!

peugeot-508-RXH-wymiary

Na pierwszy rzut oka widzimy, że mamy do czynienia z samochodem aspirującym do klasy wyższej. Peugeot dobrze odrobił lekcję. Wysokie, masywne nadwozie, poszerzone progi, masa chromowanych elementów wykończenia (m.in. końcówki wydechu, listwy progów, listwy podokienne, osłony w zderzakach, wlot powietrza…), 18 calowe felgi, wyróżniający się grill ze znaczkiem Peugeot, pięknie wkomponowane reflektory i światła do jazdy dziennej – wszystko to mówi, że to najwyższa dostępna specyfikacja 508. Francuscy styliści bardzo umiejętnie połączyli nowoczesność i klasykę, kupując ten samochód można być pewnym, że jego linia pozostanie w modzie bardzo długo.

peugeot-508-RXH-wymiary-3

Peugeot 508 RXH oferuje najwyższy poziom wyposażenia w całej linii. Niewiele rzeczy wymaga dopłaty. Nowy, wysokiej rozdzielczości 7” ekran dotykowy, automatyczna skrzynia biegów, podgrzewane siedzenia, monitoring martwych pól, szklany panoramiczny dach, nowa kamera cofania… Można by bardzo długo wymieniać. Po wejściu do środka czuć jakość, dbałość o detale. Jest komfortowo. Dużo uwagi producent poświęcił bezpieczeństwu. Oprócz specjalnej konstrukcji nadwozia, mamy więc cały zestaw poduszek powietrznych i systemy wspomagające bezpieczeństwo, w tym rozdział siły hamowania i kontrolę trakcji oraz stabilności jazdy.

peugeot-508-rxh-30

Na osobną uwagę zasługuje tapicerka. W wersji, którą otrzymałem do testów, była to najwyższej jakości jasna alcantara lama, wymagająca dopłaty 6 tysięcy złotych. Przewożenie dzieci ułatwią dwa mocowania ISOFIX na tylnej kanapie.

peugeot-508-rxh-31

Najwyższy poziom wyposażenia to również najnowocześniejszy silnik. Pod maską znajdziemy jednostkę o pojemności 2 litrów i mocy 180 KM. Moment obrotowy wynosi aż 400 Nm. Samochód wyposażono w system Stop&Start, który mi akurat nie przypadł do gustu – zwykle wyłączam do od razu po wejściu do auta.

peugeot-508-rxh-33

Podwyższone nadwozie oznacza, że Peugeot zmienił nieco charakterystykę zawieszenia. Tego się przynajmniej spodziewałem, wsiadając za kierownicę. I rzeczywiście, miałem wrażenie, że 508 RXH jest nieco bardziej usztywniony od swoich „zwykłych” wersji. Niemniej jednak warto podkreślić, że nie jest to zawieszenie twarde. Wręcz przeciwnie, jego skok i sprężystość pozwalają na komfortową jazdę nawet po najgorszych polskich ulicach. Do wrażenia usztywnienia przyczyniają się też z pewnością 18 calowe felgi i opony 245/45.

peugeot-508-rxh-35

Pod względem komfortu trudno zresztą znaleźć lepszy samochód. Tutaj nie mam 508 RXH nic do zarzucenia. Przednie fotele są bardzo wygodne i posiadają wiele możliwości regulacji. Bardzo lubię w nich funkcję tzw. kołyski, tj możliwość niezależnego regulowania wysokości przodu i tyłu siedziska. Warto podkreślić, że siedziska przednich foteli mają regulowaną długość. Dla wyższych osób – a ja do takich należę – możliwość ta bardzo się przydaje. Szczególnie na dłuższych trasach.

peugeot-508-rxh-29

System bezkluczykowy uprzyjemnia korzystanie z Peugeota. Dotykamy ręką klamki i auto staje przed nami otworem. Silnik włączamy przyciskiem, zlokalizowanym po lewej stronie kierownicy. Szybko się do tego przyzwyczaiłem i przesiadając się później do innego auta, odruchowo szukałem przycisku z lewej. Wygoda to także automatyczny elektryczny hamulec postojowy. Parkujesz i samochód sam go zaciąga.

peugeot-508-rxh-6

Na uwagę zasługuje oczywiście automatyczna skrzynia biegów. To klasyczny, sześciobiegowy automat, z trybami sport i zima. Pracuje bezgłośnie, bardzo płynnie i wyjątkowo przyjemnie się z nią jeździ. Nie udało mi się zmusić jej do jakiegoś nietypowego zachowania. A bardzo się starałem. Miłym akcentem jest sama dźwignia zmiany biegów, niewielka, bardziej przypominająca zgrabny joystick komputerowy, niż element samochodu.

peugeot-508-rxh-12

Ilość miejsca? Specjalny test przeprowadziłem na okoliczność posadzenia do środka 4 osób o wzroście 188-190 centymetrów. Ustawiając wygodnie fotel kierowcy, tak, aby można było pokonać długą trasę, pasażer za kierowcą nie miał żadnych powodów do narzekań. Pasażerowie z tyłu cieszą się również płaską podłogą a tunel środkowy, kończący się na wysokości foteli, jest tak wyprofilowany, że jeszcze pod nim jest miejsce. Wygodnie.

peugeot-508-rxh-17

Do dyspozycji kierowcy i pasażerów są oczywiście liczne schowki i uchwyty. W 508 RXH mamy więc wysuwane uchwyty na napoje, mały schowek z żaluzją za dźwignią skrzyni biegów, schowek w podłokietniku oraz klimatyzowany schowek w desce rozdzielczej. Uchwyty na napoje można mieć również z tyłu. Do tego kieszenie w drzwiach. Klimatyzację można zamówić nawet w wersji 4-strefowej (opcja), tak, aby każdy z pasażerów miał swój ulubiony klimat do dyspozycji. Podróż uprzyjemnia – i to bardzo – szklany dach. Uwielbiam tą opcję w samochodach PSA, ponieważ sprawia, że wnętrze staje się jasne i ma się wrażenie zwiększonej przestronności.

peugeot-508-rxh-44

Wróćmy na chwilę do silnika. Mamy tutaj do dyspozycji jednostkę BlueHDi, spełniającą oczywiście normę Euro6. Mokry filtr eliminuje 99,9% szkodliwych cząsteczek stałych a emisja CO2 jest zmniejszona według producenta o 90%. Brzmi to wspaniale, ale jak ten silnik zachowuje się, zamontowany do masywnego nadwozia RXH? Nadspodziewanie dobrze. Co prawda trudno oczekiwać wrażeń samochodu sportowego, niemniej jednak 400 Nm i duża moc robią swoje. Producent podaje 8,9 sekundy do setki. Czy jedziemy sami, czy załadowanym samochodem, można czuć się bezpiecznie. Wyprzedzanie, wymijanie, wszystko przychodzi z łatwością.

peugeot-508-rxh-9

Lubię dynamiczną jazdę, więc z pewną obawą czekałem na wynik średniego spalania na koniec tysiąckilometerowego testu. Jazda w mieście i na autostradzie dała średni wynik 6,8 litra na 100 kilometrów. Przy mojej ciężkiej nodze to niewiele a osoby, które lubią jeździć spokojnie bez problemu osiągną ponad tysiąc kilometrów na jednym zbiorniku.

peugeot-508-rxh-10

Dynamika samochodu i przyjemność prowadzenia były dla mnie inspiracją do nakręcenia tego filmu nad Wisłą w okolicach Płocka. Zobaczcie sami:

Samochód jest bardzo dobrze wyciszony, do 170 km/h można w kabinie dość spokojnie rozmawiać. A podróż uprzyjemnia doskonały (ale opcjonalny w RXH) system nagłośnienia JBL. 10 głośników napędzanych jest 500 watowym wzmacniaczem. Moja ulubiona muzyka klasyczna i filmowa brzmią na takim zestawie bardzo dobrze. Podobała mi się szczegółowość przekazu dźwięku, można było wychwytywać – nawet w czasie szybszej jazdy – istotne detale muzyki. JBL z Peugeotem postarali się też o prawidłowe przetwarzanie tonów średnich, o co w samochodzie nie jest wcale łatwo. Stereofonia, dzięki dobrze rozmieszczonym głośnikom, również stała na wysokim poziomie. To zalety systemu Arkamys.

peugeot-508-rxh-34

W nowej wersji Peugeot zaoferował poprawioną kamerę cofania. Teraz mamy obraz dużo wyraźniejszy i wyższej rozdzielczości niż w poprzedniku. Wspomaganie parkowania działa zarówno z przodu jak i z tyłu, dzięki 8 czujnikom. Bezpieczeństwo wspiera też wysuwany wyświetlacz przedni. Bardzo lubię to rozwiązanie, bo dzięki niemu mogę kontrolować prędkość bez odrywania wzroku od jezdni. RXH oferuje również doświetlanie zakrętów, wieczorem jest bezpieczniej, szczególnie na słabo lub wcale oświetlonych drogach ta funkcja bardzo mi się przydawała.

peugeot-508-rxh-36

Elektrycznie sterowana klapa (opcja dodatkowo płatna) skrywa bagażnik o pojemności maksymalnej 660 litrów. Równa podłoga ułatwia pakowanie samochodu w standardzie otrzymujemy na podłodze siatkę, która trzyma małe przedmioty. Miejsce na drobne rzeczy znajduje się również pod podłogą bagażnika.

peugeot-508-rxh-32

Wady Peugeot 508 RXH? Jakie wady… !?

No dobrze, było sporo o zaletach a co mi się nie podobało? Kilka drobiazgów, które chętnie bym poprawił. Po pierwszej, system Stop&Start, którego wyłączenie działa tylko do momentu wyłączenia silnika. Wolałbym go wyłączyć na stałe. Po drogie, czujniki obecności pasażera. Gdy kładłem swój plecak na siedzeniu pasażera, czujnik od razu sygnalizował brak zapiętych pasów. Trzeci minus – po włożeniu napoju do lewego uchwytu z przodu mamy utrudniony dostęp do ekranu. Ostatnia rzecz to oświetlenie wnętrza – warto zwiększyć moc diód LED, zainstalowanych w tych wszystkich lampkach. Dla mnie w tak dużym samochodzie są one nieco za słabe.

Peugeot 508 RXH – podsumowanie

Podsumowanie? Peugeot 508 RXH jest samochodem przestronnym, komfortowym, wyróżniającym się na ulicy. Daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Jest oszczędny i dynamiczny a długie podróże w tym samochodzie to przyjemność. Największym atutem jest dla mnie – oprócz wygody i komfortu – wysokiej jakości wnętrze oraz ponadczasowa linia nadwozia. Silnik BlueHDi daje gwarancję niezawodności i dynamiki. Drobne minusy, zauważone przeze mnie w czasie testu, nie mają wpływu na przyjemność jazdy. Peugeot 508 RXH jest godny polecenia.

peugeot-508-rxh-21

Cena Peugeot 508 RXH

Cena samochodu zaczyna się od 155 tysięcy złotych (stan na 19 kwietnia 2016 roku). Szczegółowe informacje o tym modelu i konfigurator znajdziecie na stronie Peugeot.

Dziękujemy firmie Peugeot Polska za udostępnienie samochodu do testów.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
11 Wątki komentarzy
29 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
12 Autorzy komentarzy
RockyE.D.MichałPrzemekRamzes Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Łukasz
Gość
Łukasz

Witam! Mam 508sw po FL allure 2.0 diesel 163 km praktycznie kompletne. Zrobiłem nim już prawie 70 tys i mogę co nieco powiedzieć o tym autku, spalanie – mocna noga to ok 8 litrów – ale jadąc na Chorwację z kilkoma samochodami wspólnie wyszło 5.8l co już jest wynikiem niezłym jak na takie auto. Wydaje mi się że RHX będzie miał podobne spalanie. Schowka na telefon czy portfel brak i to Peugeot musi poprawić, przydałby się też schowek na okulary. Wysuwany uchwyt na kubki – nigdy mi się nic nie wylało, jak jeżdżę sam to nie przeszkadza – można użyć… Czytaj więcej »

adi
Gość
adi

chyba już nic nie będą „poprawiać”, wkrótce nowy 508 ze wspaniałym wyglądem i idealnymi proporcjami nadwozia

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Gdyby tylko miał 4×4 to byłby kompletnym samochodem, a tak to troche nie rozumiem idei podwyzszonego kombi z plastikowymi nakladkami i nadal z napedem na przod. Jak ktos chce podwyzszone auto do „miejskiej dzungli” to raczej wybierze modnego suva, a jak ktos chce kombi to zywkle 508. A jak ktos dojezdza do domku w gorach, po szutrowej drodze, na ryby to wezmie Passata Alltracka z 4motion ;)

Łukasz
Gość
Łukasz

Racja i uważam że powinien mieć jednak mocniejszy silnik, te 210 koni (jak to ma np. ford) by było idealne + 4×4- uważam że wtedy lepiej by się sprzedawał. Choć mnie osobiście bardziej podobają się lampy do jazdy dziennej w „zwykłym” 508 niż te pionowe ale to już jest kwestia gustu.

krzysiek
Gość
krzysiek

Dzienne ledy popieram, również wolałbym te z wersji podstawowej – zdecydowanie

Mirek
Gość
Mirek

Chyba wolę Talismana, ale jedno trzeba przyznać francuzom, że potrafią robić samochody. Kto robił zdjęcia do tego artykułu?

Krzysztof
Editor

Jędrzej.

Mirek
Gość
Mirek

Zajebisty ten filmik zrobiliście.

adi
Gość
adi

nie wiem o co chodzi z tym 508 rxh po lifcie bez hybrid4, proszę oto filmik w którym widać dokładnie że modele po lifcie też były z hybrid4. „terenowy” RXH 2.0hdi z elektrykiem napędzającym tylne koła wydaje się autem idealnym. Kiedy francuzi pokazali idee spalinowca z przodu i elektryka z tyłu pisałem że to optymalne rozwiązanie patrząc z każdego możliwego względu które nie ma żadnych wad co w technice nie jest częste i że będą to kopiować inne marki, przepowiednia wypełnia się z tym że z benzynowcami z przodu

adi
Gość
adi
sosek
Gość
sosek

No i co z tego że są filmiki na youtube? Polski importer tego nie oferuje. W FR czy RFN kupić można, w Polsce nie.

adi
Gość
adi

bzdura, we francji jak i w Niemczech dostępny jest 508 rxh 2.0hdi 180km eat6, bez silnika el. z tyłu co łatwo poznać po braku pokrętła trybu pracy na tunelu środkowym (zev, sport, 4wd, auto) oraz po konwencjonalnym obrotomierzu zamiast wskaźnika wykorzystania mocy silnika el. poza tym hybrid4 występował z silnikiem 163km, wychodzi więc na to że hybrid4 po lifcie było produkowane bardzo krótko, stąd filmik

sosek
Gość
sosek

I call bullshit:

https://imgur.com/EYaN7Hc

Screenshot sprzed chwili, polecam sprawdzać co się opowiada.

sosek
Gość
sosek

A także, tym razem Francja:

https://imgur.com/FobXmTw

adi
Gość
adi

co to ma być, po co wklejasz te zrzuty, jest tak jak pisałem- brak wersji hybrid4 hdi 163km + el. 37km. Może moderator zacznie wycinać takie rzeczy, bo sieje zamęt nie pierwszy raz

sosek
Gość
sosek

Nie ma takiej wersji ani we Francji ani we Niemczech, napisał adi.

Rzeczywistość się nie poddawała:

http://www.peugeot.fr/decouvrir/508/rxh/p=508-rxh-prix/a=508-rxh-hybrid4/

Ramzes
Gość
Ramzes

Zgadza się.. na stronie peugeot.fr w konfiguratorze jest tylko wersja 180 HDI (ta sama co w PL).. tak więc hybryda wyskoczyła z produkcji.. Pokaże się pewnie w 508 II – myślę, że najwcześniej 2ga połowa 2017..

adi
Gość
adi
sosek
Gość
sosek

Kliknij na belkę na dole, obok Vehicules particulares. Druga opcja nazywa się Hybrid4, ciekawe nie? Masz nawet z Windowsową datą:

https://imgur.com/ttrX25r

W niemieckim cenniku wystarczy przejść dalej by mieć do wyboru wersję 180 KM i HYbrid4, w zakładce Motorisierungen.

Ramzes
Gość
Ramzes

Faktycznie, jest! Ale łatwo wyklikać nie jest.. :)

adi
Gość
adi

no i co z tą belką, dalej w drugim kroku występuje 2.0hdi 180 eat6 a to nie jest hybrid4, dalej w specyfikacji (po prawej stronie) napęd to wyłącznie hdi/180 bez elektryka z tyłu, w niemieckim cenniku jest identycznie bo tej wersji już nie można skonfigurować bo tej wersji nie produkują

sosek
Gość
sosek

No co ja mogę, nic nie mogę. Ewentualnie można zajrzeć do Włochów którzy to oferują RXH tylko i wyłącznie z hybrid4.

http://configuratore.peugeot.it/configuratore/508/rxh/

Głupi ci Włosi, sprzedają RXH tylko w niestniejące wersji ;)

Ramzes
Gość
Ramzes

adi: da się wybrac elektryka na stronie FR: wyskakuje silnik: 2,0L HDi 163 HYbrid BMP6 + Moteur électrique – przed chwila sprawdzałem. Musisz kliknąć i wybrać wersję Hybrid (zmieni się cena na 47k euro).. i idzie..

adi
Gość
adi

kabaret, wybieram ja ci hybrid4 i dalej w drugim i dalszych krokach mam 2.0 hdi 180 eat6 a nie żadne 2.0hdi 163 itd. Mało tego po wyborze rxh mam cenę 43.450euro po wyborze hybrid4 pokazuje się cena 47.750euro ale już w drugim kroku wskakuje taka sama cena 43.450euro, identycznie jest na stronie niemieckiej, wybieram hybrid 4 i
http://configurer.peugeot.fr/configurer/508/rxh/
a w kroku drugim NAPĘD mam to
http://configurer.peugeot.fr/configurer/508/rxh/
i cena znowu się zrównuje, wersji hybrid 4 nie ma w konfiguratorze

adi
Gość
adi

niezależnie od wyboru rxh czy hybrid4 od drugiego kroku NAPĘD mam taka samą cenę 43.450eurio z 2.0hdi 180 eat6 zarówno na stronie francuskiej jak i niemieckiej, Panie Krzysztofie proszę sprawdzić na francuskim konfiguratorze czy po wyborze hybrid4 wskakuje panu 2.0hdi 163 + silnik elektryczny bo jestem ciekawy, może mam coś z komputerem nie tak

Przemek
Gość
Przemek

Smutne bo wersja bez 4×4 i hybrydy a cena prawie nie zmieniona. Nowy silnik ma AdBlue, a ten system do bezawaryjnych nie należy. Zepsuli fajne auto ta zmianą. Na plus poprawki we wnętrzu, ale za małe, no i LEDy.

Michał
Gość
Michał

@Jędrzej, czym poza podwyższonym przeswitem i duperelami stylizacyjnymi, ta wersja różni się od GT?

Krzysztof
Editor

„Przewaga dzięki technice”, czy jakoś tak to idzie, nie? Chodzi mi o slogan reklamowy Audi. A tu się okazuje (http://europe.autonews.com/article/20160419/COPY/304199867/vws-defeat-device-software-developed-at-audi-in-1999-report-says), że to taka przewaga, że Audi już w 1999 opracowało „urządzenie wyłączające niektóre funkcje silnika”, które w efekcie mogło oszukiwać testy. Podobno nie zastosowano tego w produkcji, ale kto wie, co wyjdzie, jeśli ktoś się zechce zagłębić w temat. Czyli tak – od kilkunastu lat Niemcy posiadali coś, co mogło oszukiwać, od co najmniej dziesięciu lat to wykorzystywali, a Francuzi biedzili się nad szukaniem rozwiązań spełniających coraz bardziej wyśrubowane normy czystości spalin. I gdzie niby jest owa „przewaga dzięki technice”?… Czytaj więcej »

E.D.
Gość
E.D.

Uprzejmie informuję, że RXH jest (był) dostępny w wersji hybrydowej (od lutego 2015 roku), mało tego miałem możliwość zakupu takiego samochodu od Dealera w Polsce, tylko że nie miałby polskiego menu i podobno nie było opcji, żeby to zmienić. W Polsce poprzednia generacja RXH sprzedała się w ilości kilkunastu sztuk (nowe samochody), w związku z tym Peugeot zrobił Diesla tak jak życzyli sobie tego klienci na rynku polskim. Nie znam się na tym, ale jak znajomy oglądał auto to stwierdził, że RXH ma zrobione tylne hamulce itp również pod napęd tylny, w związku z tym prawdopodobnie wycięli tylko akumulatorki, a… Czytaj więcej »

adi
Gość
adi

naprawdę powinno się chyba wycinać niektóre posty, co przerobione do tylnego napędu w 508? tam nie ma belki zespolonej jak w partnerze, travellerze, 308 itp. gdzie rzeczywiście trzeba odseparować tylne koła od siebie, w każdym 508 z tyłu jest jak w 407 czy c5 x7 zawieszenie niezależne wielowahaczowe więc każdy 508 można wyposażyć w półosie napędowe z silnika elektrycznego z tyłu

E.D.
Gość
E.D.

Sam się wytnij. Z tyłu jest zamontowany „ślepy” system odzyskiwania energii do silników elektrycznych z hybrydy, których nie ma, więc uważam, że „oryginalną” hybrydę RXH oferowaną na zachodzie wykastrowali, a nie zrobili na odwrót, czyli dodali do bazowego diesla silniki elektryczne i o to mi chodziło. Pozdrawiam

adi
Gość
adi

Po pierwsze jakich „silników” skoro w hdi/hybrid4 jest 1 silnik elektryczny, po drugie nic nie trzeba przerabiać w 508 z tyłu do zastosowania tam napędu, po trzecie na jaki lifting chcesz czekać, to jest model po lifcie i wkrótce nowy model

E.D.
Gość
E.D.

rzeczywiście lifting to niewłaściwe słowo, racja:) ciekawy jestem jak zrobią nowego rxh, bo to 508 to takie średnio ładne będzie – powinni dopracować tyły obecnych kombi i wystarczyły lifting w zupełności

Ramzes
Gość
Ramzes

Czuję, że to wkrótce to będzie początek 2018.. Nowy model pokażą za rok na jesieni i u nas jak znalazł po nowym roku..

Rocky
Gość
Rocky

Auto ładne, chyba najlepiej wystylizowane z wypustów Francuzow. No ale to taki pozorant. Brak napedu 4×4 (chocby dolaczanego automatycznie) to wielki minus dyskwalifikujacy ten model. Zrobili auto na pokaz, a nie do jazdy w trasie i lekkim terenie (np. trawa czy podjazd pod stanowiska wedkarskie)
Cena tez nie zacheca, no i ten adblue :(
Zamarza w -11 stopniach i jest źródłem takich samych problemow jak DPFy….

Auto raczej tylko dla pasjonatow marki.
Praktyczny uzytkownik nie znajdzie tu nic ciekawego i wartego wydania tak dużych pieniedzy…

adi
Gość
adi

a jakie auto kupi praktyczny użytkownik?

Rocky
Gość
Rocky

Jesli szuka auta z napeeem 4×4 to pewnie np. Mazde CX5 lub limuzyne 6 z 4×4 lub Honde CRV 4×4…lub jak cos z germanskich wypustow to np. Passat 4×4.
Choc moim zdaniem ciekawy jest nowy Mondeo 4×4. Dobra cena i super przestronnosc. Jest jeszcze Superb ale to juz raczej dla tych co wolą auta wyciosane z kawałka drewna (czyli proste do bólu…)

Peugeot 508 sprzedaje sie słabo u nas , bo nie oferuje nic specjalnego za cenę ktora sobie zyczy Peugeot.
308ka ,ktora jezdze, lepiej im wyszła i cennikowo lepiej została dopasowana do konkurencji…

Ramzes
Gość
Ramzes

Szkoda, że za te 155k nie dają hybrydy.. To już by było coś, czego konkurencja nie ma w tej cenie..

Rocky
Gość
Rocky

Moim zdaniem tylko Toyota/Lexus robi w miarę porządne hybrydy. Cała reszta sie jeszcze uczy i w zasadzie to tak średnio im wychodzi.

Przemek
Gość
Przemek

Przejedz sie kolego RXH z hybrydą i pózniej Priusem albo Aurisem. Widac wyraznie roznice poza miastem. Co jest niewłaściwego w hybrydach PSA (DS5,3008,RXH.508 sedan Hybrid4)?