Jury złożone z dziewiętnastu dziennikarzy oceniało samochody wprowadzone na algierski rynek w ubiegłym roku. Punkty przyznaje się za szereg kryteriów, m.in. bezpieczeństwo, jakość, cenę, zużycie paliwa, osiągi, komfort i styl. Nie ma większego znaczenia segment rynkowy, w którym pozycjonowane są kandydujące do tytułu modele.
Peugeot 508 wyprzedził takie samochody, jak Ford Focus, Citroën C4, Kia Sportage, czy Nissan Micra.
Wprowadzony do sprzedaży w Algierii w maju ubiegłego roku Peugeot 508 bardzo szybko zdobył uznanie klientów zajmując po kilku miesiącach sprzedaży drugie miejsce w swojej klasie!
Rynek algierski wykazuje dużą tendencję wzrostową. W ubiegłym roku sprzedano w tym kraju 301.400 samochodów, co oznacza 32-procentowy wzrost w stosunku do roku 2010. Peugeot był w ubiegłym roku trzecią najchętniej wybieraną marką z najlepszym w swojej historii udziałem w rynku wynoszącym 11,1%, który to poziom udało się osiągnąć dzięki sprzedaniu 33.336 samochodów (o 46% więcej, niż w roku 2010).
KG
Najnowsze komentarze