Nowy Peugeot 508, który został zaprezentowany podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie wzbudził zachwyt wielu odwiedzających. Na targach wystawiono jednak bogato wyposażony model w wersji GT. Czy bazowy samochód również będzie przyciągał uwagę?
Po debiucie nowego 508, Peugeot rozpoczął przyjmowanie zamówień na samochód w limitowanej do 1.000 egzemplarzy edycji First Edition. Pojazd był dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: czerwonym i ciemno niebieskim oraz z dwoma silnikami: PureTech o mocy 225 KM i BlueHDi generującym 180 KM. Jednostki współpracują z 8-biegowym automatem. W Polsce pojazd został wyceniony na ok. 200 tys. zł. Niedawno Peugeot ujawnił również ceny seryjnej wersji pojazdu we Francji. Dostępny jest również konfigurator 508, dzięki któremu możemy sprawdzić, jak będzie prezentował się wybrany przez nas model, także w wersji podstawowej.
508 można zamawiać w czterech wersjach wyposażenia: Active, Allure, GT Line oraz GT. Cena bazowego modelu wynosi 32.300 euro. W tej kwocie otrzymamy pojazd w wariancie Active napędzany 1.5-litrową jednostką BlueHDi o mocy 130 KM połączoną z manualną 6-biegową przekładnią. Wygląd zewnętrzny może się podobać, aczkolwiek efekty świetlne zostały ograniczone. W tylnej części, atrakcyjne LED-owe pazurki zostały zamienione na lampy o mniej skomplikowanej formie.
W wyposażeniu 508 Active znajdziemy 16-calowe felgi aluminiowe. Do tej pory mieliśmy możliwość podziwiania modelu wyłącznie z większym zestawem 18-calowych, efektownych obręczy.
Jeśli chodzi o wnętrze, to prezentuje się ono bardzo dobrze. 508 Active otrzymał i-Cockpit oraz 8-calowy ekran obsługiwany inteligentnym zestawem klawiszy. W wyposażeniu znajdziemy dwustrefową automatyczną klimatyzację, wspomaganie parkowania tyłem, tempomat/ogranicznik prędkości oraz systemy bezpieczeństwa. Wśród nich znajdziemy: hamowanie awaryjne, rozpoznawanie znaków drogowych oraz system ostrzegający o niezamierzonym zjeździe z pasa ruchu.
Najnowsze komentarze