Peugeot 999 nie będzie SUVem ani crossoverem. Nie będzie też miał linii sedana ani hatchbacka. Nie dostanie napędu elektrycznego ani spalinowego, również wodór nie wchodzi w tym wypadku w grę. To coś zupełnie innego. Kiedy dowiemy się więcej?
Peugeot nie ujawnia na razie szczegółów akcji Peugeot 999, ale co nieco można wywnioskować ze strony internetowej producenta (link na końcu). Wygląda na to, że marka postanowiła przedstawić 999 powodów. Do czego? Tego jeszcze nie wiadomo. Możemy się tylko domyślać, że jest to letnia akcja promocyjna marki, która ma przybliżyć polskim klientom najnowszą gamę Peugeot.
I to bardzo cieszy, bo samochody te odnoszą przecież bardzo duże sukcesy w Europie i znajdują się w czołówce najchętniej wybieranych aut przez klientów. Peugeot 208 jest europejskim numerem jeden, z kolei Peugeot e-208 to najczęściej kupowane auto elektryczne. Ogromną popularnością cieszy się Peugeot 2008 i jego większy brat, Peugeot 3008. Czas, by Peugeot wrócił na listy najpopularniejszych marek także w Polsce.
Zobacz: nowe samochody Peugeot. Sprawdź aktualne oferty
Obserwując aktywność konkurencji w naszym kraju można odnieść wrażenie, że ostatnimi czasy Peugeot był w tej dziedzinie raczej bierny. A przecież jest czym się chwalić i jest o czym pisać. Ofensywa modelowa, znakomite wyniki sprzedaży w Europie, nowe rozwiązania i świetny design – tym Peugeot mocno się wyróżnia. Tą ostatnią cechę wraz z wysoką jakością materiałów używanych przez markę we wnętrzu zauważają już nawet krytycy, zazwyczaj niechętnie nastawieni do motoryzacji francuskiej.
Czekamy więc na premierę Peugeot 999 a na newsletter akcji można zapisać się tutaj.
Najnowsze komentarze