Półwysep Iberyjski dla Peugeota! Nie dość, że marka zdobyła upragnione pierwsze miejsce w Portugalii, to utrzymała pozycję lidera także w znacznie większej Hiszpanii. Tutaj Peugeot zwycięża po raz czwarty z rzędu w skumulowanym rynku aut osobowych i lekkich samochodów dostawczych!
W 2021 roku w Hiszpanii zarejestrowano 88.453 samochody sygnowane kroczącym lwem. Dało to francuskiej marce 8,7% udziału w tamtejszym rynku nowych aut.
Zobacz: Skonfiguruj swojego Peugeot. Promocyjne ceny 2022.
Kluczem do wiodącej pozycji Peugeota w Hiszpanii była kompletna, zaawansowana technologicznie gama ze zelektryfikowanymi wersjami w praktycznie wszystkich modelach. Elektryfikacja była priorytetem strategii Peugeot. Wersje elektryczne i hybrydowe typu plug-in już stanowią 10% sprzedaży samochodów osobowych spod znaku lwa, napędzanej przez modele takie jak nowy Peugeot 3008 Hybrid, najlepiej sprzedający się w tym roku samochód zelektryfikowany na hiszpańskim rynku, z 4.148 rejestracjami i udziałem rynkowym na poziomie 9,6%.
„Z roku na rok, od 2018 roku, Peugeot potwierdza swoją dominację w rejestracjach samochodów osobowych i dostawczych w Hiszpanii. Nie jest to jednak łatwe osiągnięcie, biorąc pod uwagę ekstremalną konkurencyjność rynku hiszpańskiego, jednego z najbardziej konkurencyjnych w Europie. Wysiłek i codzienna praca Peugeot i jego sieci dealerów opłaciły się, poparte pełną, atrakcyjną gamą, z najbardziej zaawansowanymi technologiami pod względem osiągów, komfortu i bezpieczeństwa. Awangardowa marka, która przewiduje mobilność przyszłości, z ofertą, w której jest co najmniej jedna wersja elektryczna lub hybrydowa typu plug-in w praktycznie wszystkich swoich modelach i jest jedną z najlepszych referencji na rynku. Czas uczcić te wyniki, nie tracąc z oczu wyzwań, które czekają nas w 2022 roku” – powiedział Joao Mendes, dyrektor Peugeot na Hiszpanię i Portugalię.
Peugeot zamyka rok 2021, powtarzając tę samą pozycję, na której kończy rok od 2018 roku: całkowitego lider rynku (samochody osobowe + pojazdy użytkowe) w Hiszpanii. W zakończonym właśnie roku zarejestrowano 88.453 różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych Peugeot, co stanowi 8,7% udziału w hiszpańskim rynku.
Rok 2021 był również rokiem, w którym Peugeot stał się punktem odniesienia na rynku pojazdów hybrydowych i elektrycznych typu plug-in. Praktycznie cała gama samochodów osobowych i dostawczych oferuje co najmniej jedną zelektryfikowaną wersję. Wersje zelektryfikowane odpowiadają już za jedną na dziesięć rejestracji samochodów osobowych Peugeota, z 6.749 sprzedanymi egzemplarzami i 10% udziałem w rynku. Wielką gwiazdą gamy jest Nowy Peugeot 3008 Hybrid, najlepiej sprzedający się samochód zelektryfikowany w Hiszpanii, z 4.148 rejestracjami i łącznym 9,6% udziałem w rynku w 2021 roku.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze