Wydawałoby się, że czasy, w których dealerzy zachęcali klientów atrakcyjnymi promocjami należą już do przeszłości. Mimo to Peugeot znalazł sposób na kampanię rabatową. Niestety promocja nie dotyczy polskiego rynku, tylko w Niemiec. Wraz z kluczykami do nowego samochodu, Peugeot za naszą zachodnią granicą przekazuje swoim klientom kupon na paliwo o wartości 1200 euro.
Koncern Stellantis objął priorytetem promocję samochodów z napędem elektrycznym i hybrydowym dlatego kampania, która rozpoczęła się 1 lipca w Niemczech jest nieco zaskakująca. Dotyczy bowiem wyłącznie modeli z silnikiem benzynowym oraz dieslem. Do końca sierpnia klienci, którzy zamówią nowego Peugeot 308, 308 SW, 2008, 3008, 5008 oraz 508 i 508 SW otrzymają kupon rabatowy na paliwo w wysokości 1200 euro. Francuska marka tłumaczy, że jest to reakcja na rosnące obciążenia finansowe niemieckich gospodarstw domowych, w tym wysokie ceny na stacjach benzynowych.
Zobacz także: BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
„Wszystko drożeje: artykuły spożywcze, ogrzewanie, a także tankowanie. Oferujemy rabat na paliwo, który naprawdę działa. Bon na paliwo o wartości 1200 euro to nasze słowo. Do 31 sierpnia 2022 roku przekażemy naszym klientom rabat na paliwo na zakup wszystkich nowych samochodów.” – powiedział Haico van der Luyt, dyrektor zarządzający niemieckiego oddziału marki.
Peugeot zapewnia, że rabat nie zniknie tak, jak rządowe regulacje obniżające podatek energetyczny do 1 września. Przepisy umożliwiają w Niemczech tankowanie benzyny z rabatem do 35 eurocentów na litrze oraz oleju napędowego w cenie obniżonej o 17 eurocentów za litr.
Zobacz test: Nowy Peugeot 308 w optymalnej wersji – PureTech 130 Allure Pack M6
Kupon na paliwo, który proponuje Peugeot przy zakupie swoich modeli można wykorzystać na wszystkich stacjach TotalEnergies w Niemczech w ciągu trzech lat od daty rozpoczęcia promocji. Peugeot zaznacza, że oferta nie łączy się z innymi promocjami.
Możliwość otrzymania rabatu wysokości 1200 euro w salonach Peugeota jest wspierana w Niemczech szeroko zakrojoną kampanią w mediach a szczegóły można znaleźć na niemieckiej stronie Peugeota.
Najnowsze komentarze