Peugeot e-2008 trafił dzisiaj do naszej redakcji i przejdzie chrzest bojowy jako samochód, który ma służyć do załatwiania codziennych spraw, wożenia dzieci do szkoły czy wreszcie do wyjazdów na podmiejską działkę. Na tle konkurentów wyróżnia się świetnym wyglądem, nowoczesnym i wygodnym wnętrzem i bardzo przyjemną jazdą, płynną a przy tym dynamiczną.
Peugeot e-2008 bazuje na konstrukcji 2008, dlatego osoby znające współczesne modele Peugeot bez problemu zaadoptuje się we wnętrzu. Wielu różnić z wersją spalinową po prostu nie ma a wszystko w środku dobrze już znamy z innych modeli. Może nie jest tu tak nowocześnie jak w najnowszym 308, ale 2008 niczego nie brakuje, by zasłużyć na uznanie użytkownika.
Zobacz: nowe samochody Peugeot
Samochód będzie używany w scenariuszu, w którym mamy do dyspozycji miejsce z gniazdkiem 230V. Wieczorami auto będziemy ładować by sprawdzić, jak sobie poradzi nasza domowa instalacja. Będziemy dużo jeździć po mieście, ale wyskoczymy też pod Warszawę, na działkę. Wszystko po to by odpowiedzieć na pytanie, czy taki elektryk jest dzisiaj – w tym konkretnym zastosowaniu – odpowiednim wyborem.
Zobacz: Peugeot e-2008 kontra Toyota C-HR
Cena Peugeot e-2008 zaczyna się dzisiaj od 171.900 zł. W cenie otrzymamy m.in.:
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- Mirror Screen’ (Apple CarPlay™ / Android Auto™) + Bluetooth
- Multimedialny kolorowy ekran dotykowy 7″, Bluetooth, 2 gniazda USB 1x typu A, 1x typu C) + Mirror Screen
- 6 głośników (2 tweetery + 2 woofery z przodu + 2 głośniki z tyłu)
- Tuner cyfrowy DAB (Digital Audio Broadcasting)
- Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
- 6x poduszki powietrzne (czołowe, boczne i kurtynowe)
- Pośrednie czujniki ciśnienia w oponach
- Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe na tylnych siedzeniach
- Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia
- ABS + EBFD + EBA + ESP + ASR
- Zestaw naprawczy do opon
- Automatyczne ryglowanie drzwi przy ruszaniu
- Reflektory przednie PEUGEOT ECO LED TECHNOLOGY + czujnik zmierzchu + czujnik deszczu
- Przednie i tylne zagłówki z możliwością regulacji
- Mocowania fotelika dziecięcego Isofix (x2) na skrajnych miejscach w drugim rzędzie siedzeń
- Kierownica wielofunkcyjna pokryta skórą
- Podsufitka w kolorze szarym
- Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon
- Felgi stalowe 16″ z kołpakami NOLITA
- Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
- Peugeot i-Cockpit®
- Przednia szyba barwiona, akustyczna
- Wysoka konsola centralna z podłokietnikiem, elektronicznym hamulcem ręcznym (FSE)
- Oświetlenie wnętrza: 3 lampki do czytania z przodu + podświetlenie bagażnika
- Klimatyzacja manualna
- Szyby tylne barwione
- Lusterka boczne podgrzewane, składane ręcznie i sterowane elektrycznie
- Reflektory halogenowe + czujnik deszczu
- Mocowania Isofix na tylnej kanapie
- Pakiet Safety
- Czujniki parkowania z tyłu
- Pakiet Safety
- Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Tylny spoliler w kolorze lakieru
- Ładowarka pokładowa (OBC) jednofazowa 7,4 kW
- Przewód do ładowania akumulatora trakcyjnego Typ 2
- Tylna kanapa składania w proporcji 1/3 – 2/3
- Fotel kierowcy regulowany manualnie na wysokość
Najnowsze komentarze