Peugeot e-208 doświadczył już pierwszych problemów wieku dziecięcego, które dotyczą głównie silnika. Francuska marka sukcesywnie wprowadza poprawki do swojego elektrycznego modelu.
Peugeot e-208 zyskał dużą popularność wśród francuskich klientów. W ubiegłym roku sprzedano nad Sekwaną 16.557 egzemplarzy elektrycznego hatchbacka. Nie jest to pierwszy samochód na prąd spod znaku lwa, ale pierwszy produkowany na tak dużą skalę. Wcześniej Peugeot proponował klientom modele: 106 Electric, i0n a w latach czterdziestych ubiegłego wieku, model VLV.
Jak informuje magazyn L’argus, elektryczny samochód produkowany w fabryce w Trnavie na Słowacji, doświadczył już pierwszych problemów. Peugeot nie planuje akcji serwisowych. Dokumenty, do których dotarł francuski portal, zawierają jedynie wskazania prawidłowej metodologii naprawy awarii dla warsztatów marki.
Od momentu wprowadzenia na rynek, silnik elektryczny o mocy 136 KM był już modyfikowany trzykrotnie. Peugeot e-208 miał problem m.in. z uruchomieniem i utratą mocy. Pojawiały się również kłopoty z akumulatorem 12V, który jest wykorzystywany do zasilania akcesoriów oraz trudności z uruchomieniem szybkiego ładowania baterii 50 kWh spowodowane błędami w oprogramowaniu.
Peugeot udokumentował wszystkie wczesne bolączki e-208 a fabryka wprowadza rozwiązania, które umożliwiają naprawę pojazdu. Warsztaty marki dysponują odpowiednim sprzętem oraz informacjami potrzebnymi do poradzenia sobie z usterkami, w tym wymianą wadliwych elementów.
Najnowsze komentarze