sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Peugeot e-208 trzeci rok z rzędu „Małym Samochodem Elektrycznym Roku” w konkursie Company Car & Van Awards 2022

Nagrody także dla gamy lekkich samochodów dostawczych (LCV) Peugeot: Expert zachował tytuł „Średniego Vana Roku”, a e-Ekspert — tytuł „Średniego Elektrycznego Vana Roku”.

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-05
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
75 2
0
66
UDOSTĘPNIEŃ
219
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Oficjalnie ogłoszono to wczoraj: Peugeot e-208 po raz trzeci z rzędu został wybrany „Małym Samochodem Elektrycznym Roku” w konkursie Company Car & Van Awards 2022, a dwa użytkowe modele marki zdobyły tytuły „Średniego Vana Roku” (Expert) oraz „Średniego Elektrycznego Vana Roku” (e-Expert). Publikacja wyników zaplanowana jest na lutowe wydanie magazynu Company Car & Van.

Wielokrotnie nagradzany Peugeot e-208 jest wyposażony w akumulator o pojemności 50 kWh współpracujący z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW (136 KM). Samochód jest zdolny do przejechania na jednym ładowaniu do 225 mil (ok. 360 km) wg cyklu WLTP. Warto podkreślić, że, e-208 obsługuje również szybkie ładowanie do 100 kW, przy czym ładowanie 0-80% zajmuje tylko 30 minut. Peugeot e-208 to tylko jeden z gamy w pełni elektrycznych i hybrydowych modeli typu plug-in oferowanych przez tę francuską markę, zgodnie z ambicją, aby do 2024 roku oferować zelektryfikowaną wersję każdego modelu z gamy.

Zobacz: Skonfiguruj Peugeot 208 – samochód roku 2020

Andrew Walker, redaktor Company Car & Van, powiedział: „Peugeot e-208 już trzeci rok z rzędu został naszym Małym Samochodem Elektrycznym Roku. Czemu? To wciąż najlepiej wyglądający mały samochód elektryczny, oferujący zasięg ponad 200 mil, wyposażony we wspaniały i-Cockpit Peugeot i konkurencyjny cenowo. Jest cudowny!„.

Wielokrotnie nagradzana gama samochodów dostawczych Peugeot otrzymała kolejne wyróżnienia podczas konkursu Company Car & Van Awards w 2022 roku, a w pełni elektrycznego e-Experte oraz napędzanego olejem napędowym Experta uznano za liderów w swojej klasie w sektorze średnich samochodów dostawczych (wraz z bliźniaczymi Citroënami i Vauxhallami).

Nowy Peugeot e-Expert jest dostępny z akumulatorami o pojemności 50 kWh lub 75 kWh, które zapewniają zasięg do 205 mil (330 km) na jednym ładowaniu. Dzięki obsłudze szybkich ładowarek do 100 kW, Peugeota e-Experta można naładować od 0 do 80% w zaledwie 30 minut. e-Expert ma do 6,6 m³ przestrzeni ładunkowej i maksymalną ładowność 1.226 kg.

Andrew Walker powiedział: „e-Expert jest, zasłużenie, naszym Średnim Elektrycznym Vanem Roku. Oferuje jeden z najlepszych wszechstronnych pakietów spośród wszystkich elektrycznych vanów, oferuje świetny zasięg akumulatorów, konkurencyjną ładowność, przyjazną dla użytkownika technologię i mnóstwo bezpieczeństwa na pokładzie. Dobrze się nim też jeździ i jest zdecydowanie jednym z najlepszych elektrycznych vanów, jakie można kupić”.

Z kolei Peugeot Expert zaimponował jurorom maksymalną ładownością 1.466 kg, co w połączeniu z przestrzenią ładunkową do 6,6 m³ i wyborem różnych długości Compact, Standard i Long sprawia, że Expert jest idealnie dopasowany do potrzeb zarówno firm, jak i użytkowników prywatnych.

„Utrzymując tytuł naszego Średniego Vana Roku, Peugeot Expert oferuje wiodącą w swojej klasie ładowność w szerokiej gamie wariantów. Dodaj do tego kabinę podobną do samochodu osobowego, niskie zużycie paliwa, niską emisję i doskonałe właściwości jezdne, a Expert okaże się samochodem, który jest trudny do przecenienia” – powiedział Walker.

„Otrzymanie trzech nagród podczas tegorocznej edycji Company Car & Van Awards to fantastyczne osiągnięcie. Fakt, że e-208 trzeci rok z rzędu został uznany za najlepszy mały samochód elektryczny jest dowodem na niezmienną jakość modelu. Wspaniale jest również widzieć, jak zarówno elektryczne, jak i wysokoprężne wersje naszego popularnego furgonu Expert zdobywają nagrody, co podkreśla zaangażowanie marki Peugeot w zapewnianie swoim klientom wyboru, aby znaleźć układ napędowy, który najlepiej odpowiada ich potrzebom” – skomentowała przyznanie nagród Julie David, dyrektor zarządzająca Peugeot UK.

Warto podkreślić, że w Wielkiej Brytanii Peugeota e-208 można kupić bez wychodzenia z domu. Peugeot umożliwia klientom konfigurowanie i zamawianie pojazdu całkowicie on-line, w sposób prosty i wygodny. Klienci mogą skonfigurować swój pojazd, wybrać najdogodniejszą formę finansowania i dokonać zakupu (z opcją dostawy do domu, o ile jest dostępna), a wszystko to w zaciszu własnego domu.

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot UK

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: e-208e-Expertelektryczny PeugeotExpertnagrodaPeugeot
Udostepnij26Tweet17Udostepnij5
Poprzedni

Nowy Citroën ë-Dispatch Electric i Dispatch Diesel wyróżnione w konkursie Company Car & Van Awards 2022

Następny

DS 3 Crossback Toits De Paris – nowa seria limitowana

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

DS 3 Crossback Toits De Paris – nowa seria limitowana

DS Automobiles w Las Vegas: od 2024 roku wszystkie nasze nowe projekty będą w 100% elektryczne

Nowy Peugeot 308 Hybrid 225 GT Pack: rozpoczynamy test!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.