Peugeot Expert Kombi otrzymał właśnie nowy zespół napędowy. To silnik 2.0 BlueHDi 120 połączony z automatyczną ośmiobiegową skrzynią EAT8. Standardowym wyposażeniem nawet bazowej wersji z tym zespołem napędowym jest manualna klimatyzacja. Nowy silnik spełnia normę czystości spalin Euro 6d-ISC. Jak łatwo się domyślić seryjnym wyposażeniem jest też system Stop&Start.
– W Peugeot rozwój modelu nie kończy się wraz z wprowadzeniem go na rynek. Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom najlepszego komfortu i najnowocześniejszych technologii. Dzięki nowemu silnikowi wysokoprężnemu w Peugeot Expert Kombi patrzymy w przyszłość, ponieważ spełnia on już surową normę emisji spalin Euro 6d-ISC, która wejdzie w życie dopiero w 2021 r. – mówi Steffen Raschig, dyrektor zarządzający Peugeot w Niemczech.
Nowy zespół napędowy dostępny jest we wszystkich trzech długościach nadwozia, w jakich oferowany Peugeot Expert Kombi. Seryjnym wyposażeniem, oprócz wspomnianej manualnej klimatyzacji, jest też m.in. asystent ruszania pod górę.
Zużycie paliwa w l/100 km dla Peugeot Expert Kombi L1 2.0 BlueHDi 120 Stop & Start EAT8 (90 kW): 5,7-5,6. Emisja CO2 w g/km łącznie: 150-148.
Zużycie paliwa w l/100 km dla Peugeot Expert Kombi L2 2.0 BlueHDi 120 Stop & Start EAT8 (90 kW): 5,7-5,6. Emisja CO2 w g/km łącznie: 150-148.
Zużycie paliwa w l/100 km dla Peugeot Expert Kombi L3 2.0 BlueHDi 120 Stop & Start EAT8 (90 kW): 5,7-5,6. Emisja CO2 w g/km łącznie: 150-149.
Spalanie określono w oparciu o protokół WLTP.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze