Stellantis Korea zorganizowało spotkanie 2025 Okrągły Stół dla mediów podczas którego zaprezentowano nową strategię dla marek Peugeot i Jeep. Pod hasłem „Enhancing the 360° Brand Experience” firma przedstawiła kluczowe kierunki rozwoju, obejmujące integrację sieci sprzedaży i serwisu, bardziej przystępne usługi posprzedażowe oraz premierę nowych modeli.
Wszystkie salony i centra serwisowe zostaną zintegrowane w Stellantis Brand House (SBH), zapewniając klientom spójne i wygodne doświadczenie zakupowe oraz serwisowe w ramach jednej przestrzeni.
Stellantis Korea rozszerzy ofertę alternatywnych części zamiennych, w tym EUROREPAR, umożliwiając klientom obniżenie kosztów napraw nawet o 30% przy jednoczesnym zachowaniu 2-letniej gwarancji. Dodatkowo wprowadzone zostaną nowości poprawiające dostępność i jakość obsługi posprzedażowej.

Stellantis Korea zaprezentowało też plany produktowe na 2025 rok:
- Jeep: Premiera nowego Gladiatora oraz Grand Cherokee MCA
- Peugeot: Wprowadzenie hybrydowych modeli 308 MHEV, 408 MHEV oraz zupełnie nowego 3008 MHEV
„Artystyczna rewolucja” Peugeota
Marka Peugeot będzie do połączenia francuskiego designu i innowacyjnej technologii z elementami sztuki i kultury, tworząc bardziej wyrafinowane doświadczenie marki. Przejawiać się to będzie w promowaniu wysokich wartości a także wciąganiu klientów w świat związany z kulturą – w salonach oraz na wydarzeniach, organizowanych przez markę.
Cele obu marek na rok 2025 to przede wszystkim wzrost sprzedaży samochodów Jeep i Peugeot oraz szersze dotarcie do klientów, wzrost sprzedaży usług i wzrost zadowolenia klientów.
Najnowsze komentarze