Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Peugeot Landtrek w Ushuaia – wyprawa „Conectando las Américas” zakończona

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-02
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
100 3
A A
1

Warto przeczytać!

Peugeot wznawia produkcję silnika diesla 1.9D. „Kup dzisiaj, posłuży nawet do 2050!”

Nowy Opel Corsa Cosmos Edition 3000. Takiego samochodu nie spodziewał się nikt!

Ciasne kwalifikacje w Melbourne – Pierre dziewiąty, Esteban jedenasty

Peugeot na czele, Citroën kontratakuje. Wyniki sprzedaży nowych samochodów we Francji – marzec 2023 r.

Trzy pick-upy Peugeot Landtrek początkowo przejechały ponad 4.500 km w Ameryce Środkowej, a trzy inne ponad 12.500 km w Ameryce Południowej, często w ekstremalnych warunkach. Te ostatnie trzy pojazdy, podobnie jak ich poprzednicy z wyprawy „Nowy Peugeot Landtrek Conectando las Américas”, właśnie dotarły do ​​celu na Ziemi Ognistej w Argentynie: do Ushuaia, mitycznego najbardziej wysuniętego na południe miasta świata.

Peugeot Landtrek podkreśla swoją niezawodność, jakość, solidność i komfort. Wszystko niezbędne do stworzenia funkcjonalnego, trwałego, łatwego w naprawie narzędzia, które równie dobrze nadaje się do pracy, jak i do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Przejechano łącznie ponad 17.000 km, co zajęło 34 dni. Start odbył się 25. listopada 2020 r. w Los Cabos w Baja California (Meksyk). Przez dwa tygodnie pokonano meksykańską część trasy o długości 4.500 km. Przebiegała ona z Los Cabos na wybrzeżu Pacyfiku do Vera-Cruz na wybrzeżu Atlantyku. Po drodze uczestnicy spotkali się z dealerami, klientami marki oraz potencjalnymi użytkownikami samochodu, pozwalając im przetestować jego zdolność do pokonywania przeszkód na specjalnie zaprojektowanych trasach. Ekspedycja musiała także przemierzać potężne korki Mexico City. Landtrek został też wystawiony na próbę na wysokości 3.700 m u podnóża wulkanu Popocatépetl, przed dotarciem do Zatoki Meksykańskiej, gdzie wyprawa została zatrzymana przez pandemię Covid-19, która uniemożliwiła wszelki transgraniczny ruch drogowy.

W czasie przerwy zmieniono trasę, aż wreszcie wiosną bieżącego roku (na półkuli południowej, u nas była już jesień) wyprawę wznowiono w lquique w Chile. Na początku listopada 2021 ekspedycja mogła ponownie wyruszyć na głębokie południe. Druga drużyna składająca się z dwóch kobiet i czterech mężczyzn, prowadząca trzy nowe pojazdy, pokonała w Chile 6.500 km, podążając śladami legendarnego Peugeot 2008 DKR, przemierzając część trasy „Dakaru”. Przejechali przez pustynię Atacama, wymarłe miasto Humberstone i farmę wiatrową Calama – zbudowaną na wysokości ponad 2.000 m, przemknęli u stóp wulkanu Láscar – najaktywniejszego w regionie, pokonali Dolinę Księżyca, jechali wzdłuż wybrzeża Pacyfiku do Viña del Mar, a następnie, na południe od Santiago de Chile, skręcili w kierunku granicy z Argentyną, z ostatnim etapem przez lasy deszczowe strefy umiarkowanej w południowych Andach.

Trzy pick-upy Landtrek zostały następnie powierzone nowej argentyńskiej załodze, która po 9-dniowej podróży liczącej ponad 6.000 km zabrała je z Villa La Angostura w argentyńskiej Patagonii do Ushuaia, najbardziej wysuniętego na południe miasta na świecie. Zmierzyli się z wyjątkowymi warunkami śniegowymi w regionie Bariloche, przejechali słynną Ruta Nacional 40, która przecina kraj z północy na południe w pięknym Lake Area i przetestowali możliwości terenowe samochodu na torach prowadzących do lodowca Perit-Moreno.

Pod koniec trasy o długości ponad 17.000 km jednocześnie i trzeciego etapu na ziemi argentyńskiej trzy załogi ekspedycji „Conectando las Américas” dotarły do małego miasteczka Ushuaia, najbardziej wysuniętego na południe miasta Argentyny, położonego na południu Ziemi Ognistej.

Przeprawa przez kontynent południowoamerykański to technologiczna i ludzka przygoda, w której pick-up Peugeot Landtrek zmierzył się ze wszystkimi rodzajami terenu, klimatami i wysokościami, udowadniając, że jest doskonale dostosowany do użytkowania na tym zróżnicowanym kontynencie. Wychodząc naprzeciw użytkownikom, pokazał, że jego atrakcyjny styl, zaawansowana modułowość i rozmiar nadwozia spełniają potrzeby wymagającej i zróżnicowanej grupy klientów.

Dla Peugeota wprowadzenie na rynek Landtreka jest ważnym wydarzeniem: segment jednotonowych pick-upów ma tu znaczącą część rynku i przekłada się na prawie połowę rynku lekkich samochodów dostawczych w Ameryce Łacińskiej. Na całym świecie w 2020 roku sprzedano 2,4 miliona takich pojazdów, z czego prawie 400.000 w Ameryce Południowej.

Organizując tę wyprawę na „koniec świata”, marka Peugeot chciała pokazać, że pick-up Landtrek ma atuty, których potrzebuje, aby stać się kluczowym graczem w segmencie jednotonowych pick-upów. Landtrek jest przystosowany do wszystkich warunków, nawet tych najbardziej ekstremalnych, a jego niezawodność i możliwości przeprawowe umożliwiają sprostanie niezliczonym wyzwaniom na całym kontynencie latynoamerykańskim.

Wyprawa „Conectando las Américas” z nowym pick-upem Landtrek, mająca być łącznikiem między różnymi krajami Ameryki Łacińskiej, od Meksyku po granice argentyńskiego wybrzeża na południu kontynentu, jest nowym startem marki Peugeot z wysoce konkurencyjnym pick-upem średniej wielkości.

„Wyprawa zakończyła się sukcesem, zarówno dla tych, którzy wzięli w niej udział, jak i dla tych, których spotkaliśmy po drodze, klientów i dealerów. Ponadto różnorodność terenu, klimatów i wysokości napotkane po drodze udowodniły jakość i niezawodność nowego pick-upa marki Peugeot. Jego napęd na wszystkie koła, pojemność ładunkowa, przestrzeń wewnętrzna, widoczność 360° dzięki terenowym kamerom bocznym, umożliwiły wyjątkową przygodę w optymalnych warunkach bezpieczeństwa” – komentowali uczestnicy wyprawy na mecie w Ushuaia.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Ameryka ŁacińskaLandtrekPeugeot
Udostepnij35Tweet22Udostepnij6
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Jak jeździ nowy Renault Oroch? Kliknij tutaj i zobacz nasz test
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more